תפריט

האם לכתוב מחיר למודעות בפייסבוק? כן, לא? אז מה לכתוב?

בפנינו הרבה מאוד שיקולים לגבי איך שהמודעות שלנו צריכות להיראות. היום ניגע קצת במלל ובמה אנחנו מציעים. הבסיס לכך הוא להבין האם לכתוב מחיר למודעות ומה עוד צריך להיות שם? בואו נלמד ביחד לקדם את עצמינו ואת העסק שלנו.

האם לכתוב מחיר במודעות בפייסבוק?

כדאי מאוד לכתוב מחיר לשירות שאתם מציעים בפייסבוק אם הוא לא מוכר לאף אחד. כלקוח, אינני יודע מהו המחיר המקובל לשירות הזה, אז אשמח לקבל סוג של הערכה כללית לגבי זה. הערכת מחיר גם תיתן לי תמונה יותר ברורה של השירות בו אני עומד להיעזר.

אנחנו לחשוב אם המחיר שלנו מעל או מתחת לשוק, ומה המסר שיוצא לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו. אם אנחנו רוצים לעביר מסר של מחיר זול בשירות יעיל, פרסום המחיר יהיה רעיון טוב. אם אנחנו רוצים להעביר מסר שהשירות שלנו יותר מקיף ולכן הוא יקר יותר כדאי לציין את זה בפרסום שלכם. צריך לשים את שניהם על המאזניים – זילות יכולה גם להראות מסר רע של חוסר שווי ויוקר מה הערך שאתם עומדים לתת לו?

הערך שאתם נותנים לו

מה אני הולך לקבל ממך שאני לא אקבל מאף מקום אחד. מהו השירות שאתה מציע, מה קורה בעסק שלך. ענה על שאלת ה"מה" בצורה היעילה ביותר.

שיפור חיים

איך אתם עומדים לגרום לחייהם של הלקוחות שלכם להשתנות לטובה. תנסו להשלים משפט לעצמכם – "חייו של מי שיעזר בשירות שלי ישתפרו בכך ש…". אנחנו צריכים לחשוב על חייו של הלקוח ואיך אנחנו רוצים לשדרג אותם, ולהזכיר את הטוב שמגיע עם השירות שלנו. זה נמצא מצד אחד של המתרס, בניגוד אליו אני גם רוצה בעיקר למנוע מהלקוח שלי סבל.

מניעת סבל

המטרה שלנו היא לגרום לאנשים לעשות שינוי בחיים שלהם, או לגרום להם לחשוב שהשירות שאתם נותנים יחסוך להם הרבה מאוד טרחה וקושי בחייהם. כמו פוליגרף בשביל לפתור סכסוכים מסוימים אשר היו נפתרים בצורה הרבה יותר ארוכה ומפורכך. דוגמה אחרת לכך היא תזונה – ניתן לגרום לאנשים לא בכושר להבין מה הבעיה שלהם ואיך זה יכול להיות יותר טוב.

למה אנחנו הכי טובים בזה? מה מייחד אותנו?

קשה מאוד בחיים להבין מה מייחד אותנו בקשר לחיים שלנו, אך לעסק שלנו זה הרבה יותר קל. אנחנו צריכים להבין איזה שירות אנחנו נותנים שמקום אחר לא נותן – מחיר אטרקטיבי יכול להיות אחד אבל הוא פחות מומלץ. הוא פחות מומלץ בגלל שזה מוריד מהערך של מה שאתה מציע. עדיף ללכת על משהו אחר, דוגמאות טובות לכך יש עיקר בחברות סטארט אפ – מה השירות שהחברה שלנו מציעה שלא היה קיים קודם. זה גם ייתן לכם רעיונות חדשים וטובים יותר לגבי העסק שלכם.

הנעה לפעולה

שתפו, הגיבה, צרו קשר, תייגו חברים ומה לא. מודעות עם הנעה לפעולה מקבלות בממוצע 150% יותר חשיפה. כדאי מאוד לעשות את זה, כי זה ייתן לכם יותר פלטפורמה עם קהל ממליץ וקהל מקשר. לפעמים הקשר הכי טוב עם לקוחות יכול להיות חבר מביא חבר.

סיכום

לסיכום, אנחנו צריכים להבין כמה דברים. רוב העולם פחות מודע לדברים שהם עושים והסיבות להתעכבות על פרסומות יכולות להיות רבות. בשביל למשוך קהל איכותי, אנחנו צריכים לחשוב כלקוח, ולהבין את מה שהוא לא מודע אליו. אין ספק שזוהי משימה קשה, אך כך נוכל למשוך קהל רב יותר של לקוחות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מה צריך להיות במודעה בפייסבוק
חודש של שיווק
סער ברעם

מה צריך להיות במודעה בפייסבוק?

הרבה אנשים לא מבינים איך לכתוב מודעה שתמשוך את עיני הקורא. למזלינו, יש כמה עקרונות מאוד פשוטים שאמורים לעזור לנו להבין איך ומה לכתוב. בואו ננסה לגרום לאנשים שרואים את מה שאנחנו מפרסמים להישאר איתנו ונבין מה צריך להיות במודעה בפייסבוק.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

אני בדרך אליך, אל דאגה

תודה שהשארת פרטים.
אחזור אליך תוך יום עסקים, מבטיח


אפשר לתת לך יד?

לחיצה אחת והבעיה שלך נפתרה.

דילוג לתוכן