תפריט

קמפיין העלאת מודעות למותג – למה ואיך?

כשעובדים עם קידום ממומן בפייסבוק, יש מספר מטרות של קמפיינים. אחת מהן היא "העלאת מודעות למותג", כאשר פייסבוק מצמידים נציג לאיש הקידום של החברה המעוניינת להשקיע בזה.

פייסבוק נוטה להתייחס יפה יותר לאנשים בעלי זמן להתמודד איתה ועם ממון מסוים. כשנבחר ב"העלאת מודעות למותג", הם יצמידו חונך ויגרמו לנו לראות האם המוצר שראינו הוא אכן מעניין אותנו. סוג הקמפיין הזה מיועד לחברות גדולות, ולא דווקא באנשים – אלא בתקציבי פרסום גדולים.

דוגמה ראשונה לקידום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין העלאת מודעות למותג:

לדעתי האישית, קמפיין מסוג העלאת מודעות למותג הוא מעניין כשלעצמו – יש המון אופציות שלדעתי מניבות הרבה יותר מזה, אבל אם יש לכם תקציב להעלות פרסום בטלוויזיה, עדיף שתעבדו על קידום ממומן בפייסבוק דווקא. זה מדיד הרבה יותר, וכשיש לכם תקציב, פייסבוק גם ישאל עבורכם את השאלות לגולשים.

אחד היתרונות שלו זה שהוא מאפשר המון חשיפה לקהל ענק ופייסבוק מתעדפים אותו על הקמפיינים האחרים: הלקוח משלם והמותג לא נכנס עמוק לתוך הכיס של הצופה. בנוסף לכך, קמפיין מודעות למותג בדרך כלל לא נמדד בהשארת פרטים מחוץ לאתר או בפייסבוק – אלא בתוך פייסבוק עצמו. כמו שאמרתי בעבר במאמרים קודמים, אם תעבדו עם קישורים חיצוניים, פייסבוק פחות יאהבו אתכם.

דוגמה שנייה לקידום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין העלאת מודעות למותג:

 לכן, אם הלכתם על קידום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין העלאת מודעות למותג, ההמלצות שלי היא כאלה:

1. שימו לב שאתם הולכים על הפרסומת הכי מגניבה שאפשר, שהכי מתאימה לקהל היעד.

קחו את הקריאייטיב הנכון, השקיעו בקופירייטר מומחה, בסרטון שיווקי מעולה, מנהל קמפיינים שידע לעשות את הפילוח היותר נכון עבור הקהל היחסית-רחב שלכם. הכל בקמפיין מהסוג הזה צריך להיות טיפ-טופ.

2. וודאו שיש הנעה לפעולה בסוף המודעה.

כאשר אנשים לא עושים שום פעולה, כמו בתרגול של כל דבר, הם לא זוכרים אותה. לכן תכתבו הנעה לפעולה איכותית שתעזור לקוראים לזכור את המותג שלכם.

3. להבין שהכסף שמשקיעים בקמפיין מהסוג הזה לרוב לא מניב רווחים בטווח המיידי.

סבלנות, וגם אם החלטתם להפסיק את הקמפיין – תזכרו שהוא היה וייתן לכם תוצאות נוספות בהמשך.

יש לכם עוד שאלות בנושא קידום ממומן בפייסבוק? מוזמנים להכנס לקטגוריה המתאימה באתר

להתקשר אליי בטלפון 054-8187146, או שתגיבו כאן למטה בתגובות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

אני בדרך אליך, אל דאגה

תודה שהשארת פרטים.
אחזור אליך תוך יום עסקים, מבטיח


אפשר לתת לך יד?

לחיצה אחת והבעיה שלך נפתרה.

דילוג לתוכן