תפריט

מה צריך שיהיה בדף הנחיתה שלך?

יש לנו דף עסקי, ועכשיו אנחנו ננסה לעבור לפלטפורמה אחרת. הנה כמה עצות לגבי מה צריך שיהיה בדף הנחיתה, וכמה עצות מנחות שיניעו אנשים לפעולה ולהשיג לקוחות חדשים.

יש כמה עקרונות מאוד פשוטים לפרסום בכלל ולדף נחיתה בפרט. אנחנו צריכים להבין מה בדיוק ימשוך את הלקוחות שלנו. ובכן, יש לזה נוסחה מאוד פשוטה שיכולה לעבוד בצורה מאוד יעילה. בואו נבין את העקרונות שלה ואז נוכל להבין בדיוק מה הלקוח שלנו רוצה, וכמובן, מה צריך שיהיה בדף הנחיתה.

למה לי להמשיך להישאר כאן?

אנחנו צריכים למשוך את תשומת הלב של הקורא בשביל שיבין איך השירות שלנו עוזר לו. אנחנו עושים את זה באמצעות גירוי – ויזואלי, או מילולי. חיבור למצוקה מסוימת שיש לקורא זאת דרך מעולה. אם הלקוחות שמעניינים אותך הם לקוחות שמתקשים עם בניית ציפורניים, שאל אותם אם יש להם בעיות בבניית ציפורניים. אם הם מחפשים מרחב עבודה נוח, שאל אותם איך הם מרגישים במרחב העבודה הנוכחי שלהם. בשתי מילים – מניעת סבל.

מה השירות שאני מספק?

לאחר שהתחברנו למצוקת הלקוח, בואו נספר לו מה אנחנו עושים. איך אנחנו מספקים את הפתרון לבעיה שלו, ומה מייחד את הפתרון שלנו משל אחרים. במילים אחרות, אנחנו חייבים לכלול את הערך הנוסף. השירות שלנו הוא הכי מיוחד והכי טוב – ואנחנו צריכים להבהיר את זה ללקוח. בנוסף לכך, אנחנו צריכים לציין מה התוצאה שתיגרם בסוף, זה גם חלק מהעניין. מאוד חשוב להשתמש בעזרים ויזואלים טובים, כי הם ימשכו את הלקוח מיד.

המלצות

יש לך לקוחות קיימים שאוהבים את השירות שלך? שנהנו ממה שהצעת להם? בקש מהם לכתוב לך המלצה. אם הם יכתבו לך כזאת, זה ימריץ את הדף שלך ויתן לך יותר אמינות. אנשים יפנו אליהם וירצו לדעת קצת עלייך ואולי לבסוף, גם ירצו שירות ממך.

אירועים קרובים/מה יהיה בעתיד

אנחנו תמיד רצים, תמיד עובדים. בואו ננסה לגרום לקוראים שלנו להבין שיש לנו פעולה, ואנחנו נמצאים במקום מאוד בטוח. אנחנו לא הולכים לאף מקום, וביטחון זה מאוד חשוב ללקוח.

הנעה לפעולה

לאחר שהצלחתם לפרסם את עצמכם בצורה יעילה ויפה, תחברו את הלקוח אליכם. השאירו את הפרטים הרלווטים שלכם – טלפון, אימייל, פייסבוק.

סיכום

העקרונות המנחים הללו יובילו אותנו בהמשך, ותראו אותם במאמרים נוספים. הנה העקרונות שצריכים להוביל אתכם לגבי מה שצריך להיות בדף הנחיתה שלכם, וגם בהמשך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק דיגיטלי

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

אני בדרך אליך, אל דאגה

תודה שהשארת פרטים.
אחזור אליך תוך יום עסקים, מבטיח

דילוג לתוכן