תפריט

מענה אוטומטי בפייסבוק: בוט שעונה בשבילך וחוסך לך המון זמן וכסף

עד לפני כמה שנים חשבנו שאם לא ניקח מזכירה, לא יהיה מי שיענה בשבילנו. התפתחו כבר מרכזי שיחות, ובשנתיים האחרונות גם פיתחו מענה אוטומטי בפייסבוק

מענה אוטומטי בפייסבוק הוא הדבר הבא שאתם צריכים לחשוב עליו כשאתם מטרגטים את הקהל שלכם. הוא מתאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. בנוסף לסרטון שהשקעתי בלצלם, יש כמה דברים ששווה לכתוב כדי שישמשו אתכם בעתיד:

1. מענה אוטומטי במנהל המודעות בפייסבוק 

שימו לב שאתם יכולים ליצור דבר כזה גם *במנהל המודעות בפייסבוק* – כשאתם נכנסים ועובדים עם קמפיין מסוג 'הודעות', יש לכם אפשרות לייצר מענה אוטומטי עד 2 שלבים. כלומר, שאלה, תשובה ומענה נוסף. זה יכול לפתור לכם הרבה ממה שאתם רוצים לעורר אצל הלקוח הפוטנציאלי.

2. מענה אוטומטי בדף העסקי בפייסבוק

הדף העסקי שלכם יכול לענות בשבילכם. כלומר, אם תגדירו לו את זה. יש את שעות הפתיחה שלכם שפייסבוק יכול לענות בשמכם לקהל שאתם עובדים איתו. אם יש מישהו שפנה בהודעה פרטית, המענה האוטומטי מייד חוזר אליו ומבקש ממנו להשאיר טלפון\פרטים נוספים עליו. זה כבר חוסך, בדרך כלל, 60% משיחות המכירה בטקסט, שגובות מאיתנו המון זמן.

בנוסף, יש כמה אפשרויות – החל ממענה כשאתם לא זמינים, דרך מענה מיידי באופן תמידי (מה שיש אצלי), והיום, יחסית חדש, גם אפשר לשאול את הגולש מספר שאלות כדי ליצור איתו מעורבות באופן בסיסי. ככה, תוכלו להגיע אל הלקוחות שלכם לפני שהם מחפשים את הבא אחריכם והוא, לפעמים, יהיה יותר זמין.

בקיצור ולעניין?

תראו את הסרטון ותבינו את זה קצת יותר לעומק – שם התמקדתי באופציה מס' 2.

 

יש לכם שאלה, טענה או בעיה בקשר לפיצ'ר מענה אוטומטי בפייסבוק?
כתבו בתגובות ואחזור במיידי.

קטגוריות

קורס פרסום ממומן בפייסבוק

ללמוד לנהל את המודעות בפייסבוק ביד רמה לבד, ובצורה שתכניס כסף

המלצות

פוסטים אחרונים

השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

אפשר לנווט גם מכאן:

תפריט

אפשר ליצור קשר כאן:

אפשר למצוא אותי בפייסבוק כאן:

סער ברעם – מומחה פייסבוק | טלפון: 054-8187146 | מייל: Info@Saarbaram.com | הוד השרון, ישראל | Hod Hasharon, Israel

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן