תפריט

שיווק דיגיטלי למלונות

שיווק דיגיטלי למלונות

שיווק דיגיטלי למלונות ממוקד שמכפיל הכנסות וללא תלות באתרי מלונות

באילו דרכים אתם משתמשים כדי לשווק את המלון שלכם? האם נמאס לכם מתלות באתרי שיווק מלונות שגובים ממכם עמלות ואתם עוד אחד מתוך מאות/אלפי מלונות באתר החיפוש? רוצים שהמלון שלכם יבלוט ולקוחות יבינו כי כדאי להם לסגור אתכם? 

שיווק באתרי שיווק למלונות גורם לכם להיות עוד אחד מ.., כאשר יש תחרות גדולה וללקוחות שלכם לא ברור מהמסרים שלך, מה שונה המלון שלך מאחרים. אז איך בכל זאת גורמים להם להבין שהמלון שלך הוא המלון הנכון עבורם?

שיווקי דיגיטלי למלונות הוא היום הכרח. להסתמך על אחרים זה לא מספק תוצאות ובטח לא תוצאות ששווה לשלם עבורם. תאר לך את הסיטואציה הבאה: כל מי שמחפש מלון/ ספר או כל שירותש קשור למלונות איכותיים וטובים, יגיע קודם כל אליך. נשמע טוב, נכון?

נשמע מעולה. אז מה קורה בפועל?

אני מתמחה בשיווק דיגיטלי למלונות. תוכלו לראות את דו"ח המלון נכון ל-7.3.18. אני הופך את הפייסבוק, היוטיוב, האתר של המלון וכל הנכסים הדיגיטליים לכאלה שמדברים שיווק. אני יודע איזו עבודה נדרשת כדי לספק לך ים של לידים שיניבו לך את ההצלחה הדרושה לך. כיצד זה קורה?

ליווי שוטף, לאורך זמן, בניית תשתית איכותית ותחזוקתה כדי לשמור על שיווק פנטסטי למלונות.

כל פעם שיחפשו בגוגל מלונות, אטרקציות, ספא או כל דבר הקרוב לזה, המלון שלך יהיה ראשון ויקבל את התנועה אליו. עוד לפני שנחזיק את מילות המפתח, אמצעי החיפוש והמדיה אצלנו בכיס, רואים תוצאות מובהקות שלא משתמעות לשתי פנים.

זה קצת יותר מורכב מזה, כמובן. נדרשת עבודה לאורך זמן כדי להשיג את הדברים האלה, וזה בדיוק מה שאני מציע. בניית תשתית איכותית ותחזוקתה כדי לשמור על שיווק מצויין למלון שלך.

כל פעם שיחפשו בגוגל מלונות, אטרקציות, ספא או כל דבר הקרוב לזה, המלון שלך יהיה ראשון ויקבל את התנועה אליו. עוד לפני שנחזיק את מילות המפתח, אמצעי החיפוש והמדיה אצלנו בכיס, רואים תוצאות מובהקות שלא משתמעות לשתי פנים.

איך אעשה את זה עבורך?

קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

קידום מתוחכם בגוגל

אחד הדברים הראשונים שעשיתי בשיווק המלונות, זה לגבור על ההזמנות מבחוץ. כשיש עמלת סגירה עסקה יחידה בנוסף לעמלה חודשית, עדיף לך לראות את הכדאיות אך ורק בעבודה על קידום ממומן במילות המפתח הקשורות למלון שלך. ככה יהיו הזמנות שמשתלמות יותר עבורך.

קהל יעד פייסבוק

מציאת המזמינים באינטרנט

אני יודע להביא את הלקוחות הכי רלוונטיים כדי שיזמינו דווקא אצלך. נעבור איפיון של אותם אנשים, נראה מה מצב האתר הנוכחי, יוטיוב, פייסבוק וכל הנכסים הדיגיטליים – כדי לרכז את הלקוח האופטימלי עבורך. בנוסף, נעבור גם על אתרי ההזמנות ונראה מי מזמין דווקא ממך. נהפוך את הקשר בין אותם אנשים אליך למשהו שנראה טבעי וכיפי.

סוס ואסטרטגיה

העלאת הערך והצעות מעניינות - בלי לצאת עם מבצעים והנחות

הכי קל לצאת עם הבטחות, הנחות והצעות כשמחפשים מלון באינטרנט. נגיד והמלון החליט לצאת בסבב מבצעים בקמפיין בפייסבוק. בנוסף לעלויות השוטפות, עלויות אתרי ההזמנות והשיווק עצמו, המבצע צריך להיות רווחי. לזה אני דואג. להוריד את עלויות המבצעים, להצליח להביא את הקהל שירצה לשהות במלון שלך, זאת בלי להיכנס להוצאות מיותרות.

אם התפלאתם כשהצגתי את דו"ח המלון נכון ל-3.7, הנה דו"ח מעודכן ל-23.7.18:

שיווק למלונות סוף יולי
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

אני בדרך אליך, אל דאגה

תודה שהשארת פרטים.
אחזור אליך תוך יום עסקים, מבטיח

דילוג לתוכן