שיווק ספורט, מועדונים, פרשנים ושחקנים באינטרנט

לתכנן את שיווק הספורט שלכם ברמה הכי גבוהה – לייצר עוקבים לאורך זמן, מכירות, פניות ובסופו של דבר: עלייה של המותג ובניית תשתית לאורך שנים. אז מהם העקרונות ששומרים עליהם?

קורס ממומן סער ברעם

מה תקבלו ממני?

תישארו בתודעת האוהד לאורך זמן, כאשר הוא ישוב ויספר על המשחקים, החוגים והפעילויות של המועדון לחברים שלו.

לגדל את הדור הבא במועדון, שהולך לכיוון הרשתות החברתיות ולדיגיטל. כיום 90% מהאנשים צופים בתוכן באינטרנט דרך ניידים. להגיע אליהם ולחבר אותם למועדון זה חובה – ומשהו שישתלם לכם לאורך זמן.

למלא את כל החוגים ולייצר רשימת המתנה לקניית מנויים – למרות שמדובר בנושאים שיכולים לקחת זמן, אבל אני מתחיל לעבוד עליו במיידי. המטרה המרכזית היא להגדיל את עמודת ההכנסות במועדון.

להפוך את המועדון לאג'נדה שלי העירייה, מתוקצב ונחשב חלק מהקהילה, וגם ככה לגדל את הדור הבא ולהפוך להיות חממה לגידול שחקנים איכותיים. עם תקציב גדול מהעירייה, מכירות מכרטיסים, מנויים וחוגים חזקים – המועדון שלך יגיע רחוק וגבוה מאוד.

שיווק ספורט

 איך כדאי לשווק ספורט?

לכתוב מסרים שתמיד מעניינים את האוהדים

כשבחנתי את ניהול הפייסבוק של חלק מהמועדונים, ניכר שהם מתמקדים במנויים או כרטיסים לטווח הקצר. אך מה שמעניין את האוהדים מגיל קטן – הוא תחושת השייכות. התפקיד שלכם הוא להעלות פרסומים שיגרמו להם להרגיש שהם חלק ממועדון גדול. אני מציע להשקיע בחיבור האישי של כל אוהד, ובמיוחד בילדים, שיהיו הדור הבא של המועדון. גם את המזוכיסטים של מכבי חיפה היום, היה צריך לגדל.

איפה שהאוהדים נמצאים – אתם נמצאים

אתם רוצים להיות נוכחים בכל מקום שהאוהד שלכם נמצא בו. זה מתחיל בלהופיע בשטחי פרסום באתרים שהאוהדים שלכם אוהבים, ממשיך במעורבות בקבוצות רלוונטיות ולנהל דף אוהדים שמספק ערך בפייסבוק. להטמיע מאמרים מטעם המועדון באתרי הספורט המובילים בארץ כמו ספורט5 או ONE. כן, גם לי זה מוזר שאלה האתרים שמובילים את שיווק הספורט בארץ, אבל נו שוין. יש גם את וואלה ו-YNET, אבל ספורט זה רק חלק מהם.

לדבר בשפה של השדרנים וערוצי הטלוויזיה

יש לכם מונח שהמועדון שלכם מכיר? כמו "חולוניה" של הפועל חולון? אם כן, תשתמשו בו. אוהדים מתחברים למי שמספק מסרים שמדברים כמוהם. מה שאומרים חייב לבוא בד בבד עם הדברים שהם שומעים בכל מקום: "4:44 על השעון" של ניב רסקין, "פו פו פו" של פיני גרשון או אפילו "רק רשת" של שימי ריגר.

זה בדיוק מה שאני מציע. אם זה מעניין אתכם:

פנו אלי כדי לשפר את שיווק מועדון הספורט שלכם

מה אומרים עלי אלו שקיבלו ממני שירות בעבר:

אולי יעניין אותך עוד:

כלים בשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי
סער ברעם

כלים בשיווק דיגיטלי

כלים בשיווק דיגיטלי כלים בשיווק דיגיטלי: החלטתי לכתוב על כמה אתרים מרכזיים שיכולים לתת אינדיקציות מרכזיות לעבודה – בין אם מדובר במעקב, תמיכה, הנעה לפעולה

קרא עוד »
מדריך פייסבוק
סער ברעם

מה עושה שוטטות בפייסבוק

מה עושה שוטטות בפייסבוק בזמן שהמובייל עדיין מפגר טיפה מאחור, המחשב לוקח את המושכות אליו ומציג יכולות מרשימות ומעניינות – וזה תוך שוטטות בפייסבוק. בזמן

קרא עוד »

אפשר לנווט גם מכאן:

אפשר ליצור קשר כאן:

אפשר למצוא אותי בפייסבוק כאן:

סער ברעם – מומחה פייסבוק | טלפון: 054-8187146 | מייל: Info@Saarbaram.com | הוד השרון, ישראל | Hod Hasharon, Israel

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן