תפריט

תכנון מודעות בפייסבוק – כתיבתן + ניתוח בפועל

כיף כשהכל מאורגן ומסודר מראש, נכון? אז אני נותן כאן את ה- best of the best כשאני יוצר עבורכם תכנון מודעות בפייסבוק כולל הכתיבה והניתוח שלהן, שעושה סדר בראש, בלב ובגוף.

חשוב לציין שמדובר בסרטון שפורסם קודם בקבוצת ההדרכה שלי ושודר ב-LIVE. מי שמצטרף לקבוצת ההדרכה, מקבל המון ערך בלייב ישר ממני.

אז איך תכנון מודעות בפייסבוק באמת קשור למה שיש בסרטון?

הדבר הראשון שאני עושה כאן הוא להכניס את השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו כשאנחנו מעלים מודעה. זה מצביע על הדברים שהצלחנו לענות עליהם בפייסבוק. הלקוח צריך להרגיש שהליד שהוא משאיר יורד חלק בגרון, ולכן כדאי להצביע על 5 השאלות המרכזיות, כמו שיש בעמוד הבית באתר.

נתתי כמה דוגמאות לתכנון מודעות בפייסבוק

  1. ריבית פרים של מכללת פסגות – לא הייתה להם את התועלת המרכזית הרצינית שיכולה באמת לעזור לנו. זה אמורפי ולא מובן על מה מדובר. עולם הכסף גדול, והם לא באמת מבינים את הצורך של הלקוח.
  2. המרכז הרפואי לחיות מחמד – ד"ר צור, גם הראו מודעה שלא הייתי מכניס לפייסבוק. המטרה טובה, אבל התועלות לא מדברות עלינו באופן ברור.
  3. המודעה של MasterClass, לעומות זאת, מצויינת. אני מקבל את המידע מאוטוריטה בתחום, יש לנו וידאו שממש מתאר את מה שהולך לקרות, ובכללי המודעה משדרת אמינות ומיקוד. אם אני לא הולך לקנות מהם, אני לפחות הולך לספר עליהם לחברים שלי. התועלת היא שאפשר לראות את זה מהבית.
  4. זז דלת יצאו עם מודעה חדשה – שאגב, אותה אני כתבתי. הדגש המרכזי היה החיבור האישי ללקוחות שלהם – כי אחרי תהליך ארוך בחברה אני רוצה לראות את התוצאה.
  5. בנק דיסקונט – מתאימים לכם יותר ורואים את זה? אז נכון, יש לכם עבר מיתוגי, אבל זה נראה ממש כמו ליקוק עצמי. מה אכפת לי מהאפליקציה? שום תועלת מרכזית… לא עוזר לאף אחד.
  6. ליאת ברנק מ ALEA DESIGN STUDIO – ליאת, קנית אותי! יש פה טיפים שלא הייתי רואה בשום צורה אחרת. ככה מתחילים משפך שיווקי. למרות שצריך לחדד טיפה את הטקסט, הכוונה היא טובה ואנשים יקליקו על המודעה לדעתי.
  7. המודעה של הלגנסקי בנתניה, כאשר הם מפרגנים לעצמם. הם משתפים תוכן של עצמם במקום לפרגן בלייב לעצמם. נראה שהם עשו כאן BOOST במקום מנהל המודעות, ויש מה לשייף ולתקן.
  8. עוד מודעה של MasterClass שאני לא צריך להגיד יותר עליה. הייתי שומע מה יש לבחור הזה להגיד, למרות שאני פחות מכיר אותו, בזכות טרגוט קודם שעשו עליי עם תצוגת תכלית של סטפן קרי.
  9. החברה האמריקאית Netflix נתנו אחלה של פרסומת עם חודש ניסיון חינם, וזה כולם מכירים שיש להם. הייתי ממליץ על הנעה לפעולה קצת שונה. "ראה את הסדרות החדשות שיוצאות רק אצלנו", "את הסדרות החדשות שמתפרסמות רק בנטפליקס", "הסדרות הטובות ביותר מתפרסמות בנטפליקס" ועוד. זה, כמובן, אחרי שהם הראו לנו את הסדרות המדוברות ביותר המשווקות אצלהם.
  10. עדי אשכנזי העלתה מודעה אותה לא בטוח שהייתי פותח. הייתי ממליץ לה להוסיף את הפרצוף שלה, שהוא יחסית מותג, ביחד עם "מה זה השטויות האלה?" בתור שם העמוד – קיבלנו מתכון בטוח להרבה מאוד צפיות.
  11. גוגל לעסק שלי – נסו לנסות תועלת אחרת. בלי להשקיע הרבה מאוד כסף בבניית אתרים ובקידום אורגני, תמצאו במונחי מפתח במקומות הראשונים בחינם. נסו קצת את לשנות את המסרים ולתת ערך אמיתי לקוראים שלכם.

תוספות:

איך עוברים לתצוגת מובייל במחשב? לוחצים על F12 ואז לוחצים על CTRL+SHIFT+M.

בהצלחה, ואם יש שאלות, מוזמנים לכתוב אותן בתגובות

קטגוריות

קורס פרסום ממומן בפייסבוק

ללמוד לנהל את המודעות בפייסבוק ביד רמה לבד, ובצורה שתכניס כסף

המלצות

פוסטים אחרונים

השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מדריך פייסבוק
סער ברעם

להפריד בין נשים לגברים במודעות

להפריד בין נשים לגברים במודעות בניתם קמפיין פייסבוק ממומן ממוקד: מנהל קמפיינים בפייסבוק מקצועי בנה את קהל היעד שלכם עד לפסיק האחרון. המודעה נכתבה ע"י קופירייטר

קרא עוד »

אפשר לנווט גם מכאן:

תפריט

אפשר ליצור קשר כאן:

אפשר למצוא אותי בפייסבוק כאן:

סער ברעם – מומחה פייסבוק | טלפון: 054-8187146 | מייל: Info@Saarbaram.com | הוד השרון, ישראל | Hod Hasharon, Israel

בניית אתר: איל פור  פרסום בגוגל | עיצוב אתר: רוני בורר

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן