חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור במנהל המודעות של פייסבוק

סיור במנהל המודעות
נקטנו יוזמה ופתחנו את מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, אין לנו ממש מושג מה אנחנו רואים. אז הוצאנו סיור במנהל המודעות של פייסבוק עם סקירה כללית של הלחצנים. בנוסף לכך, אני ממליץ לאחר מכן לעבור על סיור נוסף - מנהל המודעות בפייסבוק: סיור מודרך.

קודם כל ניכנס למנהל המודעות. יש דרך ה-Explorer ויש גם דרך האופציות בסמן הימיני למעלה. אנחנו ניכנס לחשבון שלנו במהלך המודעות. אם אין לנו מודעות קודמות, אנחנו נראה את זה. Ads Manager פותח לנו את התפריט הכי גדול. אנחנו נכיר רק 4 בסיור במנהל המודעות של פייסבוק:

Audiences (קהלים)

מכאן נפלח קהל רלוונטי ונמצא אנשים שרלוונטים לפרסום. זה בעצם הבנייה של הקהל שלנו. אנחנו מחליטים איזה סוג שאנחנו בונים. יש קהל מובנה אישית (Custom Audience), קהל דומה (Lookalike Audience) וקהל שמור (Saved Audience). כל קהלים נאגרים כאן, והם נמצאים כאן. פה עושים הרבה מאוד מעבודת ההכנה.

Settings (הגדרות)

את זה נצטרך בעיקר להרשאות לאנשים נוספים בחשבון. מראים לנו מי האדמינים ואת מי אנחנו רוצים להוסיף, כדאי לסדר את הזמן (בדרך כלל לפי עמק הסיליקון). ניתן לקבוע גם מקום. נפתחת לנו לשונית גם בצד שמראה לנו דפים שאנחנו מפרסמים, אמצעי תשלום ואיזה התראות אנחנו מקבלים. אפשר לבחור הרבה מאוד אופציות.

Billing (חיוב)

נקודה נוספת בעת סיור במנהל המודעות של פייסבוק היא הגדרות תשלום על המודעות שאנחנו מריצים. זה בעצם החשבוניות שאנחנו צריכים להגיש לרואה החשבון שלנו. פשוט מורידים את החשבונית בלחיצה פשוטה על אחת מהקטגוריות שיש בטבלה.

Ads Manager

ממנו נפרסם מודעות ונראה את המצב של המודעות הקיימות. קצת יותר מורכב. למעלה יש את ה-User שצריך לעבוד איתו. יש לנו עוד כפתור של הגדרות וגם סימון חשבון מודעות. אנחנו נבחר את החשבון הרלוונטי. יש גם עוד לחצנים – עדכונים של מה שקורה, רענן ועוד הרבה. יש לנו גם אופציית חיפוש נרחבת עם פילטר. יש לנו גם סינון זמנים של המודעות שאנחנו צריכים.

יש לנו גם אופציות לנווט בתוך המודעות עצמן. יש לנו סקירה כללית (Account overview), סקירה של כל קמפיין לבדו (Campaigns), סטים של מודעות (Ad Sets) וגם המודעות עצמן (Ads). יש לנו לחץ ירוק של יצירת קמפיין ולידו עריכתם. אם אנחנו רוצים לשנות, לייצא לקבוע חוקים להצגה – הם נמצאים ממש לידו. יש לנו אופציות תצוגה – איזה טורים אנחנו רוצים להציג וקמפיינים שעובדים או לא עובדים.

יש לנו לשונית מימין שנותנת לנו פילוח בשביל לערוך אותו ואת היסטוריית השינויים שעשינו בקמפיין. אלה הדברים השטחיים שאנחנו צריכים לדעת על מנהל המודעות. אלה המסכים שהכי רלוונטיים אליכם. נסו לסייר בהם מעט – יש מדריך נוסף על מנהל המודעות.

מעוניינים לשמוע עוד על סיור במנהל המודעות של פייסבוק
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

סיור במנהל המודעות של פייסבוק – סיכום

בסך הכל, יש כאן מדריך של לחצנים מסוימים של מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, כדאי קצת להתעסק בזה בעצמכם. יש אופציות נרחבות – קידום דף, קידום איוונט ועוד אחרים נוספים. אשמח לשמוע איך הלך לכם.

בנוסף לכך, כדאי מאוד שתדעו איך לכתוב מודעה בפייסבוק. זה החלק היצירתי במודעה ולעיתים חשוב מאוד. אפשר לקרוא על עוד עצות בכתיבה כאן. אם יש לכם קמפיין לידים, אתם צריכים לדעת איך להוריד את הלידים ללא אינטגרציה עם כלים נוספים.

דף הבית – קידום בפייסבוק.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת