תפריט

3 טיפים על שיווק דיגיטלי

בסרטון הבא אני נותן כמה טיפים שיעזרו לכם עם שיווק דיגיטלי פשוט, יעיל ואפקטיבי. אני דואג להיות פשוט כמה שניתן כמו שתוכלו לראות בסרטון.

אז הנה שלושת הטיפים לביצוע שיווק דיגיטלי יעיל:

1. דאגו לא לערוך את הפוסטים שלכם בפייסבוק וקראו אותם לפחות עוד פעם אחת.

אם זה נשמע לכם בנאלי, אתם יכולים לעבור לסעיף הבא, אתם בידיים טובות. אם זה נשמע לכם קצת יותר מורכב, או שיש לכם הפרעות קשב, תעשו את הדבר הבא (שעוזר לי באופן אישי): תכתבו את מה שאתם רוצים, תשתו כוס מיס או תספרו עד 10, ואז תראו האם הפוסט שלכם מתאים ומציג את מה שאתם רוצים להגיד. כן? לא? תוכלו לראות את זה לפני שהוא יוצא לאור.

2. השתמשו בכותרות בכתיבת המאמרים שלכם.

תוך כדי שאתם קוראים, אתם רואים את החלקים הכתומים במאמר. זה בדיוק יכול לסדר את הראש לקורא ולהבטיח את ההבנה. בנוסף לזה, כל כותרת שאתם שמים באתר מקודמת יותר. ככה שתחשבו מה אתם שמים בכותרות שלכם 🙂 זה מה שיעזור לכם להביא את עצמכם לקדמת הבמה מול Google.

3. נתנו לכם לייק? תזמינו את אותם אנשים לתת לכם לייק בדף ולעקוב אחריכם.

את הפיצ'ר הזה פייסבוק הוציאו לפני כשנה – כל אחד שנותן לכם לייק בפייסבוק יכול לקבל הזמנה לדף. פייסבוק מאפשרת את זה כדי שיהיה קל למפרסמים לקבל עוקבים מבלי פרסום ממומן, גם אחרי שהם "רוששו" אותנו מהחשיפה האורגנית. עדיין תוכן מצויין בפייסבוק מביא לקוחות (גם לא בתשלום), אבל כדאי להגיע פעם בשבוע לדף שלכם, לעבור על הפוסטים שכתבתם, ולראות מי עשה לייק לפוסטים שלכם.

עשו אנשים חדשים? תזמינו אותם, אולי התוכן שלהם באמת עניין אותכם וזה הזמן שלכם להכניס אותם למעגל הלקוחות העתידי שלכם.

 

יש לכם שאלות?

מוזמנים לכתוב לי בתגובות למאמר 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
2 תגובות
  1. לילי הגב

    היי סער, למה לא לערוך פוסטים בפייסבוק?

  2. סער ברעם הגב

    היי לילי. העריכה נותנת לפייסבוק 'לגיטימציה' לשים לך מקלות בגלגלים. מי שלא ספונטני חוטף.
    זו גם דרך שלהם להגיד שהם לא סומכים על עריכות התוכן שלך. יכול להיות שפוסט עם הרבה מאוד מעורבות לפתע יהפוך להיות פוסט מכירתי.
    הם לא מעוניינים בזה.

השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

מה צריך שיהיה בדף נחיתה
חודש של שיווק
סער ברעם

מה צריך שיהיה בדף הנחיתה שלך?

יש לנו דף עסקי, ועכשיו אנחנו ננסה לעבור לפלטפורמה אחרת. הנה כמה עצות לגבי מה צריך שיהיה בדף הנחיתה, וכמה עצות מנחות שיניעו אנשים לפעולה ולהשיג לקוחות חדשים.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

אני בדרך אליך, אל דאגה

תודה שהשארת פרטים.
אחזור אליך תוך יום עסקים, מבטיח


אפשר לתת לך יד?

לחיצה אחת והבעיה שלך נפתרה.

דילוג לתוכן