כללי מפתח ראשוניים לפרסום בקבוצות בפייסבוק

1. בחירת הקבוצות:

בפרסום בקבוצות בפייסבוק, דואגים שהן לא "פרסום חינם"

אף אחד לא נכנס לקבוצות פרסום חינם בפייסבוק, זה פשוט לא מעניין. זה לוח מודעות. כל מה שיש שם זה פרסומים שיווקים – ודוגמה חיה לזה אפשר לראות גם בסעיף הבא. מוזמנים לבדוק אותי ולראות שאכן הקבוצות האלה פחות איכותיות.

פרסום בקבוצות בפייסבוק
פרסום בקבוצות בפייסבוק "בחינם" – שעולה לכם הרבה זמן

2. מעורבות:

בפרסום באותן קבוצות בפייסבוק יש אנגייג'מנט – לפוסטים יש תגובות, לייקים ושיתופים

אם נראה שבקבוצה מסוימת אין הרבה מעורבות – כלומר, אין תגובות או שיתופים – אנשים רק משתפים מהדף העסקי שלהם והופכים את הקבוצה לקבוצת ספאם. זה למה בדרך כלל כדאי לבקר בקבוצות שיש להן תנאי הצטרפות. כן, זה שווה את הטרחה. מפרסום אחד איכותי תוכלו להגיע הרבה יותר רחוק מאשר מ-20 פרסומים לא יעילים בקבוצות שאף אחד לא באמת מסתכל בהן.

3. זה הכמות, האיכות בדרך:

פרסום בקבוצות פייסבוק רבות משתתפים.

לא יודע אם לפרסם בקבוצות גדולות זה הברור מאליו, אבל לפרסם בקבוצות שנותנות ערך למשתתפים בהן. סעיף 2 מעיד על איכות הקבוצות בדרך כלל, ולכן זה עוד גורם שכדאי לקחת אותו בחשבון. משתתפים רבים – או ממוקדים – יעשו את העבודה עבורכם. לפחות כמה מאות של אנשים עם הרבה מעורבות – ואם יש מעט יחסית, ללכת על כמות של אלפים ויותר. אלה קבוצות יותר איכותיות ומהימנות לפרסם בהן.

4. איש קטן בקהילה גדולה: פרסום בקבוצות פייסבוק שכבר מכירות אותך או ראו אותך בעבר

אני ממליץ בחום לפרסם בקבוצות פייסבוק שראו אותך בעבר. לדוגמה, אני שולח הרבה מהמאמרים שלי ל"קהילת הכדורסל", כי אני יחסית פעיל שם. יש לי גם אזור באתר שמדבר על כדורסל. לדוגמה, שיתוף אחד מביא לי עשרות קליקים בדרך כלל – בלי מאמץ. פרסום אפקטיבי בקבוצות בפייסבוק יכול להצעיד עסק שלם קדימה.

5. השקעה: פרסום אפקטיבי בקבוצות בפייסבוק דורש ראש חכם ופיקח

קודם כל, אפשר לראות את המדריך להפצת הידע באתר שלכם בפייסבוק כאן כדי לראות מהן הדרכים להתייחס לקישורים החיצוניים שמשתמשים בהם כדי להכניס אנשים לאתר. זה כולל שיטות התנסחות ודיבור עם הקהל. יותר מזה, יש לא מעט דוגמאות לפרסום יוצר באזז – ולא לשכוח שכל תגובה מקפיצה לכם את הפוסט, ככה ששווה ליצור אנגייג'מנט גם בקבוצה עצמה.

רוצה לדעת עוד על פרסום אפקטיבי בפייסבוק – מבלי לתת לו שקל? השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום בפייסבוק בערים קטנות

ערים קטנות סובלות ממחסור באנשים, לכן עסקים חושבים שהם לא צריכים לקדם בפייסבוק. חקרתי מדריכים שונים, בדקתי באינטרנט והגעתי לכמה מסקנות בעזרתן ניתן לקדם בפייסבוק

משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

Call Now Button דילוג לתוכן