1. בחירת הקבוצות:
בפרסום בקבוצות בפייסבוק, דואגים שהן לא "פרסום חינם"
אף אחד לא נכנס לקבוצות פרסום חינם בפייסבוק, זה פשוט לא מעניין. זה לוח מודעות. כל מה שיש שם זה פרסומים שיווקים – ודוגמה חיה לזה אפשר לראות גם בסעיף הבא. מוזמנים לבדוק אותי ולראות שאכן הקבוצות האלה פחות איכותיות.

2. מעורבות:
בפרסום באותן קבוצות בפייסבוק יש אנגייג'מנט – לפוסטים יש תגובות, לייקים ושיתופים
אם נראה שבקבוצה מסוימת אין הרבה מעורבות – כלומר, אין תגובות או שיתופים – אנשים רק משתפים מהדף העסקי שלהם והופכים את הקבוצה לקבוצת ספאם. זה למה בדרך כלל כדאי לבקר בקבוצות שיש להן תנאי הצטרפות. כן, זה שווה את הטרחה. מפרסום אחד איכותי תוכלו להגיע הרבה יותר רחוק מאשר מ-20 פרסומים לא יעילים בקבוצות שאף אחד לא באמת מסתכל בהן.
3. זה הכמות, האיכות בדרך:
פרסום בקבוצות פייסבוק רבות משתתפים.
לא יודע אם לפרסם בקבוצות גדולות זה הברור מאליו, אבל לפרסם בקבוצות שנותנות ערך למשתתפים בהן. סעיף 2 מעיד על איכות הקבוצות בדרך כלל, ולכן זה עוד גורם שכדאי לקחת אותו בחשבון. משתתפים רבים – או ממוקדים – יעשו את העבודה עבורכם. לפחות כמה מאות של אנשים עם הרבה מעורבות – ואם יש מעט יחסית, ללכת על כמות של אלפים ויותר. אלה קבוצות יותר איכותיות ומהימנות לפרסם בהן.
4. איש קטן בקהילה גדולה: פרסום בקבוצות פייסבוק שכבר מכירות אותך או ראו אותך בעבר
אני ממליץ בחום לפרסם בקבוצות פייסבוק שראו אותך בעבר. לדוגמה, אני שולח הרבה מהמאמרים שלי ל"קהילת הכדורסל", כי אני יחסית פעיל שם. יש לי גם אזור באתר שמדבר על כדורסל. לדוגמה, שיתוף אחד מביא לי עשרות קליקים בדרך כלל – בלי מאמץ. פרסום אפקטיבי בקבוצות בפייסבוק יכול להצעיד עסק שלם קדימה.
5. השקעה: פרסום אפקטיבי בקבוצות בפייסבוק דורש ראש חכם ופיקח
קודם כל, אפשר לראות את המדריך להפצת הידע באתר שלכם בפייסבוק כאן כדי לראות מהן הדרכים להתייחס לקישורים החיצוניים שמשתמשים בהם כדי להכניס אנשים לאתר. זה כולל שיטות התנסחות ודיבור עם הקהל. יותר מזה, יש לא מעט דוגמאות לפרסום יוצר באזז – ולא לשכוח שכל תגובה מקפיצה לכם את הפוסט, ככה ששווה ליצור אנגייג'מנט גם בקבוצה עצמה.
רוצה לדעת עוד על פרסום אפקטיבי בפייסבוק – מבלי לתת לו שקל? השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.