כללי מפתח ראשוניים לפרסום בקבוצות בפייסבוק

אף אחד לא אוהב לבזבז זמן, במיוחד כשמדובר על עולם הפרסום והדיגיטל. פרסום בקבוצות בפייסבוק באופן חכם נותן לנו הרבה יותר תוצאות בהרבה פחות זמן. אז 5 הטיפים המרכזיים על פרסום בקבוצות בפייסבוק:

1. בחירת הקבוצות:

בפרסום בקבוצות בפייסבוק, דואגים שהן לא "פרסום חינם"

אף אחד לא נכנס לקבוצות פרסום חינם בפייסבוק, זה פשוט לא מעניין. זה לוח מודעות. כל מה שיש שם זה פרסומים שיווקים – ודוגמה חיה לזה אפשר לראות גם בסעיף הבא. מוזמנים לבדוק אותי ולראות שאכן הקבוצות האלה פחות איכותיות.

פרסום בקבוצות בפייסבוק
פרסום בקבוצות בפייסבוק "בחינם" – שעולה לכם הרבה זמן

2. מעורבות:

בפרסום באותן קבוצות בפייסבוק יש אנגייג'מנט – לפוסטים יש תגובות, לייקים ושיתופים

אם נראה שבקבוצה מסוימת אין הרבה מעורבות – כלומר, אין תגובות או שיתופים – אנשים רק משתפים מהדף העסקי שלהם והופכים את הקבוצה לקבוצת ספאם. זה למה בדרך כלל כדאי לבקר בקבוצות שיש להן תנאי הצטרפות. כן, זה שווה את הטרחה. מפרסום אחד איכותי תוכלו להגיע הרבה יותר רחוק מאשר מ-20 פרסומים לא יעילים בקבוצות שאף אחד לא באמת מסתכל בהן.

3. זה הכמות, האיכות בדרך:

פרסום בקבוצות פייסבוק רבות משתתפים.

לא יודע אם לפרסם בקבוצות גדולות זה הברור מאליו, אבל לפרסם בקבוצות שנותנות ערך למשתתפים בהן. סעיף 2 מעיד על איכות הקבוצות בדרך כלל, ולכן זה עוד גורם שכדאי לקחת אותו בחשבון. משתתפים רבים – או ממוקדים – יעשו את העבודה עבורכם. לפחות כמה מאות של אנשים עם הרבה מעורבות – ואם יש מעט יחסית, ללכת על כמות של אלפים ויותר. אלה קבוצות יותר איכותיות ומהימנות לפרסם בהן.

4. איש קטן בקהילה גדולה: פרסום בקבוצות פייסבוק שכבר מכירות אותך או ראו אותך בעבר

אני ממליץ בחום לפרסם בקבוצות פייסבוק שראו אותך בעבר. לדוגמה, אני שולח הרבה מהמאמרים שלי ל"קהילת הכדורסל", כי אני יחסית פעיל שם. יש לי גם אזור באתר שמדבר על כדורסל. לדוגמה, שיתוף אחד מביא לי עשרות קליקים בדרך כלל – בלי מאמץ. פרסום אפקטיבי בקבוצות בפייסבוק יכול להצעיד עסק שלם קדימה.

5. השקעה: פרסום אפקטיבי בקבוצות בפייסבוק דורש ראש חכם ופיקח

קודם כל, אפשר לראות את המדריך להפצת הידע באתר שלכם בפייסבוק כאן כדי לראות מהן הדרכים להתייחס לקישורים החיצוניים שמשתמשים בהם כדי להכניס אנשים לאתר. זה כולל שיטות התנסחות ודיבור עם הקהל. יותר מזה, יש לא מעט דוגמאות לפרסום יוצר באזז – ולא לשכוח שכל תגובה מקפיצה לכם את הפוסט, ככה ששווה ליצור אנגייג'מנט גם בקבוצה עצמה.

רוצה לדעת עוד על פרסום אפקטיבי בפייסבוק – מבלי לתת לו שקל? השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן