אם אתם מחפשים אחר אסטרטגיית שיווק יעילה לעסק שלכם, כנראה שבין האפשרויות כבר הספקתם לשקול את אפשרות פרסום בגוגל אדוורדס.
הפלטפורמה של מנוע החיפוש המוביל בעולם, היא אחת מדרכי הפרסום המשמעותיות ביותר בעולם השיווק, וניתן להשתמש בה כמעט לכל עסק.
בגלל התחרות הגבוהה, המביאה מגוון מפרסמים לזירת השיווק והופכת את הפרסום למעט מאתגר, חשוב לקחת בחשבון ליווי צמוד וסיוע של חברת פרסום בגוגל. חברת פרסום בגוגל מקצועית תסייע לכם לבנות תוכנית דיגיטל מוקפדת, ותוודא שהמודעות ודף הנחיתה בנויים היטב, ומכוונים למה שהצרכנים יחפשו. איך גוגל מחליטה מי יופיע ראשון? ואיך חברת הפרסום יכולה להשפיע על התוצאות? כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.
חברת פרסום בגוגל – כמה טיפים לפרסום יעיל
פרסום הבנוי נכון בגוגל אדוורדס צריך להיות מבוסס על שלושה פרמטרים עיקריים:
- דף אינטרנט או דף נחיתה הבנויים בצורה נכונה
- מודעה מושכת ואטרקטיבית המשלבת את ביטויי החיפוש הרלוונטיים.
- מילות מפתח נכונות, איכותיות המתאימות למודעה ולדף הנחיתה, ובעלות נפח חיפוש גבוה מספיק כדי שיגיעו אליהן.
לפניכם מספר טיפים שכדאי לקחת בחשבון בכל דף נחיתה או תוצאת חיפוש. חשוב לוודא שחברת פרסום בגוגל שאת שירותיה שכרתם, לוקחת אותם בחשבון:
רלוונטיות – האם תוצאת החיפוש היא רלוונטית ומשקפת מה שהגולש הממוצע מחפש בדרך כלל? חברת פרסום בגוגל בדרך כלל תכין מספר מודעות רלוונטיות, כשבכל אחת מהן משולבים ביטויי החיפוש בצורה אחרת. לאחר מכן, היא תבצע ניסוי וטעיה, כדי לבדוק על אילו מודעות הקליקו ועל אילו פחות.
ואין טוב מדוגמא מהשטח –
נניח וחיפשנו מוצר ספציפי, למשל: רמקולים לעסק.
רוב הגולשים נכנסים לתוצאה הראשונה או השניה, ורואים כל מיני סוגים של רמקולים לעסק. ציון איכות עבור המודעה, מתבסס ברוב הפעמים על הרלוונטיות של המודעה בקבוצת המודעות למילות המפתח באותה הקבוצה. כאשר ישנן מילות מפתח שאינן מתאימות למסר השיווקי של המודעה, יתכן והקמפיין יסבול מציון איכות נמוך.
למשל: המודעה הראשונה נעזרה במילות המפתח: רמקולים, מערכות מוזיקה מתקדמות, מה שאפשר לה לקבל ציון איכות גבוה.
חווית משתמש – האם עמוד הנחיתה או האתר אליו מובל הגולש נראה טוב, האם הטקסט בו קריא, האם הוא מותאם למובייל, עולה לאט או מהר? האתר או דף הנחיתה חייבים להראות מקצועיים ואיכותיים, זאת משום שכל גולש מקדיש שניות ספורות מרגע החשיפה לדף הנחיתה עד לקבלת ההחלטה האם להישאר בעמוד או לנטוש אותו.
אם כבר יש לכם דף נחיתה, שאלו את חברת פרסום בגוגל האם הוא עונה על הקריטריונים, והאם ניתן לשפץ אותו בהתאם לצורך שלכם.
עמוד נחיתה שעונה באופן מדויק על השאילתא
כל שאילתא (מחרוזת חיפוש) שאנו מקלידים בגוגל, תפקידה להחזיר את התוצאה הרלוונטית ביותר עבורנו מתוך התוצאות שגוגל כבר סרק בעבר. דף נחיתה פופולרי בגוגל, הוא זה שמחזיר את התוצאה הרלוונטית ביותר לגולש, ותענה לו בדיוק על הצורך שחיפש.
לכן, חשוב שחברת הפרסום תפנה את הגולשים לעמוד הרלוונטי ביותר למוצר או לשירות שלכם. למשל, אם גולש מסוים חיפש "רמקולים לעסק", עדיף שעמוד הנחיתה יהיה העמוד שמציע את שלל הרמקולים, ולא עמוד הבית המתאר באופן פשטני את בית העסק. או במילים אחרות: יש לוודא שהעמוד מספק את כל המידע הנדרש לשאילתא. כאן תוכלו לקרוא עוד על מה צריך שיהיה בדף הנחיתה שלכם.
איכות המודעה – הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי שלכם רואה, ולכן גם החשוב מכל בעיני גוגל. חשוב לבנות יחד עם חברת הפרסום בגוגל ניסוח חד, רלוונטי וברור וכן לשתול במודעה את ביטויי החיפוש הרלוונטיים.
הפרטים הקטנים שיגרמו לכם לבלוט מעל המתחרים
טיפ חשוב שאני תמיד ממליץ עליו בבניית סט המודעות, היות והוא משפר במידה ניכרת את מיקום המודעה בתוצאות החיפוש, הוא הקפדה על תוספות המודעות של גוגל. הכוונה לתוספות המספקות פרטים כמו מספר הטלפון של בית העסק, הכתובת שלו, הדירוג ושלל פרטים נוספים שיציגו את בית העסק באופן אמין ורציני.
צרו מודעה שאי אפשר להתעלם ממנה – ככל שהקרייאטיב של המודעה יהיה יותר מושך, כך יגדל הסיכוי שאנשים יקליקו עליה.
לסיום, בחרתי להציג לפניכם שתי מודעות שהן חלק מקמפיין גוגל אדוורדס:
האחת, היא דוגמא למודעה טובה שיש בה את כל הפרטים החשובים והיא מעניקה ערך מוסף לגולש, והשניה, מודעה פחות טובה שכתובה באופן יותר פשטני וכללי:
יש לכם שאלות הנוגעות לקמפיין פרסום בגוגל? זקוקים לעזרה בניהול הקמפיין שלכם? צרו עמי קשר עוד היום.