תפריט

קמפיין העלאת מודעות למותג – למה ואיך?

כשעובדים עם קידום ממומן בפייסבוק, יש מספר מטרות של קמפיינים. אחת מהן היא "העלאת מודעות למותג", כאשר פייסבוק מצמידים נציג לאיש הקידום של החברה המעוניינת להשקיע בזה.

פייסבוק נוטה להתייחס יפה יותר לאנשים שיש להם זמן ללמוד את המערכת ועם אורך רוח כספי. כשנבחר במטרת "העלאת מודעות למותג", הם יצמידו חונך וישאלו את הלקוחות הפוטנציאליים האם המוצר שראו הוא אכן נקלט בזיכרון. סוג הקמפיין הזה מיועד לחברות גדולות, ולא דווקא באנשים – אלא בתקציבי פרסום גדולים.

דוגמה ראשונה לקידום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין העלאת מודעות למותג:

לדעתי האישית, קמפיין מסוג העלאת מודעות למותג הוא מעניין כשלעצמו – יש המון אופציות שלדעתי מניבות הרבה יותר מזה, אבל אם יש לכם תקציב להעלות פרסום בטלוויזיה, עדיף שתעבדו על קידום ממומן בפייסבוק דווקא. זה מדיד הרבה יותר, וכשיש לכם תקציב, פייסבוק גם ישאל עבורכם את השאלות לגולשים.

אחד היתרונות של פייסבוק הוא מתן אפשרות של חשיפה ותעדוף על הקמפיינים האחרים: הלקוח משלם והמותג לא נכנס עמוק לתוך הכיס של הצופה. בנוסף לכך, קמפיין מודעות למותג בדרך כלל לא נמדד בהשארת פרטים מחוץ לאתר או בפייסבוק – אלא בתוך פייסבוק עצמו. כמו שאמרתי בעבר במאמרים קודמים, אם תעבדו עם קישורים חיצוניים, פייסבוק פחות יאהבו אתכם.

דוגמה שנייה לקידום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין העלאת מודעות למותג:

לכן, אם הלכתם על קידום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין העלאת מודעות למותג, ההמלצות שלי היא כאלה:

1. שימו לב שאתם הולכים על הפרסומת הכי מגניבה שאפשר, שהכי מתאימה לקהל היעד.

קחו את הקריאייטיב הנכון, השקיעו בקופירייטר מומחה, בסרטון שיווקי מעולה, מנהל קמפיינים שידע לעשות את הפילוח היותר נכון עבור הקהל היחסית-רחב שלכם. הכל בקמפיין מהסוג הזה צריך להיות טיפ-טופ.

2. וודאו שיש הנעה לפעולה בסוף המודעה.

כאשר אנשים לא עושים שום פעולה, כמו בתרגול של כל דבר, הם לא זוכרים מה הם היו צריכים 'ללמוד'. כתבו הנעה לפעולה איכותית שתעזור לקוראים לזכור את המותג שלכם.

3. להבין שהכסף שמשקיעים בקמפיין מהסוג הזה לרוב לא מניב רווחים בטווח המיידי.

סבלנות, וגם אם החלטתם להפסיק את הקמפיין – תזכרו שהוא היה וייתן לכם תוצאות נוספות בהמשך.

יש לכם עוד שאלות בנושא קידום ממומן בפייסבוק? מוזמנים להכנס לקטגוריה המתאימה באתר

להתקשר אליי בטלפון 054-8187146או שתגיבו כאן למטה בתגובות

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

שיווק דיגיטלי
סער ברעם

בניית קמפיין בגוגל אדוורדס

בניית קמפיין בגוגל אדוורדס – כמה טיפים בסיסיים, עם סרטון הדרכה מפורט שמראה בדיוק איך לפתוח את הקמפיין הראשון שלכם בגוגל אדוורדס. כדאי להסתכל בסרטון ולבצע את מה שאומרים לנו בו.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

מדריך פייסבוק
סער ברעם

ליצור דף עסקי בפייסבוק – מדריך למתחילים

הגיע הזמן בו אתם דוחפים את עצמכם ליצור דף עסקי בפייסבוק משלכם. זה מסורבל, זה מוזר, זה לא קשור לכלום. ובכל זאת, הבנתם שזו משימה שחייבים לעשות בשביל שיהיה איזה אמצעי תקשורת איתכם. אז אני פירקתי את זה עבורכם ל-4 שלבים

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן