תפריט

קידום ממומן בפייסבוק: מה לעשות כשפייסבוק לא ממצה את התקציב?

גם פייסבוק לא מושלמים, ואפילו רחוק מזה: קידום ממומן בפייסבוק הוא מבוא לבעיות וטעויות. כשאנחנו מוציאים לדרך קידום, לעתים הוא לא עובד כמו שצריך ומנהל המודעות של פייסבוק לא ממצה את התקציב.
קידום ממומן בפייסבוק
היא שמחה שאתם ממצים את התקציב בפייסבוק

אלה השלכות של שלושה דברים מרכזיים:

1. קידום הממומן בפייסבוק, באגים וטעויות במערכת

אתם לא יודעים כמה פעמים זה קרה לי ועם כמה לקוחות. לצערי, פייסבוק לא מתגברים על התקלה הזאת, שכבר נמשכת מאוגוסט האחרון (עוד מעט חצי שנה).

הם עוצרים כמעט לחלוטין את הקמפיין, התקציב נעצר, ואתם נדפקים כי המקדם שלכם לוקח על פי חודש והוא לא יכול לעזור לכם בבעיה הזאת.

אז מה עושים?

קודם כל, בודקים שאכן יש לכם מספיק קהל במודעה והוא לא חושף אותה מלא פעמים לאותו קהל.

אם בדקתם וזה לא המקרה, אז אתם פשוט פותחים את הקמפיין מחדש, מעתיקים את התוכן ומתפללים (לא משכפלים!) עד שהוא עובד כמו שצריך.

לקטגורייה המלאה של קידום ממומן בפייסבוק באתר

2. קידום ממומן לא עבד ופייסבוק לא מיצה את התקציב? כנראה שלא גברת על המתחרים שלך

כל אחד מפרסם בפייסבוק היום, מבלי להבין האם זה ישתלם לו או לא. הרבה מקצועות הם מאוד תחרותיים, כמו מאמנים ויועצים עסקיים, סוכני ביטוח, רואי חשבון, וכמובן גם אנשים במקצוע שלי – מקדמים עסקים ברשת.

עכשיו, אלה עסקים שהם B2B קלאסיים, כמו שאתם רואים שכתבתי. אלה מונעים מפרסום ומקבלים פניות מהרבה אנשים, גם בעורמה.

אני ממליץ על להגדיל את התקציב כדי לבדוק האם המצב הוא אכן כזה – או לא המצב בסעיף מספר 1.

3. פייסבוק "פסל אותך" מעבודה עם קידום ממומן בפייסבוק

במקרה הזה, אני ממליץ לפתוח חשבון מודעות חדש. הרבה פעמים כשאתה מתעקש ללכת נגדו ולא קורא את ההתראות שלו, זה מה שיקרה. בכמה מקרים זה יכול להתרחש: התעקשות על הפרת זכויות יוצרים בלי נתינת שום קרדיט, פרסום למרות ההתראה שלו על כמות טקסט בתמונה, אי תשלום חוב ועוד. בקיצור, תמנעו ממה שלא הייתם עושים לעצמכם.

יש לך שאלה?

מוזמן לשאול אותי כאן

רוצה לתת עוד פתרון? בתגובות

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן