כללית

שירות: הדרכות דיגיטל לעובדים

לימור רייך מכללית שולחת לי פרטים באתר ומתקשרת. "היי סער מה נשמע?", וממשיכה, "אני חושבת שאתה לגמרי Overqualified לעניין אבל אשמח שתתן הדרכות לעובדים שלנו לגבי התנהלות בדיגיטל". שמחתי לשמוע מה שהיא אמרה ומיד התארגנו בהתאם. תוך לא הרבה זמן כבר היה לי כרטיס ספק בכללית והתחלנו בהדרכות.

הסברתי בהדרכות כל פעם ש'דברים בפייסבוק משתנים כל הזמן', ו'כדאי לשים עין על הדברים שאני מספר במצגת' ואפילו יום לפני הייתי צריך לבדוק שהכל עדיין במקום מבחינת פייסבוק. תוך כדי הסדנאות, התצוגה של פייסבוק השתנתה באייפו ללוגו התכלת שלהם. היו הדרכות מצוינות והמשובים היו מעולים.

המלצות וידאו

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן