אם ננסה לסכם במשפט קצר אחד את מטרתו העיקרית של אתר מכירתי הוא יהיה: לשכנע גולשים לקנות. הדרך להשגת המטרה חייבת להיות מקצועית, מתכוננת בקפידה ונכונה כך שקהל היעד שלכם פשוט לא יוכל לעמוד בפני דפי המכירה שתיצרו, והוא יהיה חייב לפעול ולבצע רכישה. נשמע פשוט, אז איך עושים את זה? הנה 13 טיפים מעשיים שהכנתי במיוחד בשבילכם:

טיפ 1: הגדירו את קהל היעד
על מנת לגרום למבקרים באתר שלכם לרכוש את המוצרים/השירותים שאתם מציעים להם, אתם חייבים להכיר אותם. הגדירו מי הם אותם אנשים שמהווים את קהל היעד שלכם? מה הצורך שלהם? מה המאפיינים שלהם? ככל שיהיה לכם יותר מידע על קהל היעד שלכם כך תדעו לדייק את הפנייה הנכונה שלכם אליהם.
















טיפ 2: היו ברורים ופשוטים
אתר מכירתי מצוין הוא כזה שכל ההצעות בו הן פשוטות, ברורות ומובנות ולא מסובכות. הלקוחות שלכם לא צריכים לנסות לפענח את ההצעה שלכם, היא צריכה להיות להם ברורה וישירה. תהיו חדים ופשוטים להבנה!
טיפ 3: קריאה לפעולה!
צרו את קריאה לפעולה טובה ע"י מחשבה מקדימה. חשבו מה אתם רוצים שקהל היעד שלכם יעשה ותרגמו את זה לכותרת מפעילה. בשלב זה מומלץ ליצור כמה כותרות ולבצע testing B/A כדי לבדוק אלו כותרות עושות את העבודה הכי טוב וממירות. זכרו לא להעמיס יותר מידי קריאות לפעולה כדי לא להפוך את המסר לאגרסיבי מידי.
טיפ 4: עיצוב ונראות
תהליך בניית אתר מכירתי כולל שלב של עיצוב האתר, בחינת צבעים ובחירת תמונות. זה השלב ללמוד אלו צבעים ממירים, מהו גודל הכפתור האידיאלי לכל עמוד מכירה ואיזה עיצוב דף מכירה עובד בצורה הטובה ביותר על קהל היעד שלכם. בכל מקרה, זכרו לא להעמיס!

טיפ 5: התמקדו ביתרונות המוצר או השירות שלכם
התמקדו ביתרונות המוצרים ו/או השירותים שאתם מציעים באתר המכירתי שלכם. ותרו על תכונות סטנדרטיות הקיימות גם אצל המתחרים שלכם והבליטו את הייחודיות, כך שתיצרו בידול המהווה יתרון. התמקדו ברגשות ובמענה על הצורך של המוצרים שלכם.
טיפ 6: כוח הכותרת
כותרות טובות יכולות לעשות פלאים למכירות שלכם. הכותרות הן הדבר הראשון שקהל היעד שלכם קורא ולכן יש להן כוח רב. הכותרת צריכה להיות מפתה ומעוררת סקרנות כך שקהל היעד ירצה להמשיך ולקרוא את הצעות המכירה שלכם, השקיעו בהן!
טיפ 7: הבליטו טקסט
כאשר אתם מתארים יתרונות של מוצר או שירות אפשר להבליט את המילה 'החזקה' ביותר ולהדגיש אותה, ניתן גם למספר יתרונות כרשימה ארוכה.

טיפ 8: התאמה למובייל
זה תמיד נשמע מובן מאליו כאשר אנו מסבירים ללקוחות שלנו על חשיבות ההתאמה למובייל בעת תהליך בניית אתר מכירתי, אבל תתפלאו לגלות עד כמה הפרט הזה חמקמק וחבל! התאמה למובייל היא הכרחית כיוון שיותר מ- 80% מהגולשים מבצעים רכישות דרך הנייד שלהם ולכן האתר חייב להיות רספונסיבי.
טיפ 9: ויז'ואל מוכר
תקשורת חזותית עובדת טוב בדפי מכירה לכן מומלץ לשלב תמונות וסרטונים. שילוב הוויז'ואל באיכות גבוהה יוצרת יותר המרות, אך שימו לב שאתם לא מעמיסים על האתר בתמונות או סרטונים 'כבדים' שנטענים באיטיות כי אז תשיגו תוצאה הפוכה לחלוטין.
טיפ 10: הוסיפו עדויות והמלצות
תיאורי מקרה, מכתבי המלצות וחוות דעת חיוביות של לקוחות עובדים, בייחוד אם מדובר בלקוחות מוכרים כמו חברות גדולות וידועות ולכן כדאי ומומלץ לשלב אותם בעת בניית אתר מכירתי.
טיפ 10: סלקו לינקים מיותרים
קישורים פנימיים יכולים לשפר את זמן השהייה באתר שלכם אך יש בהם גם סכנה לשמש כהסחת דעת ממימוש פעולת המכירה, ולכן זהו שלב משמעותי וחשוב בו אנו ממליצים ומציעים את שירותינו המקצועיים בבניית אתרים. אם בכל זאת החלטתם לבצע זאת לבדכם, בדקו היטב את איכות הקישורים שאתם יוצרים באתר.
טיפ 11: הפיצו את הבשורה
שלבו כפתורי שיתוף במדיה חברתית, שיתוף חברתי פשוט עובד ולכן כדאי לשלב כפתורי שיתוף בעמודי המכירה שלכם.
טיפ 12: הוסיפו שאלות נפוצות
שאלות נפוצות שימושיות מאוד להפצת המידע על המוצרים והשירותים שלכם ובטיפול בהתנגדויות אצל קהל הלקוחות שלכם. זה המקום שלכם להגיב לכל ההתנגדויות האפשרויות, חשבו מה עלול ליצור חשש או התלבטות אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם והסבירו מדוע הם טועים.
טיפ 13: חלון קפיצה
המבקרים באתר שלכם עומדים לעזוב את האתר מבלי שביצעו רכישה? אפשר להשתמש בפופ-אפ כהזדמנות אחרונה לרכישה עם הצעה מפתה או הצעה להנחה.
צריכים עזרה בבניית אתר מכירתי? נשמח לסייע לכם להקים את האתר המושלם עבורכם, צרו קשר!