fbpx

שיווק קייטרינג

שיווק קייטרינג | סער ברעם

איך הופכים עסק להאכלת אנשים באירועים לעסק שרץ, מתגלגל ואנשים ממליצים עליך בלב שלם? אחרי שניתחתי עסק של לקוחה שלי, נתתי כמה טיפים עבורכם. מוזמנים לשלוח את זה הלאה ולכתוב לי בפרטי, אם תרצו לשמוע עוד על שיווק קייטרינג.

להכיר שיש כמה סוגי פעילות שיווקית

התחלתם להסעיד אנשים בצורה מקצועית? ובכן, אתם כבר בטח יודעים שהסיפור הזה הוא עצום. בין אם מדובר על פוד קוסט, שינוע לאירוע, ההתלבטות האם להכין את האוכל במקום או לא, כמה זמן להשקיע ואילו עובדים כדאי לקחת לאירוע מהסגנון הזה. יש שתי סגנונות של פעולות שיווקיות: כאלה שחוסכות לך זמן וכסף וכאלה שאמורות להעיר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לדבר איתך.

עוד פילוסופייה שיווקית שאותה תכירו בהמשך היא להבטיח אחד משניים: להמנע מסבל או להנות מעונג. אם אנחנו משכללים את שתי השיטות האלה ומפמפמים את המסרים שעושים ללקוחות הפוטנציאליים שלנו טוב על הלב או מורידים להם את כאב הראש, נתקדם יחסית מהר. עד כאן? בואו נמשיך לפעולות אותן אני מציע עבורכם.

כבר השתכנעתם שאתם צריכים ייעוץ? מוזמנים לקבוע איתי פגישה https://meet.accurate.co.il

מנות קייטרינג

פעילויות שיווקיות שמגדילות את ההכנסות

אז מתחילים מהמנה העיקרית כמו ישראלים מצויים, ולכן אני מציע לכם לעשות כמה דברים:

  1. הקמת מועדון לקוחות – אנשים שאתם יודעים עליהם הכל. אגלה לכם סיפור אישי, יש לי חבר שמזמין את אותו בחור שמספק קייטרינג לאירועים. מעבר להנחות, אותו בחור משתדל ועושה מעל ומעבר כדי להפוך אותנו ללקוחות מבסוטים. אז הזמנו אותו גם ליום ההולדת של אשתי. היה מדהים! שמרו על קהל הלקוחות שכבר בחר אתכם קרוב. דעו מתי ימי ההולדת, שאלו חודש לפני לגבי כל אירוע כזה ועזרו בהפקתו. זה מעמסה בהתחלה אבל לאחר מכן תקבלו בוסט של עבודה.
  2. הקימו, במינימום עלות, דוכן או אזור שאפשר לקנות מכם ולחוות את האוכל ללא התחייבות. בתקופה האחרונה המון מקומות כאלה שגשגו, מכיוון שלא היו צריכים למכור פרונטלית ולא היו צריכים לשכור חנויות ענקיות. פסיליטיז יוקרתי ורציני עולים כסף. אז קחו מקום מסוים, ובסעיף הבא – דאגו שיכירו אתכם בכרטיס ביקור ייחודי.
  3. יצרו בידול ותפמפמו אותו ברשתות החברתיות, במיוחד מקומות שיווקיים שמתייחסים למיקום מסוים, כמו 'גוגל לעסק שלי'. רואים מנות, את המבחר, את האיכות והרבה מזה דרך תמונות וסרטונים. אם תצליחו גם לייצר דמות מסוימת שתדבר עם הלקוחות, ואם תצליחו שזה יהיה "השף", עשיתם כבר מהלך מצוין.
  4. בקבוצות ייעודיות בפייסבוק – בשיווק הקייטרינג סירים של אור זה חלק מהעבודה השיווקית. הרבה מפעילות העסק נשענת על פעילות בקבוצות, וככל שתהיו יותר בקבוצות המסוימות האלה ככה תכניסו יותר כסף. יש לי גם את המדריך לפעילות בקבוצות.
  5. בפרסום ממומן בפייסבוק תוכלו להכניס את האזורים הגיאוגרפיים והרבה מודעות תוך כדי. בעלות של קצת יותר מ-3 שקלים ביום, תוכלו להגיע למאות אנשים באזור שלכם, כל יום! ככל שהאזור יותר גדול ככה תוכלו להגיע ליותר אנשים. בבחירת האסטרטגיה הנכונה, תוכלו להגדיל את החשיפה וההזמנות. מוזמנים לפנות אלינו להתאמת אותה אסטרטגיה ודרך עבודה.

פעילויות שיווקיות שחוסכות זמן וכסף

יש כרגע הרי עבודה וקשה לכם להגיע אליה? יש כמה דברים שאפשר לעשות בעניין. אל תפחדו ממילים גדולות כמו, לדוגמה, אוטומציה. הנה כמה רעיונות שיכולים לחזק את העסק, להרים את רמת היעילות ולחסוך זמן יקר:

  1. עבדו עם ווטסאפ עסקי, ודאגו שיהיה שם את כל החבילות שלכם לאירועים. כשנכנסים לקטלוג, אפשר להתרשם מכמה עלויות, מנות, וגם דוגמאות. זה, כמובן, בנוסף לאתר שממנו אפשר להתרשם ולבחור. אתם יכולים לשלוח לנו הודעה ולראות את זה בעצמכם.
  2. דאגו לפנטון עסקי מדופלם, שימקד את הלקוחות במה שחשוב לכם למכור.
  3. דאגו להודעות אוטומטיות ברגע שמקבלים הודעה מלקוח פוטנציאלי. אפשר גם משהו רשמי כמו "אנחנו כבר חוזרים אליך, אפשר לקבל את הטלפון שלך?" עם לינק לאתר. אפשר גם להוסיף שמדובר בהודעה אוטומטית. לא צריך הרבה יותר רציני מזה.

רוצים ייעוץ והכוונה? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button