שיווק מיצים

מי מאיתנו כבר הזמין איזה שייק פרי מרענן, או רצה חלבון זמין, או בכלל התפנק בקערת אסאי? באופן אישי, אני חובב מקומות כאלה, כי גם אם יחסית שבעים, אפשר לשתות עוד איזה דרינק מפנק. אז מה עושים בשביל לשווק מיצים בכל המקומות? מתחילים בקמעונאות ומסיימים עם הבוטק'ה הקרוב לבית.

עוד לפני שנתחיל במאמר, כדאי שתדעו שאני הולך להתייחס לכמה חלקים שונים:

  1. שיווק מיצים לחנויות קמעונאיות
  2. שיווק מיצים בשכונה (בבוטק'ה)
  3. שיווק מיצים עד בית הלקוח

מדובר בשלושה שירותים שונים לגמרי, ואנסה לבנות תוכנית זריזה לכל אחד מהם, מוזמנים לראות בעצמכם.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

שיווק מיצים לחנויות קמעונאיות

צדיק, לפני שנכנסת לחנות קמעונאית, וידאת שאתה נמצא במקום טוב מבחינת תמחור? היה לי לקוח שניסה להיכנס לסופרים ולפיצוציות, ואז גילה שהוא נמצא על חודו של הפסד. משאית אחת שלא מגיעה בזמן, משקאות שלא מסופקים באיכות מספקת והוא מפסיד את מה שהוא עמל עליו לאורך זמן. במתכונת כזו, שווה לעשות חושבים, ולכן אני אומר את הדבר הבא: דאגו שהתמחור שלכם נמצא במקום בו יש לכם רווח, גם אם משהו משתבש בדרך, וגם אם אתם רואים בזה שאתם לוקחים על עצמכם עלויות שיווק.

מה שאני הייתי עושה בשביל להכנס לקמעונאות הוא:

  1. דקדוק בתמחור של כל מוצר. מבחינתי, שמישהו יהיה אחראי על זה, וכדאי שהוא יהיה בכיר במערכת.
  2. יצירת אתר רכישה לחנויות עצמן.
    האתר צריך לכלול קטלוג, ולמי שמתחבר למערכת – הקטלוג הופך למציאות עם מחירים.
  3. התקנת ממשקים למעקב באתר עצמו, כדי שתוכלו לטפל במי שרואה אותו ורוצה להתחבר, ותוכלו גם להציע לו מוצרים ושירותים כאלה ואחרים.
  4. פנייה דרך לינקדאין \ דרך שיווק ישיר אל האנשים שאנחנו רוצים להגיע אליהם. לא כזה קשה להגיע אליהם, כי הם גם מחפשים עסקאות משתלמות במיוחד וספקים שעובדים במחירים שהם רוצים. שימו לב שאתם משחקים במגרש שלכם, מבחינת עלויות וכמה שזה משתלם.
שייקים

שיווק מיצים בשכונה

פה מדובר על משהו אחר לגמרי. הדבר הראשון שאני הייתי עושה הוא לפתוח גוגל לעסק שלי, ולבנות אתר קטן, שיהיה למי שמחפש באותו רגע. לאחר מכן, לרשת את האתר הזה בכתבות מקומיות, בפייסבוק ואינסטגרם מתופעלים, כשהעובדים בתוך הבוטק'ה מייצרים את החומרים. מה שיקרה הוא שכל שייק שיוצא מקבל נפח של מנה שהוגשה במסעדה. אם יהיה לכם עובד שיודע לצלם, הרווחתם! אתם תוכלו לשווק את בר המיצים שלכם לאורך זמן. אחרי שעשיתם את הפעולות השיווקיות האלה, תוכלו לגשת ולבצע הזמנות אחרות. נגיד Happy Hour לעובדים בסביבה, פגישות בנטוורקינג מקומי, פעילות נוספת שיכולה לגרום לאנשים להכיר אתכם אישית ולהזמין דרככם. יש כמה מתחרים גדולים בשוק, והם לא השייקיות הקטנות שאתם מכירים, עם אפליקציות מפלצתיות ועם יכולות מטורפות. לגשת לזה הרבה פעמים מהמקום של "לתמוך בעסק מקומי", לפחות בהתחלה, זה נהדר. לעסק מקומי צריך פנים.

אחרי שעשיתם את החלק הזה ויש הזמנות (ברוך ה'), צעדו לשלב הבא, והוא להפוך את התהליך לכמה שיותר אוטומטי. אני מניח שאני לא מחדש אבל יש תהליכים ששכללתם בעסק עצמו, הפכו אותם לכמה שאפשר אוטומטיים: הזמנות אונליין, צמצום הוצאות ותהליכים שיווקיים שתמיד יעבדו. למשל, סטורי באינסטגרם ובפייסבוק כל פעם ששייק יוצא. נכון, זה קצת מעיק ולוקח עוד 15 שניות, אבל זה יכול לתת לכם בוסט שיווקי.

רוצים שנאפיין יחד תהליך מכירה ונצא לדרך? מוזמנים לקבוע כאן https://meet.alai.co.il

מעוניינים לשמוע עוד על שיווק מיצים
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

מיצים עד הבית

מדובר פה על עסק שלם ושונה בתכלית לתפעול. השאיפה היא לייצר את המיצים בזמן שהכי קרוב לאספקה, כדי שישמרו על טריות ועל הויטמינים. אני הייתי בונה 'גוגל לעסק שלי' בכמה מקומות קרובים לאזורי האספקה, בעזרתם של חברים קרובים או קולגות. משם, יש נקודות הפצה. חשוב להבין שהנקודות האלה הן קריטיות. כל נקודה כזו מגדילה את ההזמנות, יכולה לקבל חוות דעת ודורשת אתר אינטרנט שיהיה אפשר להזמין ממנו. כשיש כמות רצינית, אז אפשר להוריד את עלות המשלוחים ובאמת להתחרות. בשלב בו רק מתחילים, כדאי להיכנס לאפליקציות כמו וולט או תן ביס, בשביל להגדיל את הנפח ואת המחזור. בסופו של דבר, גם אם תהיו יקרים, עדיין חלק יזמינו בגלל שיש לכם סיבוס.

מה אנחנו עושים

בסוכנות שלי אנחנו בונים איתכם את הערכים של העסק, הקריאייטיב, ומתכננים דרך פעולה ומבצעים אותה. החל משם, סלוגן, לוגו ועד לבניית אתר, פוסטים ברשתות החברתיות וקמפיינים. המטרה שלנו היא לתת את החבילה שהכי מתאימה ללקוח. קבעו פגישה ונוכל להתאים אותה אליכם https://meet.alai.co.il

מאמרים נוספים שיעניינו אותך