חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיווק לצעירים

התחלתי לבצע מחקר בקרב קרובים. אחד מעיסוקיי הוא הדרכה ואימון של בני נוער (גיל 13-14) ולפעמים אני שואל אותם שאלות מהעולם השיווקי. בדרך כלל, הרצון לקנות משהו לנערים וצעירים בא מהם, שהרי ההורה לא יקנה לו משהו שהוא לא רוצה. אז מהן הדרכים לעשות את זה בדיגיטל?

לפני זה, סיפור אישי. אני צופה ב-NBA, הליגה האמריקאית לכדורסל, כבר שנים. מתעורר לפנות בוקר או ממשיך את הלילה עד מאוחר ומתעורר שבור לגמרי. אני מצליח לשמור על מוטיבציה כשאני רואה משחק מלהיב, ואם אני רואה שהוא לא מעניין אז אני חוזר לישון. אני קובע את העניין הזה לפי כמה מדדים: אנרגיה (של המשתתפים, הספסלים והקהל), ההפרש והיכולת המקצועית של המועדונים. אם זה לא עובד, דברים לא רצים. על פי מה שאני מאמין בו, מה מושך את הצעירים להתעניין במה שאתם נותנים?

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

הוכחה חברתית

בגילאים צעירים יחסית, הילדים מחפשים מקור 'אמין', ועדיף להם שלא יהיה מדובר בהורים. עוד ילדים ש"יותר מגניבים" מהם, מה ש"הולך" ונראה "אין", שדמויות שהם אוהבים יילכו עם המוצרים או יתנהגו כמו שהילדים מעוניינים בזה. דוגמה רצינית בעולם הזה הוא שהרבה 'משפיענים' ודמויות מוכרות כמו שחקנים, ספורטאים ומוצרים שרוצים לשווק לקהל הצעיר נמצאים באינסטגרם. המסרים קצרים, מפומפמים היטב, מהירים וגורמים לצעירים לעקוב ולהיות עוקבים פעילים. עוקבים פעילים משמע מעורבים ולפעמים אפילו קונים, או משכנעים את ההורים לקנות עבורם.
עוד בנושא פרסום באינסטגרם

דור צעיר

שיווק לצעירים – מיתוג

כשהתארחתי לאחרונה בפודקאסט של נדב דהן, הבנתי שהמילה "מיתוג" כוללת בתוכה מיליון ואחת דברים. כל אחד עונה עליה אחרת, ועל זה הקרדיט לנדב, שמצא שאלה פשוטה ומורכבת בו זמנית. אני טענתי ש'מותג' הוא מישהו שכבר החלטת שאתה הולך לקנות ממנו, אתה לא יודע מתי ובכמה. אוסיף על מה שאגיד ואומר: דאגו שיהיה מסר אחד מרכזי שיניע את קהל היעד שלכם, הקפידו על נראות שהולכת יד ביד עם המסר המרכזי, ותהיו עקביים לאורך תקופה של לפחות כמה חודשים. אם אנחנו מגדילים עוד יותר את הראש, דאגו שהמסרים הם ממשחקי מחשב או פלטפורמות אהובות על הצעירים שאתם מכוונים אליהם. לצרוך העניין, מי לא שמע את המילה "פורטנייט", פלטפורמת טיקטוק, או יוטיוב או (לחבר'ה שיותר אוהבים ספורט) 2K או פיפ"א?
עוד בנושא פרסום ביוטיוב

שיווק לדור צעיר לדוגמה

תגבירו את ה-PACE (קצב)

יכול להיות שאתם בעולם השיווק הדיגיטלי ולא הבנתם למי אתם פונים עדיין? קחו לדוגמה את PewDiePie, אחד היוטיוברים (אם לא ה-) המוכרים ביותר בעולם. כל פלוץ שלו זה מיליוני צפיות. תוכלו לראות סרטונים בקצב גבוה יחסית. מלא בדיחות ורפרנסים. כל סרטון כזה הוא עריכה של שעות. דיוק. הטמעה. מדובר בשיטה שלקחה הרבה זמן לשכלל, והוא עושה ממה מיליונים. תגבירו את הקצב! זה שאתם בעלי עסקים שקשה לכם לראות סרטונים במהירות של 1.25 כי מדברים מהר מדי עבורכם, תתקדמו! כשאתם מצלמים סרטונים או כל חומר שיווקי אחר, תרימו את האנרגיה ודאגו להיות חותכים.

מעוניינים לשמוע עוד על שיווק לצעירים
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

תגיעו לעניין וכמה שיותר מהר

גוגל הולך לשם, מטא (פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ) הולכת לשם, כל העולם בדרך לשם. רוצים לאכול את הראש לגולשים? אל תטרחו. באמת. תגיעו לעניין וכמה שיותר מהר, ואם אתם לא מגיעים אליו – דאגו לשים דיסקליימרים לגבי מתי אתם מגיעים אליו. זה חייב להיות ברור, אחרת לא משנה מה תכתבו, אתם לא תופיעו בחיפושים, כי תפסיקו להיות רלוונטיים. רוצים להגיע לעוד דברים? מנסים עוד דברים חדשים על הקהל שלכם? פנטסטי! אל תתייאשו, כי ככל שתבנו את הקהילה שלכם, ככה יותר אנשים יגיבו אליכם בחיוב ויקנו מכם. אם הבטחתם שמשהו הולך לקרות, שיקרה עכשיו.

מה אפשר לעשות בזירת האונליין

רוצים לשווק לצעירים ולא יודעים איך? בסוכנות שלי אנחנו דואגים לעשות את משולש האסטרטגיה: ערכים שיווקיים > קהלי יעד > פנייה במדיות הנכונות.

זה מה שגורם ללקוחות להעדיף אותנו, ולכן אני מזמין אתכם לפגישת ייעוץ, ללא התחייבות. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים למתג את החברה ולהגיע ליעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

דף הבית – חברת שיווק דיגיטלי