רוצים לשווק היכל, תיאטרון, או הצגה? הגעתם למקום הנכון. אז אמנם שיווק הצגות קיבל כבר את ההתייחסות שלו במאמר הבא, והנה מגיע השלב שבו אתם רוצים לשווק מקום מסוים. ממתנ"ס מקומי ועד היכל תרבות, הנה אנחנו יוצאים לדרך.
איך מכינים תשתית לשיווק תיאטרון?
אולי הדבר הכי חשוב פה הוא לתת לאנשים את האופציה להזמין לבד, באונליין, במערכת הזמנות מתקדמת. דאגו לגרות את חמשת החושים: ראייה (עם מקום שנראה טוב), שמיעה (אקוסטיקה טובה להופעות), ריח (אפשר לדאוג שיהיו מרססים שיעשו 'נעים' לקהל), טעם (תהא אופציה להזמין אוכל, וקשת של כמה דברים) ומישוש, שבו המושב נוח ובריא לגב. במקרה שהמקום מכיל גם הופעות בעמידה, דאגו לזה שתהיה אופציה למנוחה, לישיבה או להתאוששות (מהופעות קצת יותר אינטנסיביות).
עוד לפני שדאגתם לכך שיהיה אפשר להזמין אונליין, הסגרו על הדברים החשובים בשיווק שלכם:
- דאגו למיתוג מסוים ולבנק מסרים מסוים. רוצים שיכירו את התיאטרון או את ההיכל שלכם בזכות הופעות מסוימות? תזמינו את ההופעות הנכונות וכך גם את האנשים הנכונים
- צבעוניות, שתזמין את הצרכנים והמופיעים למקום בו הם ירצו להשתתף
- מוקד מכירות שעובד בשביל להביא הכנסות למקום
- מקום שמתמחה בהבאת הופעות, מרצים והצגות טובות
רוצים לקבל הכוונה בפרויקט התשתית? מוזמנים לקבוע איתי פגישה https://meet.accurate.co.il
תכניסו הופעות, גם פחות רווחיות, בהתחלה
הכל בשביל למלא את המקום ולהתחיל לעבוד "מפה-לאוזן". נכון, אז זה יהיה פחות רווחי בהתחלה. תפנו למגוון סוגי אוכלוסיה, ותגדילו את ההכנסות של המקום. תוכלו לייצר המון הכנסות ולשמור על המכונה עובדת, במיוחד בהתחלה. שמרו על סבלנות והבינו: יש לכם עוד ריצה ארוכה במהלך הדרך. שום היכל תרבות מקומי או תיאטרון נחשב לא נבנה ביום, אלא הוא נבנה בעמל כפיים. אולי יבוא יום ושחקנים יעברו לעיר שבו התיאטרון שלכם נמצא, בשביל להשתתף בהצגות בו.
שיווק תיאטרון – בנו מועדון לקוחות
הרבה מהתאטראות, גם הבימה, לדוגמה, מחזיקים בחבר מועדון. הוא לא הכי יוקרתי, אבל הוא נותן את הרשות ואת היכולת לשלוח לאנשים מסרים עד הנייד והמייל. במקרים מסוימים שהלקוח אפילו מוריד את האפליקציה, זה נותן לכם גישה לטלפון שלו ולהמון הרשאות במינימום מחיר. אם תצליחו לפתח אפליקציה שמרשה לכם לקבל כמה שיותר מידע מהמכשיר של הלקוח, זכיתם: תוכלו לבצע המון דברים עם זה. זה מה שמבדיל עסק שחושב לשנים קדימה לעומת עסק שעסוק בהשרדות. בונים מועדון לקוחות.
פמפמו מסרים ברשתות חברתיות
הצוות שלי ואני שכללנו שיטת עבודה בה הלקוח מאשר את כל החומרים ומרוצה בתהליך קבלת ההחלטות. עם זאת, חובה להבין: אנחנו צריכים להביא לו תוצאות ולכן נדרשת גמישות מסוימת. אנחנו מפמפמים את המסרים, מייצרים אותם מהר ומשויפים אחרי פגישת האסטרטגיה, ועובדים במגוון רשתות חברתיות. עדיף ללכת לאלה שמראש עם חשיפה גבוהה יותר: אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק וכמה שהיא מתאימה לקהל היעד… פייסבוק. אנחנו פה כדי להכווין אותך בהחלטה ולייעץ ברמה התקציבית.
פנו לועדי עובדים ולקבוצות מרוכזות בפייסבוק
אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה. הסיפור כאן לא פשוט ואם לא קניתם רשומות 'קרות' של ועדי עובדים, המצב שלכם יהיה פחות טוב בהתחלה. אבל זה לא סיפור גדול: אפשר לייצר מידע כזה בעבודה ברשתות כמו לינקדאין. המטרה היא בסוף זה לעבור את שומר הסף, ואם יש מישהו שטוב בזה, ובנה תוכניות לאיך לעבור את מנהלות משאבי אנוש בארגונים, זה אני.
לא הצלחתם להגדיל את ההכנסות? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.