פרסום בפייסבוק

ברוך הבא לאינדקס מדריכי פרסום בפייסבוק באתר, שיעזרו לך לבנות אסטרטגיית פרסום בפייסבוק ולממש אותה בצורה מלאה לעסק שלך ולעסקים נוספים להם תתן שירותי פרסום דיגיטליים. המדריך ייתן לך טעימה מכל דבר, ואם תרצה ייעוץ מקצועי - מוזמן לפנות בכל עת.

פרסום בפייסבוק - מה גודל הקהל שלי ואיך זה קשור לעסק שלי?

פייסבוק היא המדיה החברתית הגדולה ביותר בעולם, גם אם לא נכלול את אינסטגרם ו-וואטסאפ. יש כמעט 3 מיליארד אנשים משתמשים היום בפייסבוק, וככל שהזמן עובר, המספר הזה גדל וגדל. זה אומר ששליש מאוכלוסיית העולם משתמשת בפייסבוק. יש מומחים החושבים שפייסבוק עומדת ליפול ולהתרסק, אבל הנתונים מוכיחים אחרת. קצב צבירת המשתמשים של פייסבוק רק עולה עם הזמן, וב-2019 מספר המשתמשים היה 2 מיליארד וחצי.

בעלי עסקים משתמשים בזה לצורכיהם העסקיים, בעוד פייסבוק מעודדת את זה באמצעות שירותי שטחי פרסום אורגניים. בנוסף לכך, פייסבוק מאפשרת לעסקים קטנים וגדולים לפרסם בפייסבוק דרך מנהל המודעות של פייסבוק וגם דרך הדפים עצמם. כתוצאה מכך, יש תחרות על שטחי פרסום אינטרנטיים בפייסבוק, והעסקים נאלצים להשקיע יותר או להבין יותר בפרסום בפייסבוק בשביל להשיג קהל לקוחות חדש בצורה יעילה.

הרבה בעלי עסקים מוצאים באתר שלי מדריכים שבעזרתם משאירים אבק למתחרים ויוצרים לקוחות חדשים לעסק שלהם. או לעסקים איתם הם עובדים. במילים אחרות, במקום לבזבז זמן וכסף בניסוי ותהייה או לשלם על איש שיווק דיגיטלי המתמחה בפייסבוק, אפשר ללמוד בעצמכם איך לשווק את העסק שלכם. למזלכם, כל המידע הנפרש לפניכם מניסיון של שנים עם מאות עסקים קטנים וגדולים להם הענקתי שירותי פרסום בפייסבוק.

לפני שנתחיל חשוב שתדעו כמה דברים:

קמפיין מקצועי

קמפיין של איש מקצוע מנוסה תמיד ייתן לכם תוצאות יותר טובות.

אני כאן כדי לעזור

בכל מדריך ועמוד יש מקום לשאול שאלות למטה. תרגישו חופשיים לעשות זאת.

הכנתי גם סרטונים

ברוב המוחלט של המאמרים יש סרטונים המתלווים אליהם.

לבינתיים, החלטתי לרכז עבורכם כמה עקרונות של פרסום בפייסבוק אותם אתם יכולים כבר עכשיו לממש בעצמכם. העקרונות הללו מגיעים מאותו ניסיון, והם יעזרו גם לכם להבין את התיאוריה העומדת מאחורי שיווק מוצלח בפייסבוק.

מי אני? (בקצרה)

סער ברעם
מומחה לשיווק דיגיטלי
כבר מעל 14 שנים בתחום השיווק הדיגיטלי, החל מבניית אתרים, כתיבה שיווקית ודרך כל הקידומים המורכבים ביותר שיש בדיגיטל. נולדתי, חי, בועט ונושם את העולם הזה. במשך שנים עשיתי ניסיונות במנגנוני הפרסום של פייסבוק, ככה שידעתי מה שמפרסמים אומרים היום לפני שנים.
סער ברעם - מומחה קידום בפייסבוק

עקרונות מנצחים של פרסום בפייסבוק

ייעוץ עסקי מקדים

יש שאלות חשובות שכדאי לשאול את עצמך לפני שתתחיל לפרסם בפייסבוק. בפגישת הייעוץ אותה אני מקיים עם עסקים איתם אני עובד, אני שואל אותם את השאלות הללו. אפשר להשתמש בשאלות האלה לצורך השיווקי שלך גם:

מהו השירות שאתם מעניקים?

אני יודע, זה נשמע בנאלי, אבל זה ממש לא. יש עסקים הפונים אליי ורוצים שירותי שיווק בפייסבוק ולא מבינים מה הם רוצים לקנות ממני בכלל. תחשוב מהו סל השירותים בעסק שלך כולל. לדוגמה, אני הענקתי שירותי פייסבוק לעסק שמוכר טיולים לפיליפינים – טוריסמו פיליפינו. העסק לא רק מוכר טיולים לפיליפינים, הוא מוכר חבילות הכל כלול וטיולים מאורגנים לפיליפינים, שחוסכים זמן משמעותי בארגון הטיול עצמו.

איך אתם חוסכים סבל מהלקוח שלכם?

הלקוח הפוטנציאלי שלך צריך לדעת איך החיים שלו משתפרים כתוצאה מהפרסום. כשהייתי ילד בן 8, וצפיתי בערוץ הקניות, ומכרו בערוץ שואבי אבק, שלא ידעתי בכלל מה הם אמורים לעשות. הפרסומת העמיסה אותי בכל כך הרבה דרכים ששואב האבק חוסך בעבודה בבית, שכל מה שרציתי זה ששואב האבק הזה יהיה בבית. זה לא משנה אם לא שאבתי אבק לשנייה אחת בחיי – האישונים שלי התרחבו, הדופק שלי התגבר, וכל מה שרציתי באותו יום זה שיהיה לי שואב אבק בבית. כן, מפרסומת בערוץ הקניות הפכתי פריק של ניקיון. בגיל 8.

האם השירות שלכם מיוחד בצורה כלשהי?

אף אחד הוא לא סתם 'נותן שירות'. כל אחד נותן שירות שאף אדם אחר לא יכול לתת. חייב להיות לשירות שלך איזשהו טוויסט, משהו קטן שהופך אותו לעדיף מכל העסקים אחרים. שילוב בין שני כישורים שלכם יכול להיות מעולה (די ג'יי שמלמד אנשים איך לרקוד, ייעוץ תזונתי המשלב דיקור סיני, אפליקציה לאירוח מטיילים ישראלים בלבד והלאה). זוהי החוזקה הגדולה בשירות, ועליה בונים את ההבטחה השיווקית-מרכזית של העסק שלך.

קהל לקוחות פוטנציאלי לעסק

בישיבה של 1:1 עם עצמך על העסק, נתח את הקהל הפוטנציאלי לעסק. תבין כמה מאפיינים של הלקוח שרוצה לקבל את השירות מאיתנו. לצורך הדוגמה, אם העסק מוכר שעוני יוקרה, תפרסם לאנשים ממעמד סוציו אקונומי גבוה, כהכללה. מצד שני, אם הלקוחות שנכנסים לאותו העסק מתעניינים בשעוני יוקרה אבל הם לא ממעמד סוציו אקונומי גבוה, סביר להניח שתיאלצו להתמקח על המחירים, לעגל פינות ובגדול לכלות את הזמן במקום פשוט למכור לקהל אידיאלי.

יש כמה מרכיבים באיפיון לקוחות (יש עוד הרבה):

  • מיקום גיאוגרפי – הרבה מהעסקים שנותנים שירותים פרונטליים צריכים להיות ממוקמים קרוב גיאוגרפית ללקוחות שלהם.
  • תחומי עניין – לפעמים תחומי העניין של הקהל הוא השירות שהעסק נותן. לפעמים תחומי העניין של הקהל יבוא בד בבד עם תחומי עניין אחרים שלא קשורים בצורה ישירה לעסק שלך. במחקר שקיימתי לסוכנות טיולים בניו זילנד, גיליתי שרוב החקלאים המקומיים מתעניינים גם בטרקינג (טיולים) ובמסלולים ארוכים, בני כמה ימים לפחות.
  • מעמד סוציו אקונומי – האם הלקוחות הפוטנציאליים יכולים להרשות לעצמם לצרוך את השירות או המוצר אותו אתם מוכרים.

תוכן מקצועי שעושה את ההבדל

הבסיס החשוב ביותר לשיווק הוא תוכן איכותי. אתן כאן כמה עקרונות בסיסיים שיעזרו לך לייצר תוכן, או לפחות להבין את החשיבות בייצור תוכן כזה.

כתיבה שיווקית ותוכן מילולי לעסק שלכם

כתבתי באתר בעבר על איך לכתוב פוסטים שיווקיים למודעות. הנה כמה טיפים ראשונים ונדרשים: תחביר ואיות מדויק, הדגשת היתרונות המרכזיים בעסק ולפעמים שימוש בשפה 'אומנותית'. שווה לקרוא את הטקסט שכתבת בקול רם ולנסות להכנס לראש של הלקוח הפוטנציאלי. חוקי הכתיבה השיווקית בפייסבוק שונים מחוקי הכתיבה של כתיבה שיווקית-פרסומית, למשל שלטי חוצות או מודעות טלוויזיה. אם לא כתבת את המודעה בהתאם לחוקי הכתיבה השיווקית של פייסבוק, סביר להניח שתבזבז כסף. זה כמו לכתוב מודעה בתנ"כית לדוברי עברית – אותה משפחה, ייתכן שיבינו את המסר, אבל הוא פשוט לא יהיה חד כתער. ייתכן שיהיו לו פרשנויות שונות והוא לא ישיג את המטרה לשמה פרסמת.

תוכן ויזואלי – סרטונים ותמונות

ההבדל בין תוכן מעוצב שתיצור בעצמך לבין הרמה הגבוהה שמעצב גרפי יכול לספק הוא, בדרך כלל, עצום. הוא למד פרופורציות, שילוב אומנותי נכון בין צבעים, לפעמים גם תקשורת חזותית ואיך להשתמש בכלי עריכה למקצוענים. בנוסף, יש מפיקי וידאו שיכולים לייצר סרטוני שיווק ותדמית כמו שצריך. כדאי להשקיע בתוכן ויזואלי טוב כדי למקסם את פוטנציאל החשיפה עד כמה שאפשר.

מחקר מתחרים, חיפוש, תחרות, פרסום עסקים

מחקר מתחרים ושיתוף פעולה איתם

אפשר להסתכל על הקמפיינים של המתחרים בפייסבוק ובגוגל. בגוגל פשוט אפשר לחפש את מילות המפתח הרלוונטיות, ובשביל לבדוק את המתחרים בפייסבוק הכנס בגוגל לתוצאה הראשונה בשאילתא Ads Library ומקלידים את השם של הדף העסקי של המתחרים. תלמד מזה מהי ההבטחה שכדאי להציע ללקוחות, מהו התוכן שיותר מגרה ומי עושה את זה טוב יותר. קיימים באתר מספר מאמרים המנתחים מודעות של עסקים פופולריים. אפשר לראות מה הם עושים לא נכון (לדוגמה, מלל קצר מידי, מציגים מודעות לאנשים לא נכונים), להעתיק את הדברים הטובים שהם עושים ולשפר את מה שעובד פחות טוב. המתחרים מלמדים אותך, ממש בלליב, איך לנהל את השיווק של העסק שלך. תמיד עדיף ללמוד מניסיון, טעויות וכסף שאנשים אחרים שפכו.

בנושא אחר, שיתוף פעולה עם המתחרים יכול להניב תוצאות טובות בהרבה לקמפיינים שתריץ. דיברתי על זה במאמר אחר על שיתוף פעולה בין אמנים, אבל זה רלוונטי לכל נושא כמעט. לדוגמה, אני משתף פעולה עם משרד המתמחה בפרסום בגוגל, למרות ששנינו מספקים גם שירותי קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק. דוגמה אחרת יכולה להיות סוכנות נסיעות המשתפת פעולה עם מדריכים עצמאיים מקומיים בשביל למכור תמונות וסרטונים שהם צילמו בתמורה לפרסומות בפייסבוק. שיתוף פעולה טוב יכול לתרום לעסק שלך לקבל לקוחות חדשים. נסה ליצור קשר כדי לראות איזה שירות העסק שלך נותן שהמתחרים לא, ומה הם נותנים שאתה לא.

פרסום בפייסבוק באמצעות פרופיל אישי

באתר שלנו יש מדריכים לגבי איך להשתמש בפרופיל האישי בשביל לפרסם את עצמך ואת העסק שלך. הנה כמה דוגמאות לטיפים טובים לשיפור הפרופיל האישי ולשימוש בו כאמצעי של פרסום בפייסבוק:

פרסום העסק

לפרסם מסרים הקשורים לעסק שלך ברמה כזאת או אחרת.

תמונה תדמיתית

לשנות את תמונת הקאבר לתמונות תדמיתיות המתאימות לעסק.

תמונת פיצ'ר

להעלות תמונות פיצ'ר (featured) איכותיות, שחלק מהן יהיו קשורות לעסק.

אודותיך

למלא את כל המידע שאנשים צריכים לדעת על העסק שלך - מעלה אמינות.

פעילות

לפרסם תוכן באופן תדיר, בלי קישורים שמפנים לאתרים אחרים מפייסבוק בתצוגה מקדימה.

גיוון וצבע

להשתמש בסוגי תוכן שונים: לפרסם וידאו, לאחר מכן תמונות וכד'.

בקצרה, למלא כמה שיותר פרטים בפייסבוק. פייסבוק בתמורה יקדם את הפוסטים שלך ואת של עמוד העסק. בנוסף לכך, ככל שיהיה לו יותר פרטים אישיים עליך במאגרים שלו, כך הוא ידע לסווג ולהציע מידע רלוונטי עבורך.

קבוצות וקהילות שונות בפייסבוק

אתן כמה טיפים בקשר לפרסום בקבוצות בפייסבוק: איך לפתוח אותן בצורה יעילה ואיך להיות משתמש מוביל שרואים את הפוסטים שלו:

  • להיות מעורב בפוסטים של אחרים. תגובות, לייקים, שיתופים ופרסום פוסטים מעניינים בעצמך.
  • לדאוג שלקוחות פוטנציאליים, לקוחות קיימים ועסקים מתחרים עולים ראשונים (See First – ההגדרה לסטוקינג אחרי אנשים מסוימים).
  • להתחבר לקבוצות רלוונטיות ומקצועית בתחום.
  • לבחון רעיונות של עסקים אחרים וללמוד על שיווק העסק שלך מזה.

מרקטפלייס

מרקטפלייס היא פלטפורמה המיועדת למכירה וקנייה של מוצרים שונים. אפשר לפרסם שם נדל"ן, רכבים ואין ספור מוצרי יד שנייה אחרים. משתמשים ועסקים סוחרים דרך הפלטפורמה הזאת בכל העולם. אם תעלה פריט למכירה באחת הקבוצות שאתה חבר בה, סביר להניח שהוא יופיע במרקטפלייס. כמה טיפים בסיסיים:

  • לדאוג לפרסם את המוצר במקסימום קבוצות רלוונטיות.
  • להשתמש בעקרונות של כתיבה שיווקית.
  • להוסיף תמונות. אנשים צריכים לראות על מה מדובר בדיוק.
  • השתמשו במילות מפתח רלוונטיות.

פרופיל עסקי

כהכללה נכונה, רק דרך הפרופיל העסקי ניתן לפרסם באופן ממומן. ניתן להשתמש במנהל המודעות לפרסם מהפרופיל האישי רק אם "הוסמכת כסלב" על ידי פייסבוק ואז הפרופיל ישומש גם כדף עסקי. אני עובד בעיקר עם דפים עסקיים, מנהל בהם את התוכן ומפרסם בצורה ממומנת בשוטף. גם כאן יש כמה טיפים שאנחנו יכולים להשתמש:

  • להתחיל לפתוח את הדף ולהציג כמה שיותר מידע על על העסק ועל הברגים המשמעותיים בו.
  • לפרסם פוסטים הגורמים לריגוש בלב הקורא. יש כאלה שגם נותנים טיזרים מפוצצים, מעצבנים או 'מטרילים'.
  • להשתדל לדבר בגוף שני יוניסקס עד כמה שניתן.
  • להשאיר תמיד אופציה להנעה לפעולה – תגובה, השארת פרטים, הודעה בפרטי, לייק.

פרסום בפייסבוק: גרפיקה

חובה להתחשב בכמה גורמים כשמעלים מודעה ודואגים לעזרים הגרפיים שבה. פירטתי כאן מהם הגדלים של התמונות בפייסבוק, אבל כדאי שתקבל עוד כמה טיפים שיכולים לעשות את ההבדל בין מודעה יעילה ללא יעילה:

טיפים לעיצוב גרפיקה לתמונות וסרטונים

קידום איוונטים בפייסבוק

האופציה 'הישנה' של איוונטים (אירועים) בפייסבוק עדיין קיימת, ומתוכה ניתן לקבוע אירועים מרכזיים ולתאם אותם עם אנשים אחרים. כתבתי כאן על איך ליצור איוונט בפייסבוק, ואיך להפיץ אותו בצורה יעילה לכמה שיותר אנשים. אפשר גם להשתמש בפרסום ממומן בשביל לקדם את האיוונט שלך.

פרסום אורגני בפייסבוק

באתר שלי יש כמה מאמרים על איך להשיג לקוחות חדשים באמצעות פרסום אורגני פשוט בפייסבוק. פרסום אורגני מוצלח בעיקר במעורבות בקבוצות, בפתיחת קבוצות ובפנייה אישית לאנשים בפייסבוק. אם אתם שמים לב שהזמן שאתם משקיעים בפרסום אורגני לא מביא לכם מספיק הכנסות, כדאי לעשות שיפט מחשבתי ולנסות פרסום ממומן בפייסבוק, תוך בחינה של המסרים שעד עכשיו רצת איתם.

פרסום בפייסבוק ממומן

הרבה מהמדריכים מדברים על פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם. אפשר למצוא כאן טיפים שיעזרו לך להעלות קמפיינים מתאימים, סדרות מודעות עם תקציב מתאים למגבלות הכלכליות ולכוון לקהל הרלוונטי. הנה כמה טיפים שריכזתי, עליהם אפשר להרחיב במאמרים נוספים באתר:

שים לב! פרסום בפייסבוק ממומן הוא מקצוע מורכב, ואיך אדם יותר טוב שיוכל לנהל אותו טוב יותר שיש לו ניסיון של שנים. למרות זאת, בעזרת המדריכים הללו אפשר להגיע לרמה סבירה בעצמך.

פרסום בפייסבוק עם חשבון ביזנס מנג'ר

אני יודע שיש אנשים שלא נתקלו בביזנס מנג'ר בחיים שלהם ולא מבינים מה זה בכלל. זו הסיבה מדוע הרגשתי צורך גדול להסביר את זה לעומק. כתבתי 2 מדריכים מקיפים לביזנס מנג'ר. באחד מהם אני מלווה תלמידה ומסביר לה על כל האופציות שביזנס מנג'ר מציע. באחר אני מראה הרצאה מלאה שהעברתי ברופין, מתוקף היותי מרצה שם, על הביזנס מנג'ר. לבינתיים, הנה כמה יתרונות מרכזיים לביזנס מנג'ר.

  • מרכז את כל הפעילות העסקית בפייסבוק: חשבונות מודעות, דפים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם, קטלוגים, פייסבוק פיקסל ואופציות נוספות אחרות.
  • פייסבוק יסווג את הפרסומים שלך כאמינים יותר.
  • כהכללה, סביר שעלויות הפרסום יהיו נמוכות יותר.
מחקר מתחרים, חיפוש, תחרות, פרסום עסקים

עוד שירותים שפייסבוק מציע

פייסבוק מציע שירותים נוספים עליהם נכתוב במדריכים עתידיים. הנה כמה מהם:

  • לייבים.
  • מזג אוויר.
  • תרגום בפייסבוק.
  • פייסבוק פיי (Facebook Pay)
  • משחקים.
  • זכרונות.

עם זאת, פייסבוק תמיד מתחדשת וגודלת. גם ווטסאפ ואינסטגרם שייכות לפייסבוק, וביחד, חברת פייסבוק מנהלת שלוש רשתות חברתיות ענקיות וממשיכה להתאים את עצמה לכלל הקהלים השונים. המפתחים של פייסבוק עובדים מסביב לשעון ולעולם, ומנסים ליצור רשת חברתית שתהיה גורם בלתי נפרד מהחיים שלנו. אם תשאלו אותי, רשתות חברתיות הן כמו טלפון נייד:

לא ידענו שצריך רשת חברתית, עד שלמדנו להשתמש באחת. אחרי שהתרגלנו, לא נזכור איך החיים שלנו נראים לפניה.

יש שאלות?

צורו קשר, ואסייע לכם לקחת את העסק שלך קדימה!

המלצות

מדריכים נוספים באתר שיעשו לך סדר!

פרסום עסקים בפייסבוק | סער ברעם

פרסום עסקים בפייסבוק

האם שימוש בפייסבוק יעיל בכלל לעסק שלכם? התשובה הפשוטה היא כן. אם אתם רוצים לדעת איך פרסום עסקים בפייסבוק יכול לעזור לכם, תקבלו תשובה קצת

קרא עוד »
קידום בפייסבוק לעורכי דין

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קרא עוד »
קידום אירוע בפייסבוק

קידום אירוע בפייסבוק

אנחנו כבעלי עסק תמיד נשאף למקסם את השירות שלנו עבור קהל לקוחותינו, הנוכחים והפוטנציאליים כאחד. אם יש לנו מסעדה או שאנחנו רוצים לגרום להרבה לקוחות להגיע אלינו בבת אחת, נוכל להשתמש בקידום אירוע בפייסבוק. ברוכים הבאים לכלי האורגני שיעורר עניין לעסק שלכם, ויגרום ללקוחות שלכם להרגיש שהם חלק ממנו.

קרא עוד »
חברת פרסום בפייסבוק

הכלים שיעזרו לכם לבחור נכון חברת פרסום בפייסבוק

זה לא סוד כי פיייסבוק היא בין פלטפורמות המדיה החזקות והמבוססות הקיימות כיום בעולם ובארץ. רק בישראל, מעל ל4 מיליון משתמשים עושים בה שימוש יומיומי בן כמה שעות, עבור פנאי, חיפוש עסקים, המלצות ועוד ועוד. היותה פלטפורמה חזקה ומרובת משתמשים, הופכת אותה לאחד מערוצי השיווק החשובים והעוצמתיים עבור בעלי עסקים.

קרא עוד »
מדריך פרסום בפייסבוק | סער ברעם

לבנות תשתית שתמתג אותך כמוביל בתחום

פרסום בפייסבוק - חבילות מומלצות

ניהול דף עסקי

מה שנקרא, 'רק טעימה'
עלות חודשית
  • כתיבת תוכן בהתאמה אישית אליך
  • סידור המענה האוטומטי ותכונות נוספות
  • דו"ח חודשי, שיחה והדרכה

ניהול דף + פרסום בקבוצות

רוצה להיות ראשון בתחום שלך בשיווק גרילה
עלות חודשית
  • מה שכתוב ב"ניהול דף עסקי"
  • הנחייה והדרכה לפעילות שוטפת בקבוצות איכותיות
  • איתור, כניסה ופרסום פוסטים ייעודיים לקבוצות
פופולרי

ניהול כולל

אם אין לך כח להתעסק בזה, בול בשבילך
עלות חודשית
  • מה שכתוב ב"ניהול דף + פרסום בקבוצות"
  • קידום ממומן בפייסבוק - מוכוון לקבלת לקוחות חדשים
  • מענה להודעות, תגובות ובקשות מלקוחות פוטנציאליים

חשוב לי להגיד לך ש...

יד על הדופק

אני מוצא את השיטות הכי יעילות כדי להשיג לך את מקסימום תוצאה במינימום מאמץ. לשמחתי, עליתי על כמה כאלה והלקוחות שלי מרוויחים מהן.

לא ביום יש מבול של פניות

כן, די מבאס לשמוע את זה מאיש מקצוע, אבל גם רומא לא נבנתה ביום אחד. אנחנו נבנה קונספט מתמשך שיכניס לך לידים גם בתקופות הקשות יותר.

לטנגו צריך שניים. טוב, בהתחלה

אני אוהב לדבר עם הלקוחות שלי, במיוחד בתחילת העבודה. זה יוצר תקשורת טובה, מאפשר לי לקבל חומרים באופן שוטף ולהסביר את המהלך הבא.

Call Now Button דילוג לתוכן