תפריט

המדריך להתמצאות בפייסבוק

העברתי הרצאה שכל תכליתה הייתה התמצאות בפייסבוק - באפליקציה ובסמארטפון. בהתחלה אני מפחיד, ולאחר מכן עוברים אופציה-אופציה למי שפחות מכיר.

החלטתי שבעקבות בקשות רבות, הגיע הזמן שאנשים יצליחו לראות את עצמם משתמשים בפייסבוק עם כל האיכויות שלו.

0:00 הכרות עם המשתתפים
2:20 – למה אפשר להשוות היום את פייסבוק ולמה הוא משמש אותנו
6:48 – מסנג'ר, מצלמה, חיפוש ופייסבוק לייט
13:28 – בר הניהול של פייסבוק, הפיד (אוסף החדשות), סיפורים (סטורי)
21:35 – הכרות אישית עם סער ברעם
23:50 – חברים: בקשות חברות, הצעות חברות ואנשים שאולי אתה מכיר
28:28 – סרטונים מועדפים בפייסבוק
31:22 – מארקטפלייס Marketplace
33:24 – מסך ההתראות של פייסבוק, המסך שהביא להם את כל הגולשים העקביים
38:15 – מסך ההגדרות בפייסבוק, בפירוט ובהעמקה
49:37 – איך בנוי פוסט ומה זה לייק, אהבה, צחוק, בכי, כעס ו-WOW, תגובה ושיתוף
54:20 – פייסבוק לעומת אינסטגרם
1:01:00 – לכתוב פוסט שמצליח ברשת
1:06:26 – ניתוח דוגמאות מפוסטים ויראליים, או פוסטים שמצליחים יותר ברשת
1:11:45 – סיכום פוסטים ברשת
1:13:15 – לשון הרע בפייסבוק

לכל הפרטים על שון הרע ותביעת דיבה בפייסבוק: http://bit.ly/2N9f8bP
לכל המדריכים באתר: http://bit.ly/2LPgjNs

מוזמנים לשאול כאן בתגובות בכל נושא

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

ניהול קבוצות בפייסבוק
פרסום בקבוצות בפייסבוק
סער ברעם

לבזר סמכויות כמודל לניהול איכותי

אז אחרי שקראתם את המדריכים הקודמים על פרסום בקבוצות בפייסבוק, העשרתם את עצמכם בידע חיוני, עדיין יש לכם 0 חוויה בשטח ואימון עצמי. אז גם את זה עשיתי בשבילכם, וניתחתי ניהול מנגנון שיווקי בקבוצות זכרונות ילדות בחיפה של אוהד רומנו (לכאורה)

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק בפייסבוק

החלטתם לעשות את הצעד הבא ואתם מעוניינים לשווק בפייסבוק? עליי - במיומנות, זריזות ושקיפות מלאה אדאג שהעסק שלכם יניב פניות אכותיות כבר מהשבוע הראשון.

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן