תפריט

מה הסכנות בעבודה עם פרופיל פרטי בפייסבוק?

לאחרונה היו לי כמה פניות בנושאים עסקיים. "הפרופיל הפרטי שלי נחסם", ואז פייסבוק מבקשים ת.ז., דרכון או רישיון נהיגה בשביל להרים חזרה את הפרופיל. איך נמנעים מזה?

1. מבינים שהפרופיל העסקי לא נוצר סתם.

אם עד כה לא לקחתם בחשבון שפרופיל עסקי הוא הפנים של העסק שלכם, צפו לבלאגן עם פייסבוק. בקרוב מאוד הם הולכים לחסל את הפרופילים הפרטיים שמתנהגים כמו עסקים. לכן, אם אתם מתנהגים כמו עסק, הייתי ממליץ לכם לשנות את תמונת הפרופיל לתמונה של אדם, לשנות את השם הפרטי לשם שלכם, ולהתחיל להתנהג כמו אדם פרטי ולא אחד שפשוט מפרסם פלאיירים. עדיף את זה מאשר שיחסמו אתכם ולא תדעו מה לעשות. תוכלו גם לשלב בין הפרופילים שלכם עד שפייסבוק עולים על הפעילות העסקית שלכם. מומלץ.

2. אם פרופיל פרטי מחזיק עבורכם את החשיפה, נסו קבוצות

ותחזיקו את החשיפה האורגנית ברמה גבוהה וגם תתנו את האשלייה שיש לאנשים שליטה על הקיום של הקבוצה. כמובן, במדריכים אחרים באתר בנושא פרסום בקבוצות בפייסבוק, תוכלו לקבוע את סדר היום של הקבוצה ולהחליט לגבי האג'נדה שלה.

3. פרופיל פרטי עם מייל של הוטמייל

כידוע להמון אנשים (אבל לא מספיק), הוטמייל לאחרונה החליטו להתאחד עם אאוטלוק, באחד המהלכים לדעתי יותר חכמים של מייקרוסופט. לצערם, התהליך נעשה בצורה חפיפניקית. כל מי שהיה לו מייל של הוטמייל לא שמר עליו – ואם הוא לא השתמש בו חודש לאחר האיחוד, הם מוחקים את החשבון ואפשר להשתלט על המשתמש שיש בפייסבוק מחדש.

4. מזימת הפישינג, אולי, הגדולה בהיסטוריה

על זה אני מרחיב ואומר במאמר הבא באתר שנמצא כאן.

אל תאמינו למה שמוכרים לכם.

5. הסכנה הגדולה ביותר

פשוט אל תאמינו לכל דרעק שכותבים בפייסבוק. 

להמון אנשים יש 'אינסייטס' מאנשים 'בעלי סמכא' לכאורה. אם אתם רוצים לשאול ולבדוק, תמיד תוכלו לשאול אותי, ללא עלות.

שתפו הלאה את המאמר הזה, והכי חשוב… אל תאמינו לשטויות 🙂 רק לאנשים אמיתיים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מדריך פייסבוק
סער ברעם

להפריד בין נשים לגברים במודעות

בניתם קמפיין פייסבוק ממומן ממוקד: מנהל קמפיינים בפייסבוק מקצועי בנה את קהל היעד שלכם עד לפסיק האחרון. המודעה נכתבה ע"י קופירייטר מומחה, הסרטון הוא של במאי הסרטונים השיווקים הטוב בארץ, ועדיין אחוז ההמרות יחסית נמוך. מה עשיתם לא נכון? רק נשאר להפריד בין נשים לגברים במודעות

קרא עוד »
שיווק בפייסבוק
סער ברעם

קידום מועדוני ספורט באופן אופטימלי

קידום מועדוני ספורט היא נישה סופר-תחרותית. מועדונים קמים ונופלים, עונשים חסרי תקדים, פשיטות רגל והרבה דם רע (ולפעמים, אלימות במגרשים). איך ממצבים מועדוני ספורט בחלק העליון של הסקאלה, דואגים שיהיה מעניין תמיד בדיגיטל, וגם דואגים להישאר שפויים ולגדל את הדור הבא?

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק בפייסבוק

החלטתם לעשות את הצעד הבא ואתם מעוניינים לשווק בפייסבוק? עליי - במיומנות, זריזות ושקיפות מלאה אדאג שהעסק שלכם יניב פניות אכותיות כבר מהשבוע הראשון.

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן