הדרך הקלה למשוך אליכם עוד לקוחות רלוונטיים באמצעות קידום אירוע בפייסבוק.
קידום אירוע בפייסבוק הוא אחת מהפעולות ההכרחיות והטובות שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם. בעבור זה, ריכזנו בשבילכם מספר צעדים דרכם תלמדו כיצד ליצור ולבצע קידום אירוע בפייסבוק. בזכות צעדים אלו, תוכלו לחשוף את העסק שלכם לקהלים שונים עוד לפני שהקפה שהכנתם הספיק להתקרר.
שלב 1: כניסה לפייסבוק והקלקה על קטגוריית אירועים על מנת ליצור אירוע חדש.
בשם האירוע מומלץ לשים שם קליט וקצר שכולל את הרעיון המרכזי שלשמו פתחתם את האירוע. לאחר מכן, אני ממליץ לשים תמונת קאבר בשביל למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. כפי שנאמר, ברבות הפעמים – תמונה אחת שווה אלף מילים. לכן, בחרו תמונה שיכולה להמחיש עד כמה שאפשר את כוונת האירוע שלכם.
שלב 2: תיאור, קטגוריה וזמן.
בתיאור אני אכתוב את כל המידע הרלוונטי אודות האירוע: מי אני, מה המטרה שלי, מה התועלת מהאירוע הזה, תיאום ציפיות, לוח זמנים, עלויות וכל דבר שיוכל לגרום ללקוח לגבש תמונה טובה יותר על האירוע.
כמו כן, אני אבחר תחת איזה קטגוריה אני רוצה לתייג את האירוע שלי ומה זמן ההתחלה והסיום שלו.
שלב ביניים לפני פרסום:
בקטגוריית ה-co-host אכתוב מי האנשים הנוספים או השותפים שמנהלים איתי את האירוע ואז שוב אכניס את הפרטים המדויקים ביותר אודות הזמנים שלו.
אופציה נוספת ביצירה אירוע זה key-words, מילות מפתח הרלוונטיות לאירוע, אך לרוב זה לא עובד טוב עם פייסבוק.
לפני שנקדם את האירוע בפייסבוק ונפרסם אותו, ההמלצה היא לעבור על כל המידע שכתבנו בכדי לוודא שהאירוע יוצא מהעמוד העסקי שלנו ולא מעמוד הפרטי וכן לוודא שלא פספסנו דבר.
שלב 3: פתיחת האירוע והיצירה שלו
בשלב זה, אני מתחיל לפרסם את האיוונט בקבוצות פייסבוק שונות הרלוונטיות לקהל היעד שלי וזאת על מנת להפיץ את הידע הלאה כמה שיותר ולהשיג מעורבות.
לאחר מכן, אני בוחר בקטגוריה של ״promote event" ובוחר את חשבון המודעות שאני רוצה לעבוד ממנו.
אלחץ על יצירת קמפיין מודרך לפי מה שהכי נכון עבורנו, אבחר תקציב ומתי הוא יופיע, אבחר את הזהות של הדף העסקי שלי ואת האיוונט הספציפי שאותו ארצה לקדם.
ב-primary text של האיוונט, כתבו בקצרה למה לאנשים כדאי להגיע לאירוע ומה התועלת שהם הולכים להפיק אם יגיעו אליו.
שלב 4: הלקוח לחץ שהוא מעוניין – מה מכאן?
לאחר קידום האירוע בפייסבוק, מתעניינים מתחילים להגיע ונכנסים לתוך המעגל של האירוע עצמו. לקוחות אלה הם חשובים משום שהם נקטו בפעולה שמקדמת אותם למטרה שלכם, לכן יש לשים אליהם לב, ליצור איתם אינטרקציה, לשתף אותם בעדכונים, הפתעות ודברים חדשים. בנוסף, על מנת לסנן את מי שבאמת רלוונטי, אני ממליץ לשלוח הודעה לפרופיל האישי של המתעניין ובכך לחסוך זמן יקר וליצור מיקוד למי שבאמת רלוונטי.
אחרי שהאירוע שלכם עלה לאוויר ורץ בקבוצות שונות, תדאגו שתהיה בו מעורבות כל הזמן! כתבו פוסטים שקשורים באירוע, תגיבו לאנשים ששואלים שאלות בתגובות ותייצרו עניין תוך זמינות מלאה לאנשים החדשים שלכם.