סיור במנהל המודעות של פייסבוק

סיור במנהל המודעות
נקטנו יוזמה ופתחנו את מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, אין לנו ממש מושג מה אנחנו רואים. אז הוצאנו סיור במנהל המודעות של פייסבוק עם סקירה כללית של הלחצנים. בנוסף לכך, אני ממליץ לאחר מכן לעבור על סיור נוסף - מנהל המודעות בפייסבוק: סיור מודרך.

קודם כל ניכנס למנהל המודעות. יש דרך ה-Explorer ויש גם דרך האופציות בסמן הימיני למעלה. אנחנו ניכנס לחשבון שלנו במהלך המודעות. אם אין לנו מודעות קודמות, אנחנו נראה את זה. Ads Manager פותח לנו את התפריט הכי גדול. אנחנו נכיר רק 4 בסיור במנהל המודעות של פייסבוק:

Audiences (קהלים)

מכאן נפלח קהל רלוונטי ונמצא אנשים שרלוונטים לפרסום. זה בעצם הבנייה של הקהל שלנו. אנחנו מחליטים איזה סוג שאנחנו בונים. יש קהל מובנה אישית (Custom Audience), קהל דומה (Lookalike Audience) וקהל שמור (Saved Audience). כל קהלים נאגרים כאן, והם נמצאים כאן. פה עושים הרבה מאוד מעבודת ההכנה.

Settings (הגדרות)

את זה נצטרך בעיקר להרשאות לאנשים נוספים בחשבון. מראים לנו מי האדמינים ואת מי אנחנו רוצים להוסיף, כדאי לסדר את הזמן (בדרך כלל לפי עמק הסיליקון). ניתן לקבוע גם מקום. נפתחת לנו לשונית גם בצד שמראה לנו דפים שאנחנו מפרסמים, אמצעי תשלום ואיזה התראות אנחנו מקבלים. אפשר לבחור הרבה מאוד אופציות.

Billing (חיוב)

נקודה נוספת בעת סיור במנהל המודעות של פייסבוק היא הגדרות תשלום על המודעות שאנחנו מריצים. זה בעצם החשבוניות שאנחנו צריכים להגיש לרואה החשבון שלנו. פשוט מורידים את החשבונית בלחיצה פשוטה על אחת מהקטגוריות שיש בטבלה.

Ads Manager

ממנו נפרסם מודעות ונראה את המצב של המודעות הקיימות. קצת יותר מורכב. למעלה יש את ה-User שצריך לעבוד איתו. יש לנו עוד כפתור של הגדרות וגם סימון חשבון מודעות. אנחנו נבחר את החשבון הרלוונטי. יש גם עוד לחצנים – עדכונים של מה שקורה, רענן ועוד הרבה. יש לנו גם אופציית חיפוש נרחבת עם פילטר. יש לנו גם סינון זמנים של המודעות שאנחנו צריכים.

יש לנו גם אופציות לנווט בתוך המודעות עצמן. יש לנו סקירה כללית (Account overview), סקירה של כל קמפיין לבדו (Campaigns), סטים של מודעות (Ad Sets) וגם המודעות עצמן (Ads). יש לנו לחץ ירוק של יצירת קמפיין ולידו עריכתם. אם אנחנו רוצים לשנות, לייצא לקבוע חוקים להצגה – הם נמצאים ממש לידו. יש לנו אופציות תצוגה – איזה טורים אנחנו רוצים להציג וקמפיינים שעובדים או לא עובדים.

יש לנו לשונית מימין שנותנת לנו פילוח בשביל לערוך אותו ואת היסטוריית השינויים שעשינו בקמפיין. אלה הדברים השטחיים שאנחנו צריכים לדעת על מנהל המודעות. אלה המסכים שהכי רלוונטיים אליכם. נסו לסייר בהם מעט – יש מדריך נוסף על מנהל המודעות.

סיור במנהל המודעות של פייסבוק – xhfuo

בסך הכל, יש כאן מדריך של לחצנים מסוימים של מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, כדאי קצת להתעסק בזה בעצמכם. יש אופציות נרחבות – קידום דף, קידום איוונט ועוד אחרים נוספים. אשמח לשמוע איך הלך לכם.

בנוסף לכך, כדאי מאוד שתדעו איך לכתוב מודעה בפייסבוק. זה החלק היצירתי במודעה ולעיתים חשוב מאוד. אפשר לקרוא על עוד עצות בכתיבה כאן. אם יש לכם קמפיין לידים, אתם צריכים לדעת איך להוריד את הלידים ללא אינטגרציה עם כלים נוספים.

דף הבית – קידום בפייסבוק.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן