קמפיין העלאת מודעות למותג – למה ואיך?

כשעובדים עם קידום ממומן בפייסבוק, יש מספר מטרות של קמפיינים. אחת מהן היא "העלאת מודעות למותג", כאשר פייסבוק מצמידים נציג לאיש הקידום של החברה המעוניינת להשקיע בזה.

פייסבוק נוטה להתייחס יפה יותר לאנשים שיש להם זמן ללמוד את המערכת ועם אורך רוח כספי. כשנבחר במטרת "העלאת מודעות למותג", הם יצמידו חונך וישאלו את הלקוחות הפוטנציאליים האם המוצר שראו הוא אכן נקלט בזיכרון. סוג הקמפיין הזה מיועד לחברות גדולות, ולא דווקא באנשים – אלא בתקציבי פרסום גדולים.

דוגמה ראשונה לקידום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין העלאת מודעות למותג:

קמפיין העלאת מודעות למותג, דוגמה 1

לדעתי האישית, קמפיין מסוג העלאת מודעות למותג הוא מעניין כשלעצמו – יש המון אופציות שלדעתי מניבות הרבה יותר מזה, אבל אם יש לכם תקציב להעלות פרסום בטלוויזיה, עדיף שתעבדו על קידום ממומן בפייסבוק דווקא. זה מדיד הרבה יותר, וכשיש לכם תקציב, פייסבוק גם ישאל עבורכם את השאלות לגולשים.

אחד היתרונות של פייסבוק הוא מתן אפשרות של חשיפה ותעדוף על הקמפיינים האחרים: הלקוח משלם והמותג לא נכנס עמוק לתוך הכיס של הצופה. בנוסף לכך, קמפיין מודעות למותג בדרך כלל לא נמדד בהשארת פרטים מחוץ לאתר או בפייסבוק – אלא בתוך פייסבוק עצמו. כמו שאמרתי בעבר במאמרים קודמים, אם תעבדו עם קישורים חיצוניים, פייסבוק פחות יאהבו אתכם.

דוגמה נוספת:

קמפיין העלאת מודעות למותג, דוגמה 2
קמפיין העלאת מודעות למותג, דוגמה 2

לכן, אם הלכתם על קידום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין העלאת מודעות למותג, ההמלצות שלי היא כאלה:

  1. שימו לב שאתם הולכים על הפרסומת הכי מגניבה שאפשר, שהכי מתאימה לקהל היעד. קחו את הקריאייטיב הנכון, השקיעו בקופירייטר מומחה, בסרטון שיווקי מעולה, מנהל קמפיינים שידע לעשות את הפילוח היותר נכון עבור הקהל היחסית-רחב שלכם. הכל בקמפיין מהסוג הזה צריך להיות טיפ-טופ.
  2. וודאו שיש הנעה לפעולה בסוף המודעה. כאשר אנשים לא עושים שום פעולה, כמו בתרגול של כל דבר, הם לא זוכרים מה הם היו צריכים 'ללמוד'. כתבו הנעה לפעולה איכותית שתעזור לקוראים לזכור את המותג שלכם.
  3. להבין שהכסף שמשקיעים בקמפיין מהסוג הזה לרוב לא מניב רווחים בטווח המיידי.

סבלנות, וגם אם החלטתם להפסיק את הקמפיין – תזכרו שהוא היה וייתן לכם תוצאות נוספות בהמשך.

יש לכם עוד שאלות בנושא קידום ממומן בפייסבוק? מוזמנים להכנס לקטגוריה המתאימה באתר.

להתקשר אליי בטלפון 054-8187146או שתגיבו כאן למטה בתגובות

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן