קמפיין המרות

קמפיין המרות | סער ברעם

הקמפיין המשתלם ביותר שיש לפייסבוק להציע! הקמפיין הזה ייתן לכם מידע מדויק על מי הם הלקוחות ובאילו מוצרים או תכנים באתר שלכם הם התעניינו. באמצעותו, תוכלו להפוך את הגולשים ללקוחות שלכם ולקבל כסף ממי שביקר אצלכם באתר.

יכול להיות שעד עכשיו לא שמעתם על קמפיין המרות? טוב שהגעתם עכשיו. מדובר באחד הקמפיינים המשתלמים ביותר שיש לפייסבוק להציע. הוא יכול לתת נתונים מדויקים על האנשים שבאמת הביעו עניין במוצר שלכם, ליצור לעצמכם קהל לקוחות שממשיך לקבל מידע אודות הפעולות בעסק, לעקוב אחר התוכן שאתם מעלים, ולהגדיל לכם את המכירות במהירות הבזק, בעיקר אם יש לכם אתר שמתפקד מצוין.

בסרטון הבא אתם תראו איך מתפעלים את מקורות המידע תחת events manager, בהם יש לקוחות פוטנציאליים.

במדריך הקרוב נדבר על דבר נוסף שמתקשר למדריך של הטמעת פיקסל והוא – קמפיין המרות.
מטרת הקמפיין הזה הוא לתת לכם מידע אמין יותר אודות האנשים המעוניינים במוצר שלכם, לכוון אתכם אליהם בצורה יותר מדויקת ולהרוויח לא מעט כסף באמצעות פעולות מאוד פשוטות.

קמפיין המרות – איך זה עובד?

תחילה, אתם מתקינים את הפיקסל שלכם באתר כאשר אתם יכולים לעשות אחד משני הדברים הבאים:

  • להגדיר באתר שמי שמגיע לעמוד כלשהו אז הוא יהיה ההמרה.
  • להגדיר באמצעות קוד המרה מותאם אישית בתוך האתר שלכם.

לאחר מכן, תתחילו לראות שתוך כדי הפעולות שאתם עושים, אתם מתחילים לקבל טראפיק (תנועה) לעמוד שלכם, שזה אגב, גם אחת הסיבות לעובדה שעמוד הנחיתה שלכם חייב להראות ולהגיב טוב.

היתרונות של הקמפיין ולמה לכם לעשות את זה?

  • באמצעות קמפיין המרות תוכלו לקבל נתונים על הלקוחות הפוטנציאלים שעשו פעולות אקטיביות בדף הנחיתה שלכם.
  • קמפיין המרות יכול לכוון אתכם לעשות Remarketing או לטרגט מחדש את המודעות עבור האנשים שניגשו לחלק זה בעמוד שלכם.
  • קמפיין המרות יכול לזהות את זמני השהות של הלקוח הפוטנציאלי על כל אחד מהעמודים באתר שלכם. כלומר, ברגע שהנתונים מראים שלקוח היה רק מספר שניות באתרכם, יכול להיות שזו פעולה שלו שנעשתה בטעות ולכן ניתן להבין שזה לא לקוח פוטנציאלי שהתעניין "באמת". אך אם הנתונים מראים שהלקוח היה זמן רב יותר, אין שום ספק שהוא מעוניין במה שאתם מציעים ברמה כזו או אחרת, מה שמאפשר לכם לגשת לקהל לקוחות יותר ספציפי ומדויק. הנתונים הללו הופכים את הלקוחות שלכם מרלוונטיים לסופר רלוונטיים. (מי הגאון שאמר שזה לא הכמות, אלא האיכות? 🙂 )
  • קמפיין מסוג המרות מאפשר לצבור המון מידע ויעיל לאורך זמן במידה ואתם מתכננים להשקיע בקמפיין הזה ומאמינים באיש השיווק שלכם. יש לבחון נתון זה במינימום ב: 3-4 חודשי עבודה על הקמפיין קידום ממומן בפייסבוק.

לקמפיין מסוג כזה יש המון משתנים, אשמח להרחיב עליהן בפגישה או בשיחת טלפון.
לכל ייעוץ או שאלה בנושא – אני כאן בשבילכם. דברו איתי.

קמפיינים נוספים שישיגו לכם לקוחות חדשים

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק באינטרנט

"שיווק באינטרנט? בחייך, אני יכול להסתדר גם בלי זה…""למי יש זמן לשיווק באינטרנט, אני צריכה לטפל בלקוחות, בעובדים, בספקים, במנהל בנק שכל הזמן מתקשר…""אני? אני

קידום סרטונים בגוגל

ג'ון סטיוארט, הקומיקאי האמריקאי הידוע צוטט כשהוא אומר "המקום הטוב ביותר להחביא גופה הוא בעמוד השני בגוגל".האמת? יש בזה משהו.כשאני, את או אתה מחפשים דבר

משרד פרסום בתל אביב

משרד פרסום בתל אביב הוא ענף די משגשג, בפרט שהעיר היא מוקד התרחשות מרכזי ומאכלסת בקרבה חלק ארי מהעובדים בשוק. למיקום יש משמעות, מעבר להילה

משרד פרסום מוביל

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מחפשים משרד פרסום מוביל.ייתכן שיש לכם מוצר חדש שאתם רוצים לחשוף בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי אתם רוצים לעשות

Call Now Button דילוג לתוכן