קמפיין מעורבות

קמפיין מעורבות - סער ברעם

קמפיין מעורבות – כשמו כן הוא, קמפיין שישיג לך בדרך מופלאה יותר מעורבות בפוסטים שפרסמת כאשר יש לו מספר מטרות: לגרום למעורבות הלקוחות באמצעות לייקים, תגובות ושיתופים, צפיות בתמונות/סרטונים, קליק על המפרסם או כל פעולה אקטיבית שהלקוח הפוטנציאלי יכול לעשות מעבר לצפייה.

האם חשבתם מה הדרך שבה תוכלו לגרום לאנשים לסמן ״אהבתי״ ולעקוב אחרי הדף שלכם באדיקות? האם אתם מעוניינים ליצור קהל אוהדים מושבע של העמוד העסקי שלכם ובכך ליצור עמוד יותר איכותי? או שאולי אתם מעוניינים לחשוף פוסט ספציפי שיקבל מעורבות? זה הקמפיין בשבילכם.

קמפיין מעורבות בהשוואה לקמפיינים אחרים

קמפיין מעורבות, לעומת קמפיין תנועה שמטרתו להשיג קליקים של אנשים שנכנסים לאתר או לדף הנחיתה שלך, מטרתו ליצור מעורבות ולהביא לכמה שיותר אנשים שיעשו לייק, תגובה או שיתוף. ובקיצור – שיהיו אקטיביים עם הפוסטים שלכם.
שאלו את עצמכם, האם המטרה שלכם הוא להפוך פוסט מסוים לויראלי? לשווק תחרות/הגרלה מסוימת? או אולי אתם רוצים לייצר הוכחה חברתית? – אם אחד מהם לפחות זה ״כן״, זה הקמפיין שתוכלו לעשות זאת ובגדול.

בסרטון הקרוב אתם תראו כיצד יוצרים את הקמפיין הזה, נחדד את המטרות שלו וניתן טיפים באילו סוגי פוסטים כדאי להתמקד כדי ליצור מעורבות גדולה יותר.

אז… איך יוצרים קמפיין מעורבות?

כנסו למנהל המודעות, לחצו על ״אינגייג׳מנט״ ולאחר מכן בחרו ב-Post Engagement.
פוסט זה מכיל לייקים, תגובות, שיתופים, See More, לחיצה על תמונה ועוד.
Page like – לייקים לעמוד
Events responses – במידה ותרצו שיהיו תגובות לאירוע במידה ואתם מתכננים כזה.
(למידע נוסף על איך יוצרים אירוע בפייסבוק כנסו לבלוג שלי, בו יש קישור להדרכה מסודרת)

לאחר שבחרנו ב-Post Engagement, פייסבוק מבקש מאתנו לבחור את סוג הקהל.
מה שאנחנו נקבל בדרך כלל כהכללה מהקהל הזה זה אנשים שהם חלשים יותר בכל מה שקשור לרכישות באינטרנט. אלה יכולים להיות אנשים פחות טכנולוגיים, עולים חדשים, מבוגרים או אנשים מהמגזר הערבי. לכן לקמפיין מעורבות צריכה להיות מטרה ברורה וקהל ברור.

איך אני בודק מה הכי טוב?

אני הרבה פעמים לוקח מודעה ספציפית שאני מקדם בקמפיין אחר, ואז אקדם אותה בקמפיין מעורבות כדי שתיווצר הוכחה חברתית על הפוסטים שהם מקודמים. יותר אנשים מגיעים לפוסטים האלה מכיוון שרואים גולשים אחרים מעורבים בהם, אז הפוסטים הופכים למוקד עניין.

איור אנשים

ההמלצה שלי לפוסטים של קמפיין מעורבות:

  • שימו סרטונים ויראליים למיניהם (סרטונים אשר יש להם חשיפה רחבה ברשת) ואז אתם תמיד תהיו במעקב ותוכלו להזמין אותם באופן אוטומטי שיעשו לייק לעמוד שלכם. זה עובד לאורך זמן וזה טוב.
  • צבעו את הקהל שלכם, כלומר, קהל מותאם אישית. אלו אותם אנשים שכבר עשו פעולה אקטיבית בעמוד שלכם, היו מעורבים ולכן סביר להניח שהם יותר יתעניינו במה שיש לכם להציע בהמשך הדרך. ככה מתחילים לייצר קהל לעסק שלכם.

באילו נסיבות לא להשתמש בקמפיין מעורבות:

אם המטרה שלכם היא להשיג פניות מלקוחות או מכירות לעסק – זה לא הקמפיין בשבילכם.
לסיכום, קמפיין מעורבות הוא קמפיין מעולה שמאפשר לנו ליצור פוסט חדש או קיים ומעלה משמעותית את האקטיביות של הגולשים.

נסו את הדברים האלה, ואם יש לכם שאלות – אשמח לעזור.

מאמרים נוספים באתר

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן