פרסום ממומן בפייסבוק דורש ידע וניסיון. אם עוד בפרסום אורגני יש לך כישרון כתיבה שקיבלת בחסד, אנשים קוראים אותך ויש קהל צרכני שעומד מאחורייך ומגבה אותך בכל פיפס שיהיה כתוב אצלך, במודעות ממומנות זה אחרת. המפרסם דוחף את עצמו לקורא, בדרך כלל כשאותו מפרסם ממש לא מעניין אותו והוא לא חיפש בדיוק את העסק של המפרסם הזה.
לגרור את העכבר לנקודה כחולה בשם Boost Post זה לא קשה. וגם הפילוח המאוד לא ענייני, לא ממוקד ולא מעניין נמצא שם. כפתור כחול על מסך לבן. אז כדי להמנע מלייקים לא רלוונטיים, אנחנו נעשה 3 דברים:
















1. נחשוב ונפלח איך להוציא את אותם לייקים
במקרה מסוים זה יהיה דרך דמוגרפיה מסוימת, אזורי מגורים מסוימים או תחומי עניין שלא קשורים אלינו. אם נרצה להוציא את אוהבי כדורסל, אז נוציא רק את המגזינים. יש עוד כמה מגזרים שעושים בעיות בעניין, אבל זה להבנתכם.
יש משקל קריטי להוצאת אותם לייקים פיקטיביים – הרי מי שלא מסנן אותם כמו שצריך, מקבל הקלקות ובזבוז כל התקציב מפייסבוק. מה הרעיון? הבוט של פרסום ממומן בפייסבוק רוצה שנקבל את האינטראקציה הכי זולה ולכן הוא פונה לקהל הכי פחות תחרותי. הוגן? כן. יעיל? ממש לא.
2. אם כבר פרסום ממומן בפייסבוק, אז נטרגט רק את האנשים שרלוונטיים עבורינו.
למפרסמים אפשר לפלח את הקהל רק למי שאוהב את הדף, אנשים שהיו איתו באינטראקציה אחרונה או כאלה שאפילו שלחו הודעה פרטית לדף. החל מהאופציות הגדולות והרחבות ביותר לקטנות ביותר: אפילו אנשים עם התנהגויות דומות לכל האופציות שצירפתי מקודם.
3. נחסוך לעצמנו את כאב הראש ונפסיק לחשוב שאנחנו יודעים הכל וניתן למישהו לנהל את זה עבורינו.
כי הרבה פעמים, זול עולה יקר. אנחנו לא יודעים את זה עדיין, אבל במקרים שהיד קלה על ההדק, ככה הכי קל לאבד כסף.
טוב, חפרת. מהם כללי המפתח הראשוניים לפרסום בקבוצות בפייסבוק?

רוצה שאנהל את זה עבורך? תשאיר תגובה ואדאג לחזור אליך בהקדם.