מדיניות פרסום בפייסבוק – איך לגרום למודעה שלי לא להיחסם על ידי פייסבוק

מדיניות פרסום בפייסבוק
המודעה לא מאושרת, הפוסט מדווח, אתם נחסמים. הנה כמה טיפים על מדיניות פרסום בפייסבוק שיעזרו לפוסט שלכם לזנק הלאה. אנחנו ניגע כאן ב-6 מקרים שונים שלא מאשרים בהם מודעות בפייסבוק.

תמונות של דברים לא חוקיים או מעוררים מחלוקת

סמים, נשק, אלכוהול, טבק, הימורים, עירום, תצלומים גרפיים או כל דבר שיכול להעיב על חווית המשתמש בפייסבוק. אנחנו מדברים כאן על משהו שהוא יותר נחמד, נעים וכיף לצופה ולא תוכן מעורר מחלוקת או לא ראוי. אלה הדברים הברורים בכל מה שקשור אל מדיניות פרסום בפייסבוק. בואו נראה עוד כמה.

תמונות של לפני ואחרי

מכוני כושר, יופי, תזונה והרבה מאוד אחרים נוטים לפרסם הרבה מאוד תמונות. כאלה. פייסבוק לא תומכת בתמונות כאלה והן מאוד בעייתיות מסיבות שונות (Fat Shaming). תעלו תמונה של אחרי ובתגובות תעלו תמונה של לפני.

לוגו של העסק שלכם בפייסבוק או באינסטרגם

לא להעלות עם התמונות והסרטונים במודעות שאתם מפרסמים את הלוגו שלכם. הוא מצורף כבר אוטומטית עם הדף, ופייסבוק רואים את זה כהצפה של תוכן לא אישי. העקרון הבסיסי ברשתות חברתיות המתמקדות באנשים היא להתמקד באנשים (נשמע מצחיק אבל נכון) ולא בעסקים. פייסבוק מחפשת סיפורים אמיתיים של אנשים אמיתיים, לכן הוספת לוגו של עסק היא לא רצויה.

אם תוסיפו את הלוגו, ייתכן שהמודעה לא תצא לפועל, תצטרכו לדבר עם התמיכה של פייסבוק וחבל על הזמן והתמורה לכסף שאתם לא תקבלו בגלל הדבר הזה.

טקסט שקובע עובדות על המשתמשים

כדאי להימנע מלקבוע עובדות על הגולשים שלכם. האלגוריתם של פייסבוק אינו קולט סימני שאלה, לכן אם תכתבו "יש לך צרבת?" זה יקבע עובדה שיש לאדם מולכם צרבת, ויכול להישמע כמעליב. עוד סיבה טובה למה כשכותבים מודעה כדאי להתמקד ביתרונות שלכם ולא בחסרונות של הלקוחות (אלא אם כן אתם מציינים שיפור בחייהם).

קהל לא רלוונטי

אם אתם מפרסמים לקהל לא נכון, סביר להניח שידווחו עליכם והמודעה שלכם תרד. פייסבוק עובד במתכונת של אם יש ספק אין ספק, ואם מודעה מדווחת הרבה (20-30 אנשים מדווחים עליה) הוא יוריד אותה וייתן לכם לשבור את הראש אחר כך. זה מתבטא בעיקר לקהל הערבי; מפרסמים מודעות בערבית ויהודים מדווחים עליה. תדאגו בפילוח הקהל שלכם במנהל המודעות שאתם מגיעים לקהל הרלוונטי למודעה שאתם מפרסמים.

הלוואות ומוצרים פיננסים

לאחר שפרסמתי לקוחות של פיננסים, פייסבוק דרש לדעת מאיפה המימון מגיע, מי המוסד אותו אני משווק, האם הוא אמין, ריביות אפשריות ופרטים נוספים רבים. רוב הארגונים הפיננסים יודעים לתת את הנתונים האלה בהתאם ללקוח איתו הם מתמודדים ולא לקהל שלם. זה הופך את החוויה עם מנהל המודעות של פייסבוק לבעייתית ומשאירה אותנו במצב בו אנחנו צריכים לדבר עם התמיכה של פייסבוק ולתת נתונים שלא תמיד אנחנו יכולים לתת.

איפה אני מוצא את מדיניות הפרסום של פייסבוק?

באתר הזה יש הסבר של כל הדברים שצריך להיות; תהליך אישור המודעות ומדיניות הפרסום של פייסבוק. הם מאשרים לכם את המודעות תוך 24 שעות (בדרך כלל פחות). אם לא, הם נותנים לכם הזדמנות לעבור על המודעה בשנית ולנסות לכתוב אותה מחדש, למרות שתהיה סבירות נמוכה שיאשרו אותה בשנית.

עוד דברים שלא מאשרים במודעות בפייסבוק

אנשים שמפרסמים בתגובות לפוסטים טובים הזדמנויות להכנסה פסיבית או התעשרות מהירה עושים את זה כי פייסבוק לא מאפשר להם לפרסם את זה בפלטפורמה שלהם. מודעות שלא מאושרות גם כוללות דפי נחיתה שלא עובדים והתעסקות בדייטים (תהליך שלוקח 30 יום).

דרך טובה ליצירת קשר עם פייסבוק

יש אופציה ליצור קשר עם פייסבוק באמצעות מרכז התמיכה שלהם לעסקים. לפעמים המדריכים שיכולים לפתור לכם את התקלות אבל יש אופציה ליצור קשר עם נציג של פייסבוק והוא חוזר אליכם; לפעמים במייל, בצ'אט או אפילו מתקשרים אליכם (קרה לי כמה פעמים, מאוד הופתעתי).

מדיניות פרסום בפייסבוק – סבלנות חשובה מאוד

מדיניות פרסום בפייסבוק דורשת הרבה מאוד סבלנות מאיתנו. עדיף שנשתף פעולה עם הדרישות שרוצים מאיתנו ולא נחפש דרכים בהם הרובוט של פייסבוק לא יראה את התוכן שלנו. אנחנו צריכים לזכור שיש מאחורי המסכים של פייסבוק אדם ולא רק בינה מלכותית מכאנית המנסה לשמור על חווית המשתמש לגולשים בפלטפורמה החברתית הגדולה ביותר בעולם.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן