fbpx

איך למנות מנהל בדף העסקי / מנהל המודעות

איך ממנים מנהל בדף העסקי בפייסבוק
ריכזתי עבורכם שני מדריכים חשובים, שהם איך למנות מנהל בדף העסקי או למנות מפרסם בחשבון המודעות. המדריך הזה מיועד בעיקר לאלה שרוצים למנות משווקים בפעם הראשונה.

כשהתחלתי לכתוב את המאמר, חשבתי לעצמי שכדאי שיהיה דבר כזה באוויר. מצאתי כמה באינטרנט, אבל לא היה דבר כל כך מפורט בעברית. הכנתי את הסרטונים האלה בדיוק למי שאין כוח להסתכל ולנבור בהגדרות של פייסבוק.

איך ממנים מנהל בדף העסקי בפייסבוק?

מהדף הראשי של פייסבוק > נבחר את הדף שלנו בחלק העליון (ליד סמל העזרה) > נכנסים להגדרות בחלק העליון, ליד העזרה > משם לתפקידים בדף העסקי > ואז ממנים את האדם לדף. אני ממליץ לא לתת לו הרשאה גבוהה מעורך בדרך כלל, אלא אם כן יש לכם גישת ביזנס מנג'ר ואתם סומכים על אותו אדם לחלוטין.

אז מהם התפקידים העיקריים בדף?

  • מנהל – יכול לעשות הכל.
  • עורך – יכול לעשות הכל חוץ מהגדרות מורכבות כמו מחיקה דף, שינוי שם, שינוי הגדרות מורכבות וכדומה.
  • מודירייטור – גישות רחבות יחסית, יכול לעבוד גם דרך דף האינטסגרם, אבל יש לו כמה הגדרות פחותות מעורך.
  • אנליסט – לא יכול לפרסם בשם הדף, אבל רואה בדיוק מה קורה בדף. זו הגישה שנותנים לאדם שמגיע מבחוץ ושואל לגבי נתונים פנימיים.
  • מפרסם בלייב – אדם שיכול להעלות סרטונים, לדוגמה כתבים מהשטח למיניהם שעולים בלייב מהמגרש ב-NBA. 

איך ממנים מפרסם בחשבון המודעות בפייסבוק?

מהדף הראשי של פייסבוק > בוחרים במנהל המודעות בחלק התחתון של הדף (עברית-צד ימין, אנגלית-צד שמאל) > נכנס לחשבון ברירת המחדל > לוחצים על 'מנהל המודעות' בחלק העליון > נכנסים להגדרות > מכניסים את התפקידים לדף.

אז מהם התפקידים העיקריים בחשבון הפרסום בפייסבוק?

  • מנהל – יכול לעשות הכל, עדיין נמוך מביזנס מנג'ר.
  • מפרסם – יכול לנהל את המודעות ולהשתמש בהן, אבל לא יכול להגביל סכומים, לפתוח חשבונות נוספים, להגדיר מנהלים אחרים
  • אנליסט – התפקיד שנותנים לאדם שרק נכנס לחשבון המודעות ורוצה לבדוק האם הוא יכול לעזור לכם. הוא לא יכול לבצע שום פעולה בחשבון עצמו.

תעדכנו שהצלחתם בתגובות, לעוד טיפים בקרו בדף הבית – חברת שיווק דיגיטלי.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button