כשהתחלתי לכתוב את המאמר, חשבתי לעצמי שכדאי שיהיה דבר כזה באוויר. מצאתי כמה באינטרנט, אבל לא היה דבר כל כך מפורט בעברית. הכנתי את הסרטונים האלה בדיוק למי שאין כוח להסתכל ולנבור בהגדרות של פייסבוק.
איך ממנים מנהל בדף העסקי בפייסבוק?
מהדף הראשי של פייסבוק > נבחר את הדף שלנו בחלק העליון (ליד סמל העזרה) > נכנסים להגדרות בחלק העליון, ליד העזרה > משם לתפקידים בדף העסקי > ואז ממנים את האדם לדף. אני ממליץ לא לתת לו הרשאה גבוהה מעורך בדרך כלל, אלא אם כן יש לכם גישת ביזנס מנג'ר ואתם סומכים על אותו אדם לחלוטין.
אז מהם התפקידים העיקריים בדף?
- מנהל – יכול לעשות הכל.
- עורך – יכול לעשות הכל חוץ מהגדרות מורכבות כמו מחיקה דף, שינוי שם, שינוי הגדרות מורכבות וכדומה.
- מודירייטור – גישות רחבות יחסית, יכול לעבוד גם דרך דף האינטסגרם, אבל יש לו כמה הגדרות פחותות מעורך.
- אנליסט – לא יכול לפרסם בשם הדף, אבל רואה בדיוק מה קורה בדף. זו הגישה שנותנים לאדם שמגיע מבחוץ ושואל לגבי נתונים פנימיים.
- מפרסם בלייב – אדם שיכול להעלות סרטונים, לדוגמה כתבים מהשטח למיניהם שעולים בלייב מהמגרש ב-NBA.
איך ממנים מפרסם בחשבון המודעות בפייסבוק?
מהדף הראשי של פייסבוק > בוחרים במנהל המודעות בחלק התחתון של הדף (עברית-צד ימין, אנגלית-צד שמאל) > נכנס לחשבון ברירת המחדל > לוחצים על 'מנהל המודעות' בחלק העליון > נכנסים להגדרות > מכניסים את התפקידים לדף.
אז מהם התפקידים העיקריים בחשבון הפרסום בפייסבוק?
- מנהל – יכול לעשות הכל, עדיין נמוך מביזנס מנג'ר.
- מפרסם – יכול לנהל את המודעות ולהשתמש בהן, אבל לא יכול להגביל סכומים, לפתוח חשבונות נוספים, להגדיר מנהלים אחרים
- אנליסט – התפקיד שנותנים לאדם שרק נכנס לחשבון המודעות ורוצה לבדוק האם הוא יכול לעזור לכם. הוא לא יכול לבצע שום פעולה בחשבון עצמו.
תעדכנו שהצלחתם בתגובות, לעוד טיפים בקרו בדף הבית – חברת שיווק דיגיטלי.