יש הרבה עסקים מקומיים בארץ. ירקניות, מעדניות, בתי קפה. לא מעט מהם מעוניינים לקבל את הקהל מהסביבה הקרובה שלהם אליהם. אז בניתי מדריך פייסבוק שעוזר לאתר את קהל היעד באופן מקומי. יש לזה כמה יתרונות משמעותיים:
- הקהל הוא קהל שחוזר. אם נתת לו שירות טוב, הוא ימשיך לקנות אצלך. כזה פשוט.
- אם הקהל נמצא בקרבת מקום, סביר להניח שהוא יבוא לקניות או לבילוי אצלך, כי זה הכי קל לו מבחינה גיאוגרפית.
- השמועה תופסת מהר. אם חברים גרים בסביבה או שכנים, כדאי לבנות על הלקוחות שמגיעים לפעם אחת כמשווקים בעתיד הקרוב.
אז איך עושים את זה? מדריך פייסבוק פשוט. נתחיל מצילומי המסך בשביל GIF עבורכם:

- נכנסים לדף העסקי שלכם. נכנסת? נהדר.
- עכשיו הגיע הזמן להכנס לטאב שנקרא Insights, או "נתוני שימוש" בעברית. שם אפשר לראות כל כך הרבה נתונים על הדף וכתוצאה להשליך על העסק, ככה שאני ממליץ בחום להסתכל שם אחת לכמה שבועות.
- נכנסים לחלק שנקרא Local, או "מקומי". שם אפשר להבין בקלות יתרה מה המצב וברדיוסים שונים מהמיקום שלך. אני ממליץ במקרים כאלה לפרסם בקבוצות מקומיות למי שאין תקציב, ולמי שיש תקציב, לבנות פרסום ממומן שכל כולו על חשיפות באזור המגורים.
- זהו. כזה פשוט.
מכירים אדם שהוא בעלים של מכבסה, פיצרייה, סושייה, פאב או כל מקום שהכי כיף להגיע אליו ברגל?
שתפו אותו במדריך הפייסבוק הזה, זה יעזור לו לשווק באופן מקומי את העסק שלו ולהרוויח לקוחות חדשים.
רוצים לטייל עוד ולהכיר מדריכי פייסבוק שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם? לחצו כאן