תפריט
טוריסמו פיליפינו

אצל חברת התיירות המוכרת ביותר בפיליפינים, טוריסמו פיליפינו, המטרה הייתה להשיג תנועה רציפה לאורך זמן. אז אחרי שהשגנו מספרים תלת-ספרתיים של תכנון טיול לפיליפינים, עשינו מיקוד לגבי אופי הקהל והקמפיינים. הרבה עבודת מחקר ותכנון נעשתה על הקמפיין הזה, והוא רץ עד היום מיולי 2018.

מטרה נוספת שהשקענו בה מחשבה היא להפטר מקהלים לא רלוונטיים שליוו את החברה כמעט מתחילת הפרסום שלה בפייסבוק. אחרי שגם פתרנו את הנושא הזה, עבדנו על להכניס מעורבות ותפוצה לקהלים מתעדכנים בפיליפינים. נכון להיום, הכל רץ פיקס עם עדכונים קטנים ושקט תעשייתי.

המלצות וידאו

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן