תפריט
כללית

במסגרת הפעילות השוטפת של כללית בדיגיטל, הצטרפתי לצוות על בסיס מכשיר העובדים – כדי להפוך את ההענות שלהם למיטיבה ביותר. במסגרת ההכשרה הקצרה העובדים קיבלו טיפים להתנהלות בפייסבוק במגוון האופציות שהוא מציע, התעדכנו באופציות האחרונות והבינו איך להשתמש בפייסבוק באמת.

מעבר לשימוש השוטף, הם קיבלו כלים להתמודדות מול הכפשות ברשת, טיפים להעלאת החשיפה, כתיבת פוסטים מעניינים ותגובות יותר אפקטיביות כדי להצליח להביא את הנושאים לידי טיפול של מחלקת השיווק והיח"צ.

המלצות וידאו

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן