תפריט

קידום מלון באינטרנט: איך לעשות את זה בתבונה

קידום מלון באינטרנט צורך מחשבה. המון מחשבה. בעוד שבתחומים אחרים אין כל כך הרבה תחרות ואפשר להנות מלקחת דברים באיזי, בתחום התיירות אין את הפרבילגיה הזו. הלכתי וחקרתי כמה צעדים פשוטים לקידום מלונות באינטרנט.
קידום מלון באינטרנט
הנה. פתחתי לכם את הדלת

החלק הראשון בקידום מלון באינטרנט

מחקר עצום. לבדוק את כל המלונות בסביבה, מה הם עושים, איך הם מתנהגים, מי קהל הלקוחות שלהם, איך הם מדברים. אני גם הייתי ממליץ לעשות "מחקר מילות מפתח שכונתי", נקרא לזה ככה. המלונות המצליחים נמצאים גבוה באתרי בוקינג, הכנסו, תראו את הדירוג שלהם ואז תוכלו לפענח מהי השפה שהם פונים איתה ללקוחות. קחו את המלון שהכי קרוב אליכם מבחינת תדמיתית ותנסו לראות מה מהערכים תואם את שלכם.

בחינה מקדימה של התפוסה במלון

מה אתם רוצים שהאינטרנט ישיג בשבילכם? מלון דירות בתל אביב פנה אליי כדי שאעזור לו לחסוך את העמלה המוגזמת של אתרי ההזמנות (18%). מדובר במלון בוטיק, איכותי, כיפי ומתאים לתיירים. אחרי בדיקות מעמיקות, החלטתי לא לקדם אותו. יש לו 4 חדרים ולא הרבה שיתופי פעולה בסביבה. הדירוג שלו במנועי החיפוש של אתרי ההזמנות גבוה והוא ב-97-98% תפוסה. העצה היחידה שלי אליו הייתה: תעלה מחירים כדי שתרוויח יותר.

שיווק מלונות באינטרנט
מדגמנת תפוסה גבוהה במלון.

אחרי הבדיקה, פנו אל הערוצים השיווקיים הנכונים

אם למלון שלכם יש תפוסה גבוהה יחסית והרבה חיפושים בגוגל – אז קיבלנו את האינדיקציה לעבוד עם גוגל אדוורדס כדי לעקוף את אתרי ההזמנות (כי אתם עובדים עם האתר הרשמי שבבעלותכם). נוכל לחסוך את העלויות של אתרי ההזמנות אם כשיחפשו אותנו, נוביל לאתר הרשמי שימכור את התאריכים עבורינו. זה חוסך, כמו שאמרתי, כמעט 18% מהעלויות, וככל שמדובר במלון גדול – ככה יותר מתקרבים ל-18% מכל הזמנה.

רגע, אני צריך שיווק למלון שלי, זה לא כזה פשוט

טוב, עצרתי. מה אם פחות מכירים את המלון שלכם? הוא חדש? עבר שיפוץ מאסיבי? זה בדיוק המקום של הרשתות החברתיות להיכנס לאקשן רציני. הייתי ממליץ לאפיין את הלקוח האופטימלי עבורכם: איש עסקים, זוג שאוהב להתפנק, חגיגות מסוגיהן ועוד. לשם כך, יש לי רשימה של חשבונות אינסטגרם שמתאימים להגדלת התפוצה של המלון שלכם בהתחלה. זה יהיה זול יחסית לערוצי שיווק אחרים.

רק אינסטגרם?

ממש לא. יש מגוון דרכים לשווק ללקוחות שלכם. למשל, יש לכם סרטונים שיווקיים שמתאימים לאתר שלכם? תטמיעו אותם באתר תחת מילות המפתח המתאימות. יש לכם עמוד באתר שנקרא "ספא", הטמיעו את הסרטונים של הספא שלכם שם. לאחר שהגולשים ביקרו באתר שלכם, יש לכם הזדמנות להמיר אותם ללקוחות. אתם שואלים איך? תוכלו לעקוב אחריהם עם באנרים באתרים אחרים שהם מבקרים בהם.

למלון שעבד איתי במשך למעלה משנה

צאו מחוץ לקופסא, חשבו כיצד אפשר להפוך את הלקוחות שלכם למעורבים? משיתוף סרטון / תמונות מהחוויה שלהם במלון ועד להבטיח שאם יוולד להם תינוק בדיוק 9 חודשים אחרי הלילה במלון, יקבלו הטבות ייחודיות. 

שיווק מלון באינטרנט
דוגמה מרעננת: עמדת קוקטיילים בין האורחים

עבדו עם מובילי דעת קהל

אז אחרי שאפיינתם את הקהל שלכם, בניתם נוכחות דיגיטלית ראשונית בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב, באתר שלנו ובעוד מקומות שנחשבים 'בנאליים' כדי רק להיראות ברשת, כדאי שמובילי דעת קהל מהתחום שלכם יביאו את המלון שלכם לפרונט. אם המלון שלכם מתאים לילדים, הפגשו עם רינת גבאי. המלון שלכם מתאים לאניני טעם? פנו אל אירה סימונוב. המלון שלכם בירושלים? לא חושב פעמיים ומשוחח עם חנן סביון וגיא עמיר, שכיכבו בסדרה שאטו גולן.

אלה ההמלצות הראשונות שלי. רוצים לשמוע קצת יותר? דברו איתי בלחיצה כאן.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מדריך לנקדאין
שיווק דיגיטלי
סער ברעם

מדריך לינקדאין – הכרות נרחבת עם הפלטפורמה

לינקדאין זאת רשת חברתית שהמטרה שלה היא מיקוד ברור בנושא העסקי. הרבה מאוד אנשים מפרסמים שם בשביל לשווק את עצמם תעסוקתית. אי לכך, כדאי מאוד לדעת מה מציעה לנו הפלטפורמה הזאת, ומה אנחנו עושים בשביל לשוות את עצמינו.

קרא עוד »
קידום בפייסבוק
סער ברעם

ניתוח פוסטים מצליחים בפייסבוק

אנחנו נדבר קצת על פוסטים מצליחים בפייסבוק. נראה כמה דוגמאות של אנשים שכתבו פוסטים טובים, ננתח אותם ונסיק מסקנות. יש לנו גם מאמר על איך לכתוב פוסט בפייסבוק. לקוח מתוך חודש של שיווק – מוזמנים לראות את הסרטונים בפייסבוק בעצמכם.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן