קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם | סער ברעם

יש לאינסטגרם מאות מיליוני משתמשים פעילים, ובאמצעות כלים לשיווק דיגיטלי, נוכל להגיע ללקוח האידיאלי דרך הפלטפורמה הזאת. למרות זאת, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שקידום באינסטגרם לא קורה בקלות ולא מדובר במזל. כל מה שצריך זה תוכנית מסודרת לניהול החשבון באינסטגרם, איתה נוכל להגיע ליותר משתמשים ולידים חדשים רלוונטיים. החלטתי להציג בפניכם כמה דרכים לקידום באינסטגרם שיתנו תוצאות יעילות למאמצים שלכם.

יש דרכים רבות של קידום האינסטגרם שלכם, הרבה מהם בחינם. בעמוד הזה אכסה את האופציות החינמיות, ובסוף אגע בקידום ממומן באינסטגרם. אדבר על קידום וחיבור חשבון האינסטגרם לפלטפורמות דיגיטליות נוספות, שימוש במערכות יחסים שיש לכם עם לקוחות קיימים בשביל לקדם את חשבון האינסטגרם, פיצ'רים באינסטגרם שיעזרו לכם לקדם את הפרופיל ושיטות קידום באינסטגרם המונעות באמצעות תוכן. בנוסף לשיטות הללו, אוסיף טיפים נוספים לקידום ממומן באינסטגרם ואפנה למאמר ומדריך בו אני מסביר איך לעשות קידום ממומן באינסטגרם.

לייק באינסטגרם

קודם כל, למה כדאי בכלל לקדם דרך האינסטגרם?

היתרונות המרכזיים הייחודיים לאינסטגרם קשורים באופי הקהל ובקצב גדילת כמות המשתמשים של האפליקציה. אינסטגרם היא הרשת החברתית השלישית בגודלה, דרכה ניתן להיחשף ליותר ממיליארד משתמשים פעילים. בנוסף לכך, הגיל הממוצע של המשתמשים שלה נמוך יותר מפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק ולינקדאין. בהתחשב בגורמים הללו, כל עסק חייב לקדם את עצמו באינסטגרם בשביל למשוך לקוחות צעירים.

פעולות מקדימות לפני התחלת קידום באינסטגרם

לפני תחילת העבודה, חשבון האינסטגרם צריך להיות מוכן לתצוגה של גולשים חדשים. זה מתחיל משימוש בשם משתמש קליט, תמונת פרופיל ברורה ומקצועית, שם שונה משם המשתמש, מילוי ביו (סיפור קצר על העסק) וקישור אתרים ומקומות אחרים.

  • החלפת חשבון האינסטגרם הפרטי בחשבון אינסטגרם עסקי.
    במסך ההגדרות של האינסטגרם ניתן להחליף את ייעוד החשבון. ניתן להחליף אותו לחשבון עסקי בשביל לקדם בצורה ממומנת אחר כך.
  • מילוי פרופיל.
    כדאי למלא את כל הפרטים באינסטגרם. ככל שתמלאו יותר פרטים, אינסטגרם יחשוף אתכם ליותר אנשים. כמובן שזה כולל ביו, כתובת, תמונת פרופיל איכותית (או לוגו) והלאה.
  • הפרופיל פתוח לכולם (Public)
    לא ניתן להשיג עוקבים נוספים דרך קידום ממומן בפרופיל פרטי. צריך לשנות את הגדרות הפרופיל לפומבי (Public) כדי שיותר אנשים יראו אתכם.
שיווק יצירתי בפייסבוק
שיווק יצירתי בפייסבוק

שילוב של פלטפורמות נוספות בחשבון האינסטגרם

קידום יעיל משלב כמה כלים במקביל, ואינו נמצא בפלטפורמה אחת בלבד. יש עסקים המשתמשים בכמה מקומות שונים כמו פייסבוק, טיקטוק ולינקדין בהתאם לאופי הלקוחות השונה, השירות שהם מציעים, המיקום הגיאוגרפי שלהם (אפשרי, יש עסקים הפותחים עמוד לכלל העסק, ועמוד נוסף לסניף ספציפי), והלאה. הנה כמה אופציות דרכן ניתן לשלב בין אינסטגרם לפלטפורמות אחרות, ובכך להועיל משמעותית לעסק שלכם ולהגיע לכמות אנשים גדולה.

  • אימייל – אם האימייל שלך מוצג בפרופיל האינסטגרם, ייתכן שאנשים יצרו קשר דרכו. למרות שזה לא מקדם את האינסטגרם, ניתן להשיג קהל איכותי דרכו, עם כוונה גבוהה לקנייה או להשארת פרטים (לידים), וימיר יותר למאגר חדש פעיל בשביל רימרקטינג להבאת קהל לקוחות חדש.
  • להניע את הגולשים לפעולות באתר – עסקים הנותנים שירות ויזואלי מצליחים יותר מעסקים אחרים באינסטגרם. לדוגמה, חנויות בגדים ועיצוב יעבדו יותר טוב ממשרד עורכי דין. לעסקים כאלה שיש להם מערך שיווק דיגיטלי מפותח יש קטלוג באתר וניתן לקשר אותו ישירות לפייסבוק ולאינסטגרם, ולפתוח קטלוג. בכך הם מקדמים את המכירות ואת הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלהם דרך האינסטגרם. התהליך מתחיל מהטמעת הפיקסל של פייסבוק באתר, ממנו ניתן לקבל מידע על לקוחות לקידום ממומן לאחר מכן או לשיווק מחדש. קראו עוד על בניית אתרים בוורדפרס.
  • דרך מדיות חברתיות אחרות – ניתן לקשר בצורה ישירה את עמוד האינסטגרם של העסק שלכם לעמוד הפייסבוק. כדאי גם לקשר ברמה כזאת או אחרת את לינקדאין, הטוויטר, הסנפצ'אט, הוואטסאפ ושאר הפלטפורמות האחרות, ייתכן לא בצורה ישירה כמו לעמוד הפייסבוק. זה יכול להביות בסיסי כמו לשים לינקים לחשבונות האחרים או אינטגרציה מלאה של עמוד אינסטגרם ועמוד פייסבוק. קראו עוד על קידום בפייסבוק.
  • תיאום בין מדיות דיגיטליות אחרות – חובה לשמור על קו עיצובי רצוף בין כל פלטפורמות המדיה החברתית שלך ולפרסם תוכן דומה. זה גם יחסוך מהמשווק אותו שכרת עבודה נוספת, ישמור על סדר ויצור קו תיאום רציף בין כל החשבונות.

קידום באינסטגרם: שימוש במערכות יחסים

איך מתחרים, חברים ובני משפחה יכולים לעזור לכם לקדם את העסק שלכם?

פעילות בעמוד האינסטגרם של חברים ומשפחה יעניק חשיפה בקרב הסביבה הקרובה שלכם.

  • התוכן האישי מיועד ליצור רגש חם עם האנשים מסביבכם, ויצור הד יותר גדול.
  • שיתוף פוסטים של ממליצים.
  • מערכות יחסים בין אנשים מקדמים שיתופי פעולה. שיתופי הפעולה הללו עוזרים לקדם את שני העסקים, גם באינסטגרם. טיפ קטן – רצוי שיהיו מהתחום שלכם או קרוב אליו.
  • אם גולשים משאירים תגובות, הגיבו להם חזרה. זה מייצר סוג של דו שיח ביניכם לבינם ויגרום להם להשמיך להגיב בדף שלכם.
צילום תמונה לאינסטגרם

רעיונות ודגשים לתוכן לקידום באינסטגרם

הפוסטים באינסטגרם אמורים להראות לצופים למה כדאי להם להמשיך לעקוב אחרי העמוד שלכם, ולמה הם צריכים לצרוך את השירותים של העסק שלך. הפוסטים צריכים להיות מעניינים, ורצוי מצחיקים (הומור יוצר קשר חיובי וחזק אליכם יותר מכל רגש אנושי אחר). אפשר גם לבדוק פוסטים שעבדו טוב, ולמחזר רעיונות מרכזיים מהם ולדבר על הנושאים שדיברתם עליהם. כמו שכתבתי קודם, אפשר להביא גם תוכן ממקומות אחרים, אך לא להגזים.

  • תמונות באיכות גבוהה – אני לא ממציא את הגלגל, אבל מסתבר שזה לא מובן מאליו. כמובן שלא צריך צלם מקצועי או ציוד יקר, זה בגדר המלצה בלבד. יש מספיק תמונות וסרטונים חינמיים בהם אפשר להשתמש בפוסטים, רק תחפשו בגוגל. יש אפליקציות חינמיות או זולות מאוד בהן ניתן להשתמש לעריכות מגניבות מבלי להיעזר במעצב גרפי בכלל.
  • זמן ותדירות – אני ממליץ לפרסם פוסט לפחות פעם ביום באינסטגרם, ולוודא שהסטורי תמיד עובד. הזמן הוא בדרך כלל בערב לאחר שעות העבודה או בבוקר. כמובן שצריך להתחשב באופי הקהל – אם אתם העסק מעניק שירות כלשהו למועדוני לילה, כדאי שהמודעות יוצגו בשעות הצהריים.
  • סטורי באינסטגרם – צריך לדאוג גם כן שיהיה סטורי (צורת פרסום ברשתות החברתיות) זמין בכל רגע ביום. התוכן מתחלף כל 24 שעות, לכן רצוי לפרסם סטורי פעמיים ביום – פעם בבוקר ופעם בערב. Highlights (סטורי שבוחרים שיופיעו בצורה קבועה בדפים שלכם) גם כן מופיעים, ואפשר לשים את הסטוריז הקיימים בקטגוריות שונות. לא לפרסם סטורי יותר מ-10 פעמים ביום. קראו עוד על פרסום בסטורי באינסטגרם.
  • הנעה לפעולה – כדאי לשאול שאלות בפוסטים, או לשאול את דעתם של העוקבים (סקר). כמובן שלא כדי שיווצר מצב בו הדעה המקצועית של העסק פחותה מדעתם של העוקבים. למרות זאת, יצירה של מעוברות בעמוד האינסטגרם גוררת מעורבות נוספת, וסוג של נאמנות לעסק שלכם.
  • שימוש בהאשטגים – תמיד כדאי להשתמש בהאשטגים רלוונטיים. אני ממליץ בהתחלה עם האשטאגים שיש להם חשיפה בינונית נמוכה (מעל 1000 פוסטים) ולאחר מכן להמשיך להאשטגים בנפח יותר גבוה (מעל מיליון) בגלל התחרות איתה תתמודדו עם עמודים פופולרים אחרים. כתוצאה מכך, יהיו לך יותר עוקבים, וההאשטגים של הפוסטים שלך ימוקמו יותר גבוה.
  • שימוש בצורות התוכן המייחדות את אינסטגרם – אינסטגרם לייב ואינסטגרם TV מושכים יותר אנשים לעמוד. מדריכים, סשנים של שאלות ותשובות, סדנאות חשובות ונושאים חשובים הנמצאים ביום יום. נא להודיע מראש על לייב או אינסטגרם TV באמצעות טיזר. דרך אגב, הציוד היחיד שצריך לאינסטגרם TV או לאינסטגרם לייב הוא סמארטפון.
  • הודעות מיוחדות – מבצעים, מוצרים חדשים והודעות אישיות על העסק. זה בדיוק הזמן לנצל את הטרנד שנקרא אינסטגרם ולקחת את העסק כמה צעדים קדימה, במיוחד לקהל צעיר.
  • סידור התוכן באינסטגרם – בכל מה שקשור לתוכן באינסטגרם, אני ממליץ להיעזר בכל הכלים העומדים לרשותכם. כתיבת פוסטים באינסטגרם מראש בתיקיות המחולקות לפי המקום בו תפרסמו את התוכן (סטורי, פוסט, לייב והלאה) תעזור לכם לעשות תוכנית פרסום אורגני לטווח ארוך. שימוש בהאסטגים כמו שכתבתי כאן, כיתוב של אינסטגרם (caption) ומיקום גיאוגרפי.

בכל מה שקשור לאיסנטגרם, השתמשו בכל מה שעומד לרשותכם והישארו מעודכנים. אם יש פילטר חדש שנוסף לתמונות, כדאי להשתמש בו. בקשו מהחברים שלכם לגלות מעורבות בעמוד שלכם. אפשר גם לשתף פוסטים של אנשים אחרים בעמוד שלכם.

קידום ממומן באינסטגרם

הוצאתי סרטון מסודר המראה איך עושים קידום ממומן באינסטגרם. בקצרה, יש לנו שני אופציות:

  1. דרך הסמארטפון עצמו.
  2. דרך מנהל המודעות של פייסבוק.

משווקים או בעלי עסקים מתחילים עושים את זה דרך הסמארטפון, אבל אני ממליץ בחום לראות איך עובד מנהל המודעות של פייסבוק ולראות את כל האופציות הנרחבות שפייסבוק מציע לך מבחינת אופי קמפיין, סוגי קהל אליהם אפשר לפנות ושיווק יעיל של המוצרים והעסק.

אהבתם את המאמר? יש לכם שאלות נוספות? אני מזמין אותך ליצור קשר.

מדריכי אינסטגרם נוספים

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק באינטרנט

"שיווק באינטרנט? בחייך, אני יכול להסתדר גם בלי זה…""למי יש זמן לשיווק באינטרנט, אני צריכה לטפל בלקוחות, בעובדים, בספקים, במנהל בנק שכל הזמן מתקשר…""אני? אני

קידום סרטונים בגוגל

ג'ון סטיוארט, הקומיקאי האמריקאי הידוע צוטט כשהוא אומר "המקום הטוב ביותר להחביא גופה הוא בעמוד השני בגוגל".האמת? יש בזה משהו.כשאני, את או אתה מחפשים דבר

משרד פרסום בתל אביב

משרד פרסום בתל אביב הוא ענף די משגשג, בפרט שהעיר היא מוקד התרחשות מרכזי ומאכלסת בקרבה חלק ארי מהעובדים בשוק. למיקום יש משמעות, מעבר להילה

משרד פרסום מוביל

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מחפשים משרד פרסום מוביל.ייתכן שיש לכם מוצר חדש שאתם רוצים לחשוף בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי אתם רוצים לעשות

Call Now Button דילוג לתוכן