אז כמו שהבטחתי, התשובה.
מה עדיף, רימרקטינג בגוגל או רימרקטינג בפייסבוק?
קודם כל, מה זה בכלל?
רימרקטינג = פרסומות רודפות באינטרנט כחלק ממטרה שיווקית.
לדוגמה, זוכרים שראיתם מאתיים פרסומות על מזרונים אחרי שחיפשתם? אז, זה זה.
נחזור לנקודה העיקרית.
ובכן, הדעות חלוקות. הקריטריון שאתם בודקים אותו הוא: כמה האדם נמצא ברשתות חברתיות ולפי זה, מגדירים עבורו את המדיה.
ניקח דוגמה מהחיים
אשתי היא אמנית בתחומה, תרתי משמע. יש לה מוטוריקה עדינה נפלאה, היא יפה ואסתטית (ולימדה אותי המון בנושא), ונמשך לגירויים ויזואליים ושמיעתיים יותר מטקסטואליים.
לעומת זאת, אני אוהב יותר טקסטים. כמובן, התמונות שאראה בפיד משנות, אבל העיקר הוא המשמעות ולא הנראות.
למרות שלאחרונה אני נמצא יותר באינסטגרם, הזמן הממוצע שאני מבלה בו נמוך בהרבה מהזמן של אשתי.
לצורך המקרה, אם אני שמונה שעות בטלפון ביום (העבודה שלי, להזכירכם) והיא שלוש, שנינו נהיה שעתיים ברשתות חברתיות.
אני מסתכל על אתרים, חווית משתמש, בונה, בודק, עושה מחקר מתחרים וקורא כתבות. תחומי העניין האלה שונים בינינו, ולכן:
אם תשווקו לאנשים עם גירויים ויזואליים, הרימרקטינג שתצטרכו יהיה טוב יותר בפייסבוק ובאינסטגרם.
אם תשווקו לכאלה שמחפשים תוכן באתרים כמו ידיעות, וואלה, דה-מרקר ודומיהם, כמובן שפעילות בגוגל עדיפה.
לסיכום:
1. לדאוג שהפרסומות יופיעו איפה שהלקוחות שלך נמצאים.
1א. גם בתוך הגדרות הרימרקטינג.
2. לייצר מודעות שמתאימות למטרה השיווקית.
3. לבדוק שאכן המודעות עובדות ומגיעות למקומות הנכונים. לדוגמה, אם ההורים לא משחקים בטלפון, להוריד את האפליקציות מאיפה שהמודעות מופיעות, בשביל לחסוך כסף יקר.
4. לבדוק את המודעות ולראות ש: הן פעילות, הנושא מתאים לתקופה ולקהל, הן עומדות במדיניות.