תפריט
שולחן פרסום בפייסבוק

שיווק ספורט, מועדונים, פרשנים ושחקנים באינטרנט

לתכנן שיווק ספורט ברמה הכי גבוהה – לייצר עוקבים לאורך זמן, מכירות, פניות ובסופו של דבר: עלייה של המותג ובניית תשתית לאורך שנים. אז מהם העקרונות ששומרים עליהם?

מה תקבלו ממני?

תישארו בתודעת האוהד לאורך זמן, כאשר הוא ישוב ויספר על המשחקים, החוגים והפעילויות של המועדון לחברים שלו.

לגדל את הדור הבא במועדון, שהולך לכיוון הרשתות החברתיות ולדיגיטל. כיום 90% מהאנשים צופים בתוכן באינטרנט דרך ניידים. להגיע אליהם ולחבר אותם למועדון זה חובה – ומשהו שישתלם לך לאורך זמן.

למלא את כל החוגים ולייצר רשימת המתנה לקניית מנויים – למרות שמדובר בנושאים שיכולים לקחת זמן, אבל אני מתחיל לעבוד עליו במיידי. המטרה המרכזית היא להגדיל את עמודת ההכנסות במועדון.

להפוך את המועדון לאג'נדה שלי העירייה, מתוקצב ונחשב חלק מהקהילה, וגם ככה לגדל את הדור הבא ולהפוך להיות חממה לגידול שחקנים איכותיים. עם תקציב גדול מהעירייה, מכירות מכרטיסים, מנויים וחוגים חזקים – המועדון שלך יגיע רחוק וגבוה מאוד.

איך כדאי לשווק ספורט?

לכתוב מסרים שתמיד מעניינים את האוהדים

כשבחנתי את ניהול הפייסבוק של חלק מהמועדונים, ניכר שהם מתמקדים במנויים או כרטיסים לטווח הקצר. אך מה שמעניין את האוהדים מגיל קטן – הוא תחושת השייכות. התפקיד שלכם הוא להעלות פרסומים שיגרמו להם להרגיש שהם חלק ממועדון גדול. אני מציע להשקיע בחיבור האישי של כל אוהד, ובמיוחד בילדים, שיהיו הדור הבא של המועדון. גם את המזוכיסטים של מכבי חיפה היום, היה צריך לגדל.

איפה שהאוהדים נמצאים – אתם נמצאים

אתם רוצים להיות נוכחים בכל מקום שהאוהד שלכם נמצא בו. זה מתחיל בלהופיע בשטחי פרסום באתרים שהאוהדים שלכם אוהבים, ממשיך במעורבות בקבוצות רלוונטיות ולנהל דף אוהדים שמספק ערך בפייסבוק. להטמיע מאמרים מטעם המועדון באתרי הספורט המובילים בארץ כמו ספורט5 או ONE. כן, גם לי זה מוזר שאלה האתרים שמובילים את שיווק הספורט בארץ, אבל נו שוין. יש גם את וואלה ו-YNET, אבל ספורט זה רק חלק מהם.

לדבר בשפה של השדרנים וערוצי הטלוויזיה

יש לכם מונח שהמועדון שלכם מכיר? כמו "חולוניה" של הפועל חולון? אם כן, תשתמשו בו. אוהדים מתחברים למי שמספק מסרים שמדברים כמוהם. מה שאומרים חייב לבוא בד בבד עם הדברים שהם שומעים בכל מקום: "4:44 על השעון" של ניב רסקין, "פו פו פו" של פיני גרשון או אפילו "רק רשת" של שימי ריגר.

מה אומרים עלי אלו שקיבלו ממני שירות בעבר:

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

דילוג לתוכן