חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום צפיות ביוטיוב

כפלטפורמת הוידאו המובילה בעולם, עם יותר מ-3.5 מיליון משתמשים רשומים רק בישראל, יוטיוב היא המסלול המהיר והבטוח לכל בעל עסק או חברה, להגדלת חשיפה ומעורבות מצד קהל הגולשים.
בנוסף, יוטיוב נחשבת למנוע החיפוש השני בגודלו עולם מבחינת כמות הכניסות, אחרי גוגל.
עבורכם, כמפרסמים, מדובר בפלטפורמה שיווקית רבה עוצמה, ההופכת כל סרטון העובר קידום לפופולרי, חזק ועוצמתי יותר בעיני הגולש.
קידום צפיות ביוטיוב הוא שירות ייחודי שיכול לתת פוש לסרטון ולאפשר ליותר גולשים להכנס אליו. איך מקדמים צפיות של סרטון ביוטיוב? וכיצד אנחנו נכנסים לתמונה? הכל כאן בפנים.

איך אתם בוחרים לאיזה סרטון להיכנס?

חשבו רגע.
נניח שחיפשתם לצפות בסרטון המסביר כיצד לנקות ספת בד.
ניגשתם למנוע החיפוש, הקלדתם את מילת המפתח, וכעת עליכם לבחור בין 7-10 אופציות.
איזו מהן תבחרו? וודאי שהנטיה שלכם תהיה לבחור את הסרטון שזכה להכי הרבה צפיות. לכן, ככל שהסרטון צבר יותר צפיות ביוטיוב, כך ניתן את "מעגל הקסמים" ולאפשר לעוד ועוד גולשים להחשף אליו.
זה טריק פשוט, שככל שנהיה מודעים אליו יותר, נצליח להביא לסרטון שלנו יותר צפיות.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

באילו פרמטרים נעזרת יוטיוב כדי לדרג סרטונים?

מנוע החיפוש יוטיוב עושה שימוש בפרמטרים שונים לדירוג סרטונים, למשל:
כמות הצפיות בסרטון – ככל שהסרטון זוכה לכמות גדולה של צפיות ממשתמשים אמיתיים ביוטיוב, כך הדירוג שלו יהיה גבוה יותר.

צפיות בערוץ יוטיוב

אחוז ההשלמה של צפיה בסרטון – מקובל להניח כי ככל שגולשים יצרכו אחוז ניכר יותר מן הסרטון, כך הוא יחשב לאיכותי יותר בעיני יוטיוב, וממילא ידורג כגבוה יותר.
מנגד, אם כמות הנוטשים את הסרטון בשניות הראשונות תהיה גבוהה, כך סביר מאוד להניח שהסרטון ידורג נמוך יותר בתוצאות החיפוש.
כמות הנרשמים בעקבות צפיה בסרטון – מדד איכות משמעותי נוסף הוא כמות הנרשמים לערוץ היוטיוב בעקבות הצפיה בסרטון. ככל שיותר גולשים יבחרו להרשם לערוץ של יוצר הסרטון, כך הוא יחשב בסבירות גבוהה לאיכותי יותר.

ערוץ יוטיוב לדוגמא

מדדים נוספים הקשורים באיכות הסרטון – ישנם מספר לא מועט של פרמטרים נוספים, שבהם נעזר מנוע החיפוש של יוטיוב כאשר הוא מדרג סרטונים: איכות הוידאו והסאונד, כתוביות, אורך הסרטון ועוד.

לאחר שהבנו מה הם הפרמטרים בהם נעזרת יוטיוב כדי לדרג סרטונים, יהיה עלינו לשאול את עצמנו מה אנחנו נוכל לעשות כדי לשפר את הדירוג של הסרטונים שלנו, ובעקבות כך את חשיפת הגולשים למותג.
ובכן, יצירת סרטון וידאו איכותי, עם הקפדה על מסרים מדויקים, איכות צילום טובה, עריכה איכותית- כל אלו מוטלים עליכם, היוצרים והמפרסמים של הסרטון המעוניינים בחשיפה.
אולם מה לגבי הזרמת גולשים רבים שיצפו בסרטון באמצעות קידום צפיות ביוטיוב?
שום סרטון, איכותי ככל שיהיה, לא יקבל במה ביוטיוב אם לא יציג פרמטרים שונים שיאותתו למנוע החיפוש על כך שהסרטון איכותי.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

6 טיפים לקידום צפיות ביוטיוב

כמפרסמים, עומדות בפניכם 2 אפשרויות לשיווק ביוטיוב: קידום אורגני וקידום ממומן. תוכלו להתחיל עם הטיפים המובאים כאן לקידום אורגני, ולהמשיך בפרסום ממומן ביוטיוב במידת הצורך:

מלאו את כל הפרטים החשובים

בכל פעם שאתם מעלים סרטון חדש, ודאו שהכנסתם:

  • כותרות בשימוש מילות מפתח
  • תיאור בשימוש מילות המפתח
  • תגיות רלוונטיות
  • אופטימיזציה לתמונות

כותרת הסרטון היא בעיני החשובה ביותר מבין שלל הפרמטרים, שכן כאשר היא תתפוס את הגולש שלכם, רוב הסיכויים שהוא ישאר לצפות בסרטון. הכותרת צריכה להעביר באופן קצר וברור, מדוע הגולש צריך לטרוח ולצפות בסרטון שלכם.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

אפשרו לו להבין שאצלכם נמצא התוכן האיכותי והמדויק ביותר.

לפני שתחליטו על כותרת מתאימה, בצעו מחקר מילות מפתח (תוכלו להיעזר בנו בשמחה כדי לבצע זאת) ואז בדקו באילו מילות מפתח נעזרים המתחרים שלכם.

הצגת העסק בתחילת הסרטון

יש שתי טעויות נפוצות של מפרסמים ביוטיוב, שגורמות לירידה של צפיות.
האחת, היא מפרסמים שבוחרים לא להציג את עצמם כלל במהלך הסרטון,
והשניה היא כאלו "שעפים" על עצמם, ומציגים קצת יותר מדי.

אי הצגה מונעת פרסום של העסק והמותג, בעוד שהצגת יתר עלולה לגרום לגולש לעזוב את הסרטון.
איך לעשות זאת נכון?
טיפ אישי ממני: בצעו טסט ובדקו לאחר מכן את הנתונים של הסרטון. הציגו את עצמכם במשך 10 שניות ובמידה ואין נטישה, הרחיבו את ההצגה האישית. כך תוכלו להגיע לזמן המדויק בו אורך ההצגה האישית שלכם לא תפגע בכמות הצפיות.

בחר 

הגברת מעורבות הצופים בסרטון

המטרה הראשית שלכם בכל יצירה של סרטון חדש, היא להשאיר את הצופים זמן רב ככל הניתן בסרטון שלכם.
מדובר בפקטור משמעותי לדירוג הסרטון- כמות צופים גדולה שנשארת מחויבת לסרטון עד תומו, תאותת למנוע החיפוש שהסרטון הוא רלוונטי מבחינת גולשים.
איך עושים זאת? צרו סרטון איכותי וממוקד, שעונה על השאלה הבוערת ביותר שגולשים מחפשים.
למשל, אם את קוסמטיקאית העוסקת בעיצוב גבות, צרי סרטון על השאלה הכי מהותית וחשובה שמעניינת את הגולשות.
למשל: איך להוריד לק ג'ל בבית (אקסניה טנצ'ב)

ערוץ יוטיוב אקסניה

הכינו פלייליסט

הגולשים ראו סרטון והתלהבו? פצצה.
כעת, הגיע תורכם להעביר אותם לסרטונים הבאים. אם הגולש צפה בסרטון אחד, סימן שמדובר במתעניין רציני ויש יותר סיכוי שהוא ירצה לצפות בסרטון נוסף.
כדי להקל על הגולש, הגישו לפניו את הפתרון על מגש של כסף, והציגו לו בסיום הסרטון 2 ,3 סרטונים לבחירה.
(מבחינה פסיכולוגית, כשמציגים לגולש כמה אפשרויות, הוא יבחר אוטומטית אחת מהן).

סרטון יוטיוב לדוגמא

הטמיעו את הסרטון בבלוגים

הטמיעו את הסרטון שלכם לא רק בערוץ היוטיוב, אלא גם מחוצה לו.
בדומה לקישורים, בהם אתם עושים שימוש גם מחוץ לעמוד הראשי,
גם הטמעת הוידאו בפלטפורמות נוספות, תאותת למנוע החיפוש שמדובר בוידאו איכותי ורלוונטי לקהל היעד.

קניית צפיות ביוטיוב באמצעות הופעת אורח

שיטה חדשנית לקידום צפיות ביוטיוב, עוברת דרך יצירת קשר עם בלוגר, או אדם מתחום עיסוק דומה לשלכם.
משפיענים רבים נעזרים בכמות המנויים שצברו, כדי לאפשר לבעלי עסקים לבצע קניית צפיות. אבל רגע, זה לא חייב לעלות לכם הרבה כסף.
גם על ידי שיתוף פעולה, ניתן יחד להגדיל את כמות הצפיות ולאפשר לגולשים לצפות בסרטון ייחודי וחדש.
הגולשים תמיד מחפשים את החדש והעדכני, ושילוב כוחות יכול לעשות את העבודה, ולגרום לגל של לייקים וצפיות.
זה הזמן לדחוף את הסרטון שלכם קדימה
קידום צפיות ביוטיוב באופן אורגני וממומן הוא שירות נהדר עבור חברות ועסקים המעלים באופן קבוע סרטונים ביוטיוב ומעוניינים לדחוף את הפרסום קדימה, כמו גם ליוטיוברים המעוניינים להשיג כמות גדולה של עוקבים.
אנו מציעים סיוע לבעלי עסקים וחברות בקידום אורגני וממומן ביוטיוב, במטרה להפוך את ערוץ היוטיוב שלכם לנחשק- ולהוסיף לו לייקים, צפיות ועוקבים.
אם אתם מעוניינים לדחוף את הסרטונים שלכם קדימה, וליצור תוכן איכותי ובעל ערך, זה הזמן ליצור איתנו קשר.

קראו גם את המדריכים הבאים: