פתיחת ערוץ יוטיוב

פתיחת ערוץ יוטיוב וקידום סרטונים
פתיחת חשבון ביוטיוב יכולה לעזור מאוד לעסק שלכם להתפתח ברשת חברתית חוץ מהפייסבוק. הנה כמה דגשים חשובים של איך לפתוח ולעצב Channel, ומה להעלות עם הסרטון שלכם. פתיחת ערוץ יוטיוב - התחלנו.

פתיחת ערוץ יוטיוב והקשר לגוגל

בשביל שיהיה לנו ערוץ YouTube, אנחנו צריכים חשבון ב-Google. בעזרתו ניכנס פשוט ל-YouTube. אם אין לנו חשבון Google אז נפתח חשבון Google ואז פשוט נתחבר ל-YouTube. אנחנו נגלה ש-Google כבר הספיקו לפתוח לנו חשבון Youtube  – ועכשיו נלמד מה צריך לעשות לעשות. כמובן שניתן גם להסתכל על ערוץ ה-Youtube שלי בשביל להבין איך זה צריך להיראות בסוף.

אנחנו נכנסים ל-My Channel ונקבע מה יהיה שמו של ערוץ ה-YouTube. זה נראה ממש כמו כלום. כהתחלה, אחנו עושים קודם כל customize channel ואנחנו מעלים את הלוגו של מה שאנחנו צריכים, וגם את ה-art המתאים לנו. אלה תמונות שאנחנו צריכים להעלות.

הגדרות הערוץ – מרכיב מרכזי

אנחנו עכשיו ניכנס להגדרות. הן ברובן הגדרות פרטיות – מגדירים אם הסרטונים שאנחנו אוהבים נכנסים כחלק מרשימה פרטית שלא מפורסמת לכולם. ניתן גם להגדיר אם אנחנו רוצים שמי שאנחנו עוקבים אחריו יישאר נסתר בעמוד שלנו ואם אנחנו רוצים להשאיר פלייליסט בצורה פרטית לצרכינו בלבד.

Customize the layout of the channel – כדאי מאוד לשים משהו נחמד. מאוד עוזר לנראות של הערוץ ומבוסס על תבניות ש-YouTube הכינו בעצמם. לאחר מכן, אנחנו צריכים לחלק לכמה חלקים (Sections):

העלאת סרטון Intro – אנחנו רוצים שיהיה לנו סרטון שיציג בקצרה אותנו, את העסק שלנו או תוצר של העסק שלנו. ככה זה ייתן גירוי ראשוני טוב לצופה כשהוא מגיע ל-Channel שלנו וסביר שהוא יסתכל בסרטונים נוספים.

פלייליסטים רלוונטים – אם זה מתחמי עבודה, אז מתחמי עבודה שאנחנו אוהבים. אם אנחנו תקליטנים, פלייליסטים לפי ז'אנר, קצב או אנרגיה בכלל. כדאי מאוד לזכור – ככל שאתם משתמשים יותר במילות מפתח ככה הפלייליסט שלכם יקבל יותר קרדיט.

אנחנו יכולים לסדר את זה בטור – יש לנו טריילרים ופלייליסטים שאנחנו יכולים לסדר את אותם – מה יהיה קודם. המטרה היא להראות גירוי לעין מעורב עם סדר וניראות טובה.

הכנסת סרטונים ל Channel –

  • משפט פתיח – למה צריך להקשיב לך.
  • מילת מפתח – להכניס בכותרת הסרטון ובתיאור.
  • רצויים לינקים שמובילים לדברים שקשורים למילות המפתח.
  • הנעה לפעולה.
  • סרטון רלוונטי לחיפוש כמובן – אחרת יעשו לכם downgrade וזה לא יעלה.
  • קביעת תמונה ראשונית – רלוונטית לסרטון, לא חייבת להיות מהסרטון עצמו.

בפועל, ערוץ YouTube יכול לקחת אתכם כל כך רחוק, שתוכלו להתפרנס ממנו. יש עשרות אלפים שמצליחים להתפרנס מהעלאת תוכן רלוונטי וטוב לרשת. אתם גם יכולים להחזיק Channel חזק אם התוכן מתאים. צריך לקחת בחשבון שכדאי לגם לשלב בין נכסים דיגיטלים נוספים. לינקדין, פייסבוק ואינסטגרם הן רק חלק מהמכלול שנקרא שיווק ברשתות חברתיות.

מאמרים נוספים מעניינים

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן