פתיחת ערוץ יוטיוב

פתיחת ערוץ יוטיוב וקידום סרטונים

פתיחת ערוץ יוטיוב והקשר לגוגל

בשביל שיהיה לנו ערוץ YouTube, אנחנו צריכים חשבון ב-Google. בעזרתו ניכנס פשוט ל-YouTube. אם אין לנו חשבון Google אז נפתח חשבון Google ואז פשוט נתחבר ל-YouTube. אנחנו נגלה ש-Google כבר הספיקו לפתוח לנו חשבון Youtube  – ועכשיו נלמד מה צריך לעשות לעשות. כמובן שניתן גם להסתכל על ערוץ ה-Youtube שלי בשביל להבין איך זה צריך להיראות בסוף.

אנחנו נכנסים ל-My Channel ונקבע מה יהיה שמו של ערוץ ה-YouTube. זה נראה ממש כמו כלום. כהתחלה, אחנו עושים קודם כל customize channel ואנחנו מעלים את הלוגו של מה שאנחנו צריכים, וגם את ה-art המתאים לנו. אלה תמונות שאנחנו צריכים להעלות.

הגדרות הערוץ – מרכיב מרכזי

אנחנו עכשיו ניכנס להגדרות. הן ברובן הגדרות פרטיות – מגדירים אם הסרטונים שאנחנו אוהבים נכנסים כחלק מרשימה פרטית שלא מפורסמת לכולם. ניתן גם להגדיר אם אנחנו רוצים שמי שאנחנו עוקבים אחריו יישאר נסתר בעמוד שלנו ואם אנחנו רוצים להשאיר פלייליסט בצורה פרטית לצרכינו בלבד.

Customize the layout of the channel – כדאי מאוד לשים משהו נחמד. מאוד עוזר לנראות של הערוץ ומבוסס על תבניות ש-YouTube הכינו בעצמם. לאחר מכן, אנחנו צריכים לחלק לכמה חלקים (Sections):

העלאת סרטון Intro – אנחנו רוצים שיהיה לנו סרטון שיציג בקצרה אותנו, את העסק שלנו או תוצר של העסק שלנו. ככה זה ייתן גירוי ראשוני טוב לצופה כשהוא מגיע ל-Channel שלנו וסביר שהוא יסתכל בסרטונים נוספים.

פלייליסטים רלוונטים – אם זה מתחמי עבודה, אז מתחמי עבודה שאנחנו אוהבים. אם אנחנו תקליטנים, פלייליסטים לפי ז'אנר, קצב או אנרגיה בכלל. כדאי מאוד לזכור – ככל שאתם משתמשים יותר במילות מפתח ככה הפלייליסט שלכם יקבל יותר קרדיט.

אנחנו יכולים לסדר את זה בטור – יש לנו טריילרים ופלייליסטים שאנחנו יכולים לסדר את אותם – מה יהיה קודם. המטרה היא להראות גירוי לעין מעורב עם סדר וניראות טובה.

הכנסת סרטונים ל Channel –

  • משפט פתיח – למה צריך להקשיב לך.
  • מילת מפתח – להכניס בכותרת הסרטון ובתיאור.
  • רצויים לינקים שמובילים לדברים שקשורים למילות המפתח.
  • הנעה לפעולה.
  • סרטון רלוונטי לחיפוש כמובן – אחרת יעשו לכם downgrade וזה לא יעלה.
  • קביעת תמונה ראשונית – רלוונטית לסרטון, לא חייבת להיות מהסרטון עצמו.

בפועל, ערוץ YouTube יכול לקחת אתכם כל כך רחוק, שתוכלו להתפרנס ממנו. יש עשרות אלפים שמצליחים להתפרנס מהעלאת תוכן רלוונטי וטוב לרשת. אתם גם יכולים להחזיק Channel חזק אם התוכן מתאים. צריך לקחת בחשבון שכדאי לגם לשלב בין נכסים דיגיטלים נוספים. לינקדין, פייסבוק ואינסטגרם הן רק חלק מהמכלול שנקרא שיווק ברשתות חברתיות.

מאמרים נוספים מעניינים

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום ממומן בגוגל – דף נחיתה

להגדיל את הרווחים בעסק שלך – ומהר קידום ממומן בגוגל טייק 1 האתר של העסק שלך נראה נפלא, השקעת אלפי שקלים בעיצוב, וכתבת תוכן מקורי

בניית אתרים בוורדפרס לעסקים

להפוך להיות מספר 1 בגוגל באמצעות בניית אתר בפלטפורמה הנכונה בניית אתרי וורדפרס לעסקים האתר שלך נראה נפלא. השקעת בעיצוב מעולה וכתבת את התוכן הנכון

חוקי פרסום בפייסבוק

מי לא מכיר את המצב הבא? עמלתם שעות על פרסום קמפיין, יש לכם קריאייטיב מדהים, דף נחיתה מעורר קנאה, הכל מוכן ומזומן לקמפיין מעולה. העליתם

פרסום עסק

בין אם אתם בעלי עסק בינוני, גדול או חברה, רוב הסיכויים שתהיו מעוניינים למתג את העסק שלכם ולקדם אותו ברשת ככל הניתן. שירותים חשובים כמו

Call Now Button דילוג לתוכן