תפריט

פתיחת דף עסקי בפייסבוק עם תנועה, כבר בתחילתו

אפשר להתחיל חזק בפייסבוק עם פתיחת דף עסקי בפייסבוק עם מאות לייקים. הרבה לייקים בדף עסקי זה לא ביטוי גס, והם למעשה הבסיס לדף העסקי שלכם.
אז איך פותחים דף עסקי נכון ומשמרים אותו? שימו לב, אפשר רק פעם אחת. מדריך בעל 5 צעדים

אז אחרי שקראתם את המדריך הפשוט והקודם שבו פייסבוק מדריך אתכם, עכשיו נלך עוד צעד אחורה: אסטרטגיית לייקים בדף עסקי, לפני שהתחלנו עם הדרכת הפייסבוק לדף שלכם.

1. יש לכם אפשרות להפוך את החברים שלכם בפרופיל האישי ללייקים בדף העסקי מההתחלה.

זה אומר להיכנס, ולקבל הדרכה מסודרת מפייסבוק בעניין. אפשר לעשות את זה פעם אחת בלבד, ככה שתראו איך אתם יכולים לעשות את זה נכון.

https://www.facebook.com/pages/create/migrate

הקישור הזה מנחה אתכם למדריך שלי: הקמת דף עסקי בפייסבוק עם מאות לייקים. החלטתי לעשות ממנו סרטון קצר, כדי שתבינו מה קורה כאן:

2. הקליקו כדי לשפר את הנראות שלכם בקלות במדריך פייסבוק הפשוט:

ליצור דף עסקי בפייסבוק – מדריך למתחילים

3. אחרי שבחרתם את החברים שיצטרפו לדף העסקי ואת התמונות שילוו אותו מההתחלה,

תפרסמו רק דברים, כמו שהנחתי בסרטון – רק איכותיים ומעניינים באופן חריג. תשקיעו בתוכן הראשוני כי אתם צריכים לעשות את קפיצת המדרגה מ-0 למעניינים מאד.

תאמינו לי, זה שווה את ההשקעה. במקום להתחיל מ-0 בדרך כלל תתחילו מכמה מאות, ובמצב כזה, 3 סרטונים איכותיים יכולים להביא לכם המון תנועה.

4. דף עסקי בפייסבוק צריך גם תנועה, שתפו בקבוצות רלוונטיות:

אתרו את הקבוצות שיכולות להיות עבורכם בעלות שימוש. קבוצות עם יום פרסום מסודר, שבו יש המון תנועה ואין תנועת זבל ופרסום לא איכותי של חומרים.

תנו את הדעה האישית שלכם על התוכן שפרסמתם. אל תפרסמו אותו באוויר, כי גם פייסבוק יצייר אותו כספאם וגם האנשים שרואים את התוכן שלכם.

5. פתיחת דף עסקי בפייסבוק: לכל דף צריך שם אמיתי ולא את השם שלנו. נכון, אפשר לשנות אותו

אחרי שעשיתם את ארבעת השלבים הנוכחיים, אתם תוכלו להתחיל לשנות את השם של הדף העסקי. בפעם הראשונה שאתם משנים את השם של הדף העסקי שלכם, תוסיפו את מה שאתם רוצים שיהיה השם הסופי שלו. לאחר מכן, מחקו את מה שנותר. פייסבוק נוטים לחשוב שפתחתם את הדף לצרכי ספאם והם לא יאשרו לכם לשנות את שם הדף.

מכירים עוד שלב הכרחי?

תגיבו כאן למטה ⬇

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
2 תגובות
  1. דורית לוז, "לזוז" הגב

    איזה לוגו גאוני !!! ❤
    בתחילה ראיתי את מי שיושב מול שולחן/ מחשב,
    ואז קפצה לי ה F של פייסבוק, ומאז אני רואה רק אותה !!!

    תתחדש, סער
    יופי של אתר, תרתי משמע !

  2. סער ברעם הגב

    תודה רבה דורית 🙂

השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

סיור במנהל המודעות
פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

סיור במנהל המודעות של פייסבוק

נקטנו יוזמה ופתחנו את מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, אין לנו ממש מושג מה אנחנו רואים. אז הוצאנו סיור במנהל המודעות של פייסבוק עם סקירה כללית של הלחצנים. בנוסף לכך, אני ממליץ לאחר מכן לעבור על סיור נוסף – מנהל המודעות בפייסבוק: סיור מודרך.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

איך לפתוח חשבון באינסטגרם
פרסום באינסטגרם
סער ברעם

פתיחת חשבון אינסטגרם

אינסטגרם זה דבר די פשוט, אך אנחנו חוששים לפני שאנחנו ניגשים אליו. הנה מדריך אינסטגרם בשביל שנוכל להבין איך מבצעים פתיחת חשבון אינסטגרם ואיך מתחזקים אותו. נתחיל מלהיכנס לאתר של אינסטגרם, נריץ את הסרטון המצורף כאן ונמשיך, צעד צעד.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן