מדריך פייסבוק – חשיפה רחבה

חשיפה אורגנית בפייסבוק | סער ברעם

בזמן שאנחנו עובדים קשה על החשיפה שלנו ומשקיעים כסף ישיר בקידום בפייסבוק, יש דרך גם לנצל את המודעות שלו ולפרסם אותן אצלכם. כן, זה אפשרי.

לקוח של שיעורים פרטיים בפייסבוק שאל אותי "האם לדעתך זה אפשרי לקדם את קמפיין הפייסבוק שלי גם בקבוצות"? ואמרתי לו שבוודאות אפשר. אז בזמן שהוא המשיך לעבוד על התדמית האישית שלו ועל הנראות שלו, אני עשיתי מאמצים להראות איפה הם החביאו את זה בפעם האחרונה.

איך עושים את זה?

  1. בונים קמפיין ממומן בפייסבוק.
  2. אחרי שהבנו את המטרה שלנו ופילחנו את הקהל, לכתוב מודעה מצויינת המוכוונת דווקא לקבוצות.
  3. לפרסם את המודעה.
  4. לקחת את הלינק שלה ולפרסם אותו הלאה – כלומר, להציג אותו בתצוגה מקדימה בפייסבוק ואז לקחת את הלינק. כן, זה שיתוף, אבל עם המחשבה הנכונה מאחוריו, זה יהיה שיתוף מעולה של האנשים בקבוצות.
  5. יכול מאוד להיות שתצטרכו להשתמש במובייל ככה, אבל זה יעזור לכם.

לעבוד קשה על פתרונות יצירתיים אכן משתלם, ואחרי שהצלחתי לראות איפה הם החביאו את זה – יכולתי לפרסם קמפיין לידים איכותי עם הוצאה של שקל בודד ולפרסם אותו ברחבי המדיה ולהמשיך לקבל ממנו לידים היישר לספריית הדף העסקי שלי.

שימו לב: מניסיון אישי וקודם, מדריך פייסבוק זה לא לכולם זה עובד. אז תעשו מאמץ, תרכיבו מודעה משכנעת ומעניינת, ואם תעשו טופס לידים איכותי ומעניין – תוכלו לפרסם אותו בפייסבוק גם בלי דף נחיתה. בהצלחה!

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק באינטרנט

"שיווק באינטרנט? בחייך, אני יכול להסתדר גם בלי זה…""למי יש זמן לשיווק באינטרנט, אני צריכה לטפל בלקוחות, בעובדים, בספקים, במנהל בנק שכל הזמן מתקשר…""אני? אני

קידום סרטונים בגוגל

ג'ון סטיוארט, הקומיקאי האמריקאי הידוע צוטט כשהוא אומר "המקום הטוב ביותר להחביא גופה הוא בעמוד השני בגוגל".האמת? יש בזה משהו.כשאני, את או אתה מחפשים דבר

משרד פרסום בתל אביב

משרד פרסום בתל אביב הוא ענף די משגשג, בפרט שהעיר היא מוקד התרחשות מרכזי ומאכלסת בקרבה חלק ארי מהעובדים בשוק. למיקום יש משמעות, מעבר להילה

משרד פרסום מוביל

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מחפשים משרד פרסום מוביל.ייתכן שיש לכם מוצר חדש שאתם רוצים לחשוף בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי אתם רוצים לעשות

Call Now Button דילוג לתוכן