1. לינק להודעה בווטסאפ
משהו שנחשב יחסית קשה לגרום לעוקבים הוא להשאיר פרטים באינטרנט. הרבה מאוד מפחדים מלאן המידע יגיע, בעוד שיש מגזרים שונים שרק מתקשרים ולא משאירים פרטים. אני ממליץ בחום, במיוחד אם מדובר בעסק שיודע לעבור אדם פרטי שהעסק מנוהל דרך הטלפון שלו, לייצר לעצמו לינק. איך עושים את זה? פשוט נכנסים לכאן.
או שעושים את הדבר הבא: פשוט לוקחים את הקישור הבא ומשנים את הטלפון לטלפון שלנו.
נכון שזה היה קל?
2. ביטלי – המקצר הרשמי שלך
ביטלי היא אולי האפליקציה הכי מוכרת בתחום קיצורי הכתובות. פורטלי התוכן הגדולים ביותר לקוחות שלה, ויש לה כמה יתרונות בולטים. סטטיסטיקות מרשימות, יכולות מעקב מדהימות, סדר וארגון. אני עובד איתה וממליץ גם לכם. תראו את כל הסרטון למעלה בשביל לראות את האפקט שלה מכל התחומים.
3. גם גוגל גם יכול לתת לך סטטיסטיקות
לגוגל יש שירות, בערך, להכל. הוא גם תפס את ביטלי בתור מתחרה ולכן הקים שירות דומה. הכל בממשק מאוד גוגלי, קל, נעים ומקל על העין. למי שמסתבך עם ה"מורכבות" היחסית של ביטלי, אפשר גם לנסות את גוגל. בהצלחה. היתרון שלו? אפשר גם לרכז את כל האמצעים של גוגל בו כמו Sheets, Docs, Forms, Slides ועוד.
4. אתר QTN
בניגוד לכלים הקודמים קיצור קישורים של QTN מאפשר ממשק קיצור קישורים בעברית, עם מספר חבילות פרימיום ועשרות פיצ'רים עבור מנהל שיווק דיגיטלי. הכלי לא רק מאפשר קיצור קישורים מהיר, אלא גם מדדים ומעקבים אחר הפעילות של הקישורים שלכם, ניהול מלא של הקישורים, התממשקויות לכלים נוספים ועוד.
5. Fb.com/Mashebalecha
אני יודע שאני קצת מתעלל בטקסט, אבל תסלחו לי. הקישור מפנה אל עמוד הפייסבוק שלי. תוכלו לכתוב את הדבר הבא על כל כרטיס ביקור, בפורטפוליו ועוד. תשתמשו באפשרות הסופר-פשוטה של פייסבוק שמייצרת לכם דומיין ברגע שאתם מחליטים לעבוד איתה. יכול להיות שזה יעזור ויקל עליכם בהמשך.
6. השארת חוות דעת בגוגל באופן ישיר
בזמנו, שוחחתי עם אמיר חי שמקדם ביוטיוב ועוזר ללקוחות שלו. הוא הכיר לי את Whitespark, אתר עם מספר כלים חשובים כדי לקדם את האינטרסים הדיגיטליים שלכם. הכלי מקשר באופן ישיר אל חוות הדעת בגוגל לעסק שלי. נכון, כתבתי את זה במדריך הקודם, אבל הסרטון הזה יצא קודם לכן. תחשבו על הלקוח הבא שרואה 20 חוות דעת שלכם בגוגל באופן מיידי – מול המתחרה שיש לו 3 אנשים שהתנקמו בו על שירות פחות טוב. לכו על זה בלחיצה כאן.
7. חוות דעת בפייסבוק
כל דף שתחליטו לקדם בפייסבוק יכול לשלוח קישור ישיר לחוות הדעת בעמוד. אפשר גם להציג אותם במקומות שונים וליצור לזה חלק באתר. אני כמובן מנחה את הלקוחות שלי להשאיר כמה שיותר חוות דעת – כדי שיהיו מבוססות, אמינות, מגוונות, וכשמגיעה אחת פחות טובה אז שהיא לא תהיה כמו עננה על כל הפייסבוק.
התחלתם? הצלחתם?
דברו איתי בתגובות