חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיווק בגדים

שמעתי הרבה פעמים את המילה "מותג" במקום "עסק בתחום האופנה" לאחרונה. לפני מותג, קודם כל תפתחו עסק רווחי, ולאחר מכן, כשתהפכו אותו לחווית קנייה של פעם בחיים, אז הוא יהפוך למותג רציני. זוהי הדרך לעשות את זה.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

מצאו בידול

מכירים את זה שלמוצרים של לואי ויטון יש אחריות לכל החיים? שהבדים שונים ובמרקם מיוחד, גמישים, עור תנין, או מה לא? זה אחד הדברים שאתם יכולים לעשות כדי לייצר בידול מנצח. מעבר לקנייה בזול ומכירת סחורה ביקר, אתם יכולים לבדל את העסק בצורה הבאה, בלי שזה ייצא מהכיס שלכם:

  1. להתחייב למתי מגיע המשלוח ולשלוח עד 24 שעות ללקוח. זה אגב מה שקורה באמאזון, והרבה פעמים גם באלי אקספרס, איביי ודומיהם.
  2. תנו תחושה שירותית טובה ללקוח. גם אם הוא טעה, גם אם חוק הצרכן אומר X ולא Y, תנו מדיניות החלפה\החזרה אדיבה יותר מהחוקים הרגילים. זה יביא לקוחות חופרים לעתים, אבל לקוחות שחוזרים אליכם פעם אחר פעם, כי הם סומכים עליכם.
  3. ייבאו \ תייצרו פריטים מיוחדים שאין בהרבה מקומות. קחו שוק שעוד לא מייבאים ממנו, תעשו התאמות קלות לקהל הישראלי, ותתחילו לשווק בגדים שאין בשום מקום אחר. נדירות החנויות שיש את זה, ורוב חנויות ההלבשה שייכות לחלק מרשת.
  4. דוגמה קטנה מהראש היזמי שלי: חלום שלי לפתוח חנות שתיקרא 100cotton, ואז נוכל לבצע משלוח לכל העולם עם מוצרים של מאה אחוז כותנה.
חנות בגדים

בנו אתר חנות

אחד הדברים הכי מהותיים שיכולים לשפר את המכירות שלכם הוא אתר אונליין, במיוחד אם אין לכם חנות פיזית אמיתית. אתר חנות הוא הדבר שיכול להגדיל מכירות במינימום השקעה, שכן הוא לא דורש חנות פיזית. אני מכיר כבר כמה עסקים שרוב (אם לא כל) הפעילות שלהם מתבצעת ממחסן. אגב, בשביל להוזיל הוצאות, הייתי בוחר במחסן שעושה משלוחים לכל הארץ ממיקום יחסית מרכזי, אבל חור. נגיד כפר יונה, ששם כל הארץ קרובה אבל לא בבקרים.

כשבונים אתר חנות, הציעו שפע של מוצרים. מדוע? אני ממליץ לכל אתר חנות להציג רמות שונות של מחיר. גם אם המוצרים לא 1:1 למה שהלקוח רוצה, נותנים גיוון ללקוח ומאפשרים לו להבין שיש לכם את כל הפתרונות. אתם תתאימו ליותר חיפושים בחיפוש בגוגל, ולכן אנשים יגיעו יותר לעמודי הקנייה, ויקנו מכם את הבגדים שאתם משווקים.
קראו עוד בנושא בניית אתרים בוורדפרס

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

דאגו שיהיה מעקב צמוד לאתר האיקומרס

כשסיפקתי שירות ללקוחות שלי בתחום האיקומרס, בעלי חנות גדולה שמשווקת בגרמניה ואוסטריה, ראיתי כמה בנייה נכונה יכולה לספק וודאות. יודעים שמודעה עובדת? משאירים אותה באוויר. מפסיקה לתת הכנסות? מוציאים אותה לפנסיה. אחרי מאות קמפיינים שביצעתי וליוויתי עבור Coral Fashion, גיליתי שההיגיון לא עובד חזק שם. מדובר בחנות שמוכרת רפליקות במחיר נמוך יותר, כי אין את שם המותג המקורי על זה. היופי הוא שהם הצליחו לחדור לקהל של נשים צעירות שמחפשות את השיק של היוקרה במחיר סביר לכל כיס.

ברגע שהם ידעו מי קונה, איזה מוצר ומדוע, היה צריך עוד דגשים ועזרה בניהול הקמפיינים הממומנים, ויצאנו לדרך עם קמפיינים שהניבו הרבה הכנסות.

חובה: טיפול בעניין ה-iOS 14.5 מול פייסבוק + ניהול תג מנג'ר ואנליטיקס כדי שנדע מה קורה באתר, מבחינת המכירות.

רוצים ייעוץ? נשמח לעמוד לשירותכם. https://meet.alai.co.il

שפרו את הנוכחות הדיגיטלית והשקיעו בפרסומות שהולמות את הבידול

הצלחתם לבצע את כל מה שאמרנו עד כה? רק נשאר להעלות קמפיינים מקצועיים. אחרי שמגבשים את הבידול, עליו חפרתי כבר מלא, נדע לייצר קונספט מתאים. לדוגמה, עבור "סיטי וואש" שטיפת רכבים שמוכרים שטיפת רכבים ללא הגבלה, ייצרנו כמה רעיונות שונים לאותו מוצר:

  1. טיפול זוגי בו הגבר מתלונן שהאישה רוצה כל הזמן, בבוקר בצהריים ובערב, כל יום בכל השעות והיא דואגת שאין לה. לאחר מכן, מבינים שמדובר על שטיפת רכב.
  2. ערכים חינוכיים לילדים. למה להגיע לשטיפה בזמני החגים, חנוכה, או בחורף? בגלל שהילדים עוזרים, מכירים את הרכב ולומדים מה הוא עושה.
  3. מישהי מתעצבנת שאיך שהיא יוצאת מהשטיפה ציפור מחרבנת לה על הרכב, ואז היא נכנסת לעוד סיבוב.

היו עוד עשרות רעיונות, ולאחר מכן שיפרנו את התגובתיות, מאגר הדאטה, ונכונות הצרכנים להביא הכנסות ללקוחות שלנו.

מעוניינים לשמוע עוד על שיווק בגדים
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

לא הצלחתם לבצע? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

מאמרים נוספים בנושאי שיווק