קמפיין ממומן – איך שיפרתי אותו ב-270%?

קמפיין ממומן בפייסבוק - איך שיפרתי אותו ב-270%
במהלך כנס שיווק הדיגיטלי ברופין שהתעסק ב-Case Studies, הרצתי על קמפיין ממומן בפייסבוק שמטרתו הייתה להגדיל את אחוזי ההמרה. 19 דקות ואתם על הסוס

קמפיין ממומן בפייסבוק: הכרות עם קמפיין לידים

ש: מה מתבצע כשבוחרים קמפיין ממומן בפייסבוק מסוג לידים?
ת: רואים מודעה ממומנת באחד הערוצים של פייסבוק (באוסף החדשות, באינסטגרם, בצד הימני של המחשב, בסטוריז וכו'), לוחצים עליה, הפרטים האישיים מתמלאים באופן אוטומטי. אם יש לכם עוד שאלות ופרטים למלא, ממלאים אותם במקום ושולחים לבית העסק.

בגדול קמפיין הלידים בפייסבוק מורכב מכמה דברים שאני אוהב לציין:

  1. הצעת מחיר שונה ממה שמקבלים הקמפיינים הסטנדרטים (בניגוד לקמפיינים של מעורבות שמושפעים באופן ישיר מתחרות).
  2. אפשרות לאוטומציה יחסית קלה ולפשט את כל התהליך עבור הלקוחות. ממשק אוטומציה מומלץ: Zapier.
  3. לידים מיידיים שאפשר להפוך אותם ללידים חמים, עם מספיק מיומנות.
מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

קמפיין בפייסבוק: קמפיין הודעות

ש: איך 'קמפיין הודעות' מתנהג?
ת: רואים מודעה ממומנת באחד הערוצים של פייסבוק (באוסף החדשות, באינסטגרם, בצד הימני של המחשב, בסטוריז וכו'), לוחצים עליה ומתחילים שיחה עם הדף העסקי\עם הווטסאפ שמחובר לאותו עמוד. אם העמוד יהיה מתוחכם, יהיה לו מענה ראשוני\צ'אט בוט\כל דבר שעשוי להגביר את המעורבות ולעזור ללקוח בתהליך הקנייה.

קמפיין הודעות הוא קמפיין מעניין שיצא לדרך יחסית לא מזמן, והיום גם יש לו את אופציית הווטסאפ. ככלל, קמפיין ההודעות מהסוג הזה יתבסס על המעורבות, ולכן אנחנו תלויים די בכל אדם שידו קלה על ה-Boost Post, לחצן שאני לא רוצה שתשתמשו בו (כמעט בחיים).

אפשר לחלק אותו ל-2: קמפיין ווטסאפ וקמפיין מסנג'ר. לגבי קמפיין ווטסאפ:

  1. מקבלים את הטלפון של הלקוח הפוטנציאלי מיד. אין צורך לרדוף אחריו ולבקש ממנו עם עששית את הטלפון שלו כדי לסגור.
  2. ההענות יחסית נמוכה, מניסיוני העדכני יחסית. ממליץ לשמור על מענה מהיר (לעסק גדול יחסית) או מענה אוטומטי בשביל ליצור זמינות ללקוחות.
  3. יקר יותר מאפשרות 'קמפיין הודעות', עד היום בבמוצע של 25%. כמובן, זה תלוי בקריאייטיב ובקהל, אבל כשעשיתי השוואה של 1:1 – עד כמה שאפשר כמובן – אלה היו התוצאות.

בלי קשר, ממליץ לראות את 20 המודעות שניתחתי כדי לעזור לעצמכם לנסח את המודעה הבאה שלכם.

לגבי קמפיין ממומן במסנג'ר:

  1. קמפיין שמבוסס מעורבות, מזמין יחסית וזול.
  2. יוצר אינטראקציה אמיתית עם הלקוח ומאפשר להכיר אותו לעומק באמצעות הפרופיל הפרטי שלו.
  3. עם מה שכתבתי ב-2, לא נותן טלפון\מייל או שום תקשורת אמיתית עם הלקוח, אלא אם הוא כתב את זה פתוח לכל בפרופיל האישי. ובכן, זה לא קורה הרבה…

מה ההבדל בין קמפיין הודעות לקמפיין לידים?

בגדול, התהליך עצמו זהה עד שהגולש הופך לצרכן פוטנציאלי כשהוא לוחץ על המודעה. יש להבדיל בין שני דברים עיקריים: פייסבוק מאפשר לך ליצור מענה אוטומטי בדף העסקי שלך, בעוד שבווטסאפ צריך לעשות את זה דרך האפליקציה עצמה.

בקמפיין לידים לדוגמה, אין את האפשרות הזו, או יותר נכון – פייסבוק לא מציע לך אותה. בקמפיינים שאני מציע ללקוחות שלי, אני נותן להם את אופציית האינטגרציה הזו. לשלוח מייל אוטומטי לצרכן הפוטנציאלי דרך התממשקות של זאפייר, תוכנה אותה ציינתי כבר מקודם.

וגם זה… לא מייל מיידי (אם זה מייל מיידי – עולה הון) אלא רק הודעה שהיא יחסית יבשה, ולא תמיד עם כל הפרטים שרציתם לתת לאותו צרכן פוטנציאלי. קצת יותר בקטן – בהודעות יש לכם יותר אינטראקציה אישית עם הצרכן הפוטנציאלי, וקמפיין לידים הוא "באופן מסורתי" יותר 'רשמי'.

הזמן שלוקח להקים כל אחד מהקמפיינים כמעט זהה בזכות המענה שהלקוח צריך לקבל.

מעוניינים לשמוע עוד על קמפיין ממומן – איך שיפרתי אותו ב-270%?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

אז מה עשיתי בקמפיין הממומן בפייסבוק כאן?

מה שעשיתי הוא להחליף את הקמפיין הרשמי (לידים) בקמפיין לא רשמי (הודעות). הדגמתי את התוצאה על העסק של אשתי, אקסניה. בעוד שלעולם בניית הציפורניים מתבקשות יותר הודעות, עד שהעלאתי את הקמפיין הזה – לא הייתה האופציה הזו.

מהרגע שהעלאתי את קמפיין ההודעות, שרץ למעלה משנתיים (וואו!) – המחירים ירדו בצורה מאוד משמעותית מכיוון שאותו קהל לקוחות רוצה כאן, עכשיו, מהר, זול ואיכותי. אלה הנשים של היום.

לא פעם ולא פעמיים קיבלתי הודעה בה מבקשים יצירת קשר חזרה אחרי כמה דקות בודדות.

לא פעם גם ראיתי שהצרכניות הפוטנציאליות נאבקו עם הרובוט עד שקיבלו מה שרצו…

ובקיצור, הכל עניין של התאמה. להתאמת קמפיין, מומלצים להכנס לעמוד כאן.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת