פתיחת דף עסקי בפייסבוק עם תנועה, כבר בתחילתו

דף עסקי מאות לייקים
אפשר להתחיל חזק בפייסבוק עם פתיחת דף עסקי בפייסבוק עם מאות לייקים. הרבה לייקים בדף עסקי זה לא ביטוי גס, והם למעשה הבסיס לדף העסקי שלכם.
אז איך פותחים דף עסקי נכון ומשמרים אותו? שימו לב, אפשר רק פעם אחת. מדריך בעל 5 צעדים

אז אחרי שקראתם את המדריך הפשוט והקודם שבו פייסבוק מדריך אתכם, עכשיו נלך עוד צעד אחורה: אסטרטגיית לייקים בדף עסקי, לפני שהתחלנו עם הדרכת הפייסבוק לדף שלכם.

1. יש לכם אפשרות להפוך את החברים שלכם בפרופיל האישי ללייקים בדף העסקי מההתחלה.

זה אומר להיכנס, ולקבל הדרכה מסודרת מפייסבוק בעניין. אפשר לעשות את זה פעם אחת בלבד, ככה שתראו איך אתם יכולים לעשות את זה נכון.

https://www.facebook.com/pages/create/migrate

הקישור הזה מנחה אתכם למדריך שלי: הקמת דף עסקי בפייסבוק עם מאות לייקים. החלטתי לעשות ממנו סרטון קצר, כדי שתבינו מה קורה כאן:

2. הקליקו כדי לשפר את הנראות שלכם בקלות במדריך פייסבוק הפשוט:

ליצור דף עסקי בפייסבוק – מדריך למתחילים

3. אחרי שבחרתם את החברים שיצטרפו לדף העסקי ואת התמונות שילוו אותו מההתחלה,

תפרסמו רק דברים, כמו שהנחתי בסרטון – רק איכותיים ומעניינים באופן חריג. תשקיעו בתוכן הראשוני כי אתם צריכים לעשות את קפיצת המדרגה מ-0 למעניינים מאד.

תאמינו לי, זה שווה את ההשקעה. במקום להתחיל מ-0 בדרך כלל תתחילו מכמה מאות, ובמצב כזה, 3 סרטונים איכותיים יכולים להביא לכם המון תנועה.

4. דף עסקי בפייסבוק צריך גם תנועה, שתפו בקבוצות רלוונטיות:

אתרו את הקבוצות שיכולות להיות עבורכם בעלות שימוש. קבוצות עם יום פרסום מסודר, שבו יש המון תנועה ואין תנועת זבל ופרסום לא איכותי של חומרים.

תנו את הדעה האישית שלכם על התוכן שפרסמתם. אל תפרסמו אותו באוויר, כי גם פייסבוק יצייר אותו כספאם וגם האנשים שרואים את התוכן שלכם.

5. פתיחת דף עסקי בפייסבוק: לכל דף צריך שם אמיתי ולא את השם שלנו. נכון, אפשר לשנות אותו

אחרי שעשיתם את ארבעת השלבים הנוכחיים, אתם תוכלו להתחיל לשנות את השם של הדף העסקי. בפעם הראשונה שאתם משנים את השם של הדף העסקי שלכם, תוסיפו את מה שאתם רוצים שיהיה השם הסופי שלו. לאחר מכן, מחקו את מה שנותר. פייסבוק נוטים לחשוב שפתחתם את הדף לצרכי ספאם והם לא יאשרו לכם לשנות את שם הדף.

מכירים עוד שלב הכרחי?

תגיבו כאן למטה ⬇

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן