ליצור דף עסקי בפייסבוק – מדריך למתחילים

איך ליצור דף עסקי בפייסבוק - מדריך למתחילים | סער ברעם
הגיע הזמן בו אתם דוחפים את עצמכם ליצור דף עסקי בפייסבוק משלכם. זה מסורבל, זה מוזר, זה לא קשור לכלום. ובכל זאת, הבנתם שזו משימה שחייבים לעשות בשביל שיהיה איזה אמצעי תקשורת איתכם. אז אני פירקתי את זה עבורכם ל-4 שלבים

שלב מספר 1: מצאו את הטאב "דפים" בפייסבוק (כדי ליצור דף עסקי) לא מצאתם? הנה דוגמה לפייסבוק באנגלית. בעברית כמובן יהיה כתוב "דפים" בצד ימין.

ליצור דף עסקי בפייסבוק - שלב 1
ליצור דף עסקי בפייסבוק – שלב 1

שלב 2:

ליצור דף עסקי בפועל: בזמן שאמיר חי, ניצן קליין וניר זר קיבלו את מעמד הפרסום ממני כאן, לחצו על "צור דף". באנגלית מצד ימין למעלה, בעברית מצד שמאל למעלה.

ליצור דף עסקי בפייסבוק - שלב 2
ליצור דף עסקי בפייסבוק – שלב 2

שלב 3:

ליצור דף עסקי בפייסבוק להכניס את פרטיו הראשונים. אני, לצורך הדוגמה, לחצתי את Local Business or Place, מה שבעיקר מתאים לרובינו.

מלאו את הפרטים ולחצו על "Get Started"', או במקביל שלהם בעברית – "עסק מקומי" ו"התחל".

ליצור דף עסקי בפייסבוק, שלב 3
ליצור דף עסקי בפייסבוק, שלב 3

שלב 4:

לאחר שלב 3 תקבלו את המסך הבא, שזו תחילתו של הדף העסקי שפתחתם. הוא נקרא "ניסיון" לצורך ההדרכה הזו.

האינטרס של פייסבוק הוא שתבלו בו כמה שיותר זמן. לכן, הקדישו את הזמן הבסיסי לראות את ההמלצות שלו ולפתוח את הדף על מה שהוא מבקש מכם.

תמונה פרופיל מרובעת, תמונת קאבר שמתאימה גם למובייל ולא רק למחשב (כשהמסר המרכזי נמצא באמצע), ולעשות את האקסטרא בחשיבה שמובילה אתכם להיבדל מאחרים.

ליצור דף עסקי בפייסבוק, שלב 4
ליצור דף עסקי בפייסבוק, שלב 4

עדכון: אפשר להוסיף וידאו לקאבר בפייסבוק. נכון לעדכון, הוידאו באורך של 20-90 שניות ובעל רזולוציות מסוימות מאוד. ההמלצה שלי היא להעלות סרטון לדף ולאחר מכן להעלות אותה בתור סרטון קאבר. אם אתם עצמאיים, תוכלו לראות מה בדיוק מתאים לכם עפ"י ההנחיות של פייסבוק.

יצירת דף עסקי בפייסבוק למתקדמים – המדריך המלא

אתם משווקים בפייסבוק בעצמכם? זה אחלה כלי לתת ללקוח אם הוא לא רוצה שתבנה לו את הדף העסקי מאפס ולא תהיה לו שום שליטה על זה. כמובן, התוצאות הם גם בהתאם.

צריכים מנטור לקידום בפייסבוק? או סתם מישהו לרוץ איתו? 050-7823478

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן