איך להוציא חשבוניות מפייסבוק?

יוצא לי לקרוא לא מעט על אנשים שמשתמשים בקידום ממומן בפייסבוק אבל לא יודעים איך להוציא חשבוניות מפייסבוק. אם כבר השתמשתם במנהל המודעות, עבדתם עם קמפיינים, הוצאתם כסף ולא ידעתם איך להזדכות עליו מול מס הכנסה? הנה המדריך המלא

איך להוציא חשבוניות מפייסבוק – נכנסים למנהל המודעות – דרך "נהל מודעות"

קודם כל, להכנס לדף הבית של הפייסבוק שלנו וללחוץ (באנגלית) על החץ בצד ימין למעלה, או ללחוץ (בעברית) על החץ בצד שמאל למעלה. באנגלית יהיה כתוב "Manage Ads" ובעברית – נהל מודעות.

אחרי שבחרנו את "נהל מודעות" או Manage Ads כמו שכתוב אצלי, ייפתח מסך גדול שיבקש מאיתנו להכנס לחשבון המודעות שממנו נרצה להוציא את החשבוניות. הפכתי את זה לפשוט כשנכנסתי למנהל מודעות עם הרשאה לחשבון אחד, כדי שזה ישקף את מה שבדרך כלל רלוונטי:

כניסה לחשבון המודעות שברשותכם

איך להוציא חשבוניות מפייסבוק – שלב 2: להכנס לאזור התשלומים במנהל המודעות

אחרי שנכנסנו לחשבון המודעות, ניגש אל התפריט שכתוב בו "Ad Manager" או מנהל המודעות. לאחר שתסמנו אותו, ייצא לכם תפריט קטן ואז תלחצו על "All Tools" או "כל הכלים".

כשתסמנו את כל הכלים, תעברו ל Billing & Payment Methods.

איך להוציא חשבוניות מפייסבוק 3
להכנס לאזור התשלומים במנהל המודעות

איך להוציא חשבוניות מפייסבוק: שלב 3: להוריד אותם לפי תאריכים, שימו לב לסימונים אחרי התמונה

אחרי שהגענו לשלב 2 ולחצנו על Billing & Payment Methods, נקבל את המסך הבא:

איך להוציא חשבוניות מפייסבוק 4
להוריד את החשבוניות מפייסבוק לפי תאריכים

המסך הזה הוא לכאורה סוף המדריך. אבל יש פה כמה אינדיקציות חשובות:

1. בסגול (המלבן השמאלי) – לקבוע מהם התאריכים שאתם רוצים להוציא עבורם חשבוניות.

2. באדום, קצת ימינה ממנו – להוריד את כל החשבוניות.

3. בתכלת\כחול – ימין למעלה, המלבן השמאלי – להחליט האם אתם רוצים לשלם עכשיו את היתרה שלכם.בפרסומים הממומנים האחרונים שלכם בפייסבוק.

4. בירוק – להכנס ולראות שיש בפנינו אפשרויות נוספות בהגדרות, כמו:

* לשלם עכשיו – כמו שיש בשלב 3.

* להוסיף אופציות חיוב שונות. אני בדרך כלל ממליץ על להשתמש בפייפאל.

* לשים מגבלה על הכמות שאתם מוכנים לבזבז – וההרשאת השינוי ניתנת רק לאדמין ולא לעורכים.

איך להוציא חשבוניות מפייסבוק 5
לקבוע הגבלות בחשבון – רק אם אתם אדמינים

בהצלחה, ואם יש לכם רעיונות למדריכים נוספים,

כתבו לי בתגובות כדי שאוכל לעזור לצרכים שלכם.

שתפו את המאמר הלאה.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן