לנקות את המובייל

מדריך פייסבוק, במיוחד לקראת הפסח – החג היחיד שניקיונות מתלווים אליו 🙂

מה התועלת של "ניקוי" המובייל?

סמארטפונים הרבה פעמים נוטים לאגור מידע. הרבה מאוד תמונות ווטסאפ, תמונות מהפייסבוק, או סתם Catched data שהמכשיר החליט להוריד והוא בכלל לא מעניין אתכם. לצורך העניין, ראיתם תמונה בפייסבוק? המכשיר שלכם הוריד אותה מבלי שבכלל שאלתם, כי זו האפליקציה. אפשר לעשות דבר פשוט וזה לנקות את הסמארטפון מכל ה'נגררים' הללו.

לפני שעושים את זה: כדאי להיות סגורים על כל הססמאות שהאפליקציות שלכם תשכחנה. איך אומרים, שלא תדבק לכם הלשון לחיך בטעות. תשמרו את כל הססמאות שלכם בקובץ שלא קשור לתוכנות שיש לכם בסמארטפון – אפשר גם בתזכירים או כל אפליקציה דומה בסמארטפון שלכם.

איך לנקות את המובייל?

פתחו את הסמארטפון שלכם. אני כרגע נותן את הדוגמה שלי על המכשיר ברשותי, Ulefone Power. כלומר, מכשיר סיני והמערכת הפועלת בו היא אנדרואיד.

 לכו להגדרות (או גלגל שיניים באנדרואיד) >> חפשו את לחצן האיחסון >> הסתכלו על מה שאתם צריכים ולא צריכים ותזרקו את זה לפח. כאשר "זמין" זה כמה שנשאר לטלפון להשתמש בו, האפליקציות לוקחות עוד נפח, אודיו (אם יש לכם), הורדות, קאץ' (שזה מידע שלא משתמשים בו) ומוזיקה. יש עוד בהרבה סמארטפונים, התמונה היא רק דוגמה.

מדריך פייסבוק - לנקות את המובייל
מדריך פייסבוק – לנקות את המובייל

אתם שואלים: מה מסומן בריבוע השחור?

שם מסומן המידע שנצבר במכשיר שלכם ו"לא נראה" – תמונות שהוא הוריד, ססמאות ששמר וקוקיז שצבר. פייסבוק מובילה את עומס הקוקיז ברוב המקרים, ככה שעדיף לנקות את זה מדי פעם.

אני ממליץ בחום להכנס לזה כל חודשיים-שלושה, לרענן את הסמארטפון ולקבל סמארטפון מהיר יותר, עם נפח יותר גדול ועם הרבה פחות מידע שאתם צריכים. אה, וזה גם מסנן חלק מהעוקבים שלא נמצאים באפליקציות על הסמארטפון שלכם.

שיהיה לכם פסח שמח ונקי 🙂

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן