איך מבטלים קידום בפייסבוק תוך 2 דקות בלבד – מניעת בזבוז כסף בקליק

איך מבטלים קידום בפייסבוק
יש לנו שתי אופציות דרכן מבטלים קידום בפייסבוק – הדף העסקי ומנהל המודעות. הנה מדריך קצר על איך לבטל אותן ועל גורמים נפוצים בגללם אנחנו מבטלים את המודעות שלנו, ואיך אנחנו משפרים אותן.

הדף העסקי

בדרך כלל, כשאתם מקדמים פוסט כלשהו, המידע על ההצלחה שלו יהיה מיד מתחתיו, ביחד עם כפתור הביטול או כפתור הקידום. הפייסבוק ייתן לנו דיווח בסיסי של כמה הקידום הזה עובד, לכמה אנשים הוא הגיע, כמה אנשים שהו או עשו משהו במודעה וייתן גם אופציה להשקיע בזה יותר כסף דרך Boost Post (קידום פוסט). אפשר ללחוץ על הכפתור Boost Post, וללחוץ על אופציית עצירת הקידום.

מנהל המודעות

נכנסים לחשבון הפרסום של העסק שלכם, מסתכלים על הקמפיין/מודעה/מערך המודעות שאנחנו רוצים שיפסיק, ואנחנו פשוט לוחצים על העמודה הירוקה של הקמפיין ובכך עוצרים את הקמפיין והוא ומפסיקים להוציא כסף.

זהו. זה כל הסיפור.

למה אנשים מבטלים את המודעות שלהם?

כמובן שהסיבה המרכזית לביטול המודעות היא שהוצאתם הרבה מאוד כסף ולא קיבלתם תוצאות רווחיות לעסק שלכם. בואו נבין רגע למה זה קורה, ואיך אנחנו מתמודדים עם זה.

פילוח קהל – לא מגיע לאנשים הנכונים.

יש הרבה מאוד גורמים בתוך פילוח קהל שיכולים לגרום למודעה שלכם לא להגיע לאדם הנכון – בין אם זה מיקום לא נכון, סינון אנשים לא רלוונטים למודעות שלכם, סינון יתר שגורם למודעה שלכם לרוץ על אותם אנשים שכבר ראו את המודעה שלכם. תנסו לפתוח את הסטטיסטיקות של מנהל המודעות ולהבין בדיוק למה זה קורה.

מודעה לא מנוסחת טוב עם גירוי ויזואלי לא טוב

תוכן מילולי וויזואלי הוא עניין קריטי במודעות. אתם יכולים להגיע לאנשים הנכונים אבל הם לא ירצו את השירות שלכם בגלל שהם יחשבו שאתם לא מקצועיים כתוצאה מהמודעה, שיעשה נזק כפול (הפסדתם מישהו רלוונטי אליכם עם רגש רע כלפי העסק שלכם). תבדקו את המדריך שלנו לכתיבת הודעות לפני שאתם מוציאים את המודעות שלכם או שתיצרו קשר עם איש תוכן מקצועי שיכתוב לכם את המודעה הנכונה עבורכם.

קמפיין לא רלוונטי בפלטפורמה לא רלוונטית

מטרת העסק שלכם צריכה להיות ברורה והיא משליכה על הפלטפורמות והצורות בהן אתם משווקים את עצמכם. אם אני מפרסם את עצמי כמטפל, אני אצטרך לעשות קמפיין של לידים. אם אני בעל מקצוע כמו מנעולן אני לא צריך לפרסם בפייסבוק בכלל אלא בגוגל (כי בגוגל מחפשים אנשי מקצוע בדרך כלל, לא בפייסבוק). אם אני בעל מועדון או פאב, אני ארצה לפרסם את האירועים והפוסטים שלי בלבד.

אנחנו צריכים לחשוב על אסטרטגיה דיגיטלית נכונה עבורנו ובכך להבין אם בכלל אנחנו מבטלים קידום בפייסבוק. יש פלטפורמות אחרות שיכולות לתת תמורה יותר טובה ורלוונטית למוצר שאני מציע.

תמיד אפשר להתייעץ עם מקצוען

המודעות שלכם לא עובדות? אתם צריכים ייעוץ לגבי שיווק דיגיטלי? המדריכים שלנו ואחרים יעזרו לכם מאוד, אבל אין על עזרה מאיש מקצוע אמיתי בשביל להשיג לקוחות איכותיים. אתם יכולים גם ללמוד את המקצוע בעצמכם, אם יש לכם את הזמן והסבלנות, ובכך לעשות את הקידום הדיגיטלי לעסק שלכם.

אם אתם מבטלים קידום בפייסבוק כדאי שתשבו ותעשו הפקת לקחים

אם אתם לא מוכנים להתייעץ עם מקצוען, לפחות תעשו שיקול מסוים לגבי ההמשך. נסו לחשוב איך אנחנו משפרים את מערך הפרסום של העסק שלכם, גם אם זה לא בהכרח זירה הדיגיטלית.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן