איך מבטלים קידום בפייסבוק תוך 2 דקות בלבד – מניעת בזבוז כסף בקליק

איך מבטלים קידום בפייסבוק

https://www.youtube.com/watch?v=wF-JVV629Nc&t=36s

הדף העסקי

בדרך כלל, כשאתם מקדמים פוסט כלשהו, המידע על ההצלחה שלו יהיה מיד מתחתיו, ביחד עם כפתור הביטול או כפתור הקידום. הפייסבוק ייתן לנו דיווח בסיסי של כמה הקידום הזה עובד, לכמה אנשים הוא הגיע, כמה אנשים שהו או עשו משהו במודעה וייתן גם אופציה להשקיע בזה יותר כסף דרך Boost Post (קידום פוסט). אפשר ללחוץ על הכפתור Boost Post, וללחוץ על אופציית עצירת הקידום.

מנהל המודעות

נכנסים לחשבון הפרסום של העסק שלכם, מסתכלים על הקמפיין/מודעה/מערך המודעות שאנחנו רוצים שיפסיק, ואנחנו פשוט לוחצים על העמודה הירוקה של הקמפיין ובכך עוצרים את הקמפיין והוא ומפסיקים להוציא כסף.

זהו. זה כל הסיפור.

למה אנשים מבטלים את המודעות שלהם?

כמובן שהסיבה המרכזית לביטול המודעות היא שהוצאתם הרבה מאוד כסף ולא קיבלתם תוצאות רווחיות לעסק שלכם. בואו נבין רגע למה זה קורה, ואיך אנחנו מתמודדים עם זה.

פילוח קהל – לא מגיע לאנשים הנכונים.

יש הרבה מאוד גורמים בתוך פילוח קהל שיכולים לגרום למודעה שלכם לא להגיע לאדם הנכון – בין אם זה מיקום לא נכון, סינון אנשים לא רלוונטים למודעות שלכם, סינון יתר שגורם למודעה שלכם לרוץ על אותם אנשים שכבר ראו את המודעה שלכם. תנסו לפתוח את הסטטיסטיקות של מנהל המודעות ולהבין בדיוק למה זה קורה.

מודעה לא מנוסחת טוב עם גירוי ויזואלי לא טוב

תוכן מילולי וויזואלי הוא עניין קריטי במודעות. אתם יכולים להגיע לאנשים הנכונים אבל הם לא ירצו את השירות שלכם בגלל שהם יחשבו שאתם לא מקצועיים כתוצאה מהמודעה, שיעשה נזק כפול (הפסדתם מישהו רלוונטי אליכם עם רגש רע כלפי העסק שלכם). תבדקו את המדריך שלנו לכתיבת הודעות לפני שאתם מוציאים את המודעות שלכם או שתיצרו קשר עם איש תוכן מקצועי שיכתוב לכם את המודעה הנכונה עבורכם.

קמפיין לא רלוונטי בפלטפורמה לא
רלוונטית

מטרת העסק שלכם צריכה להיות ברורה והיא משליכה על הפלטפורמות והצורות בהן אתם משווקים את עצמכם. אם אני מפרסם את עצמי כמטפל, אני אצטרך לעשות קמפיין של לידים. אם אני בעל מקצוע כמו מנעולן אני לא צריך לפרסם בפייסבוק בכלל אלא בגוגל (כי בגוגל מחפשים אנשי מקצוע בדרך כלל, לא בפייסבוק). אם אני בעל מועדון או פאב, אני ארצה לפרסם את האירועים והפוסטים שלי בלבד.

אנחנו צריכים לחשוב על אסטרטגיה דיגיטלית נכונה עבורנו ובכך להבין אם בכלל אנחנו מבטלים קידום בפייסבוק. יש פלטפורמות אחרות שיכולות לתת תמורה יותר טובה ורלוונטית למוצר שאני מציע.

תמיד אפשר להתייעץ עם מקצוען

המודעות שלכם לא עובדות? אתם צריכים ייעוץ לגבי שיווק דיגיטלי? המדריכים שלנו ואחרים יעזרו לכם מאוד, אבל אין על עזרה מאיש מקצוע אמיתי בשביל להשיג לקוחות איכותיים. אתם יכולים גם ללמוד את המקצוע בעצמכם, אם יש לכם את הזמן והסבלנות, ובכך לעשות את הקידום הדיגיטלי לעסק שלכם.

אם אתם מבטלים קידום בפייסבוק כדאי שתשבו
ותעשו הפקת לקחים

אם אתם לא מוכנים להתייעץ עם מקצוען, לפחות תעשו שיקול מסוים לגבי ההמשך. נסו לחשוב איך אתם משפרים את מערך הפרסום של העסק שלכם גם אם זה לא בהכרח בזירה הדיגיטלית.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
סוכנות שיווק

אחת השאלות שנשאלתי פעמים רבות היא: סער, איך זה שאתה לא מקריח?את התשובה אכתוב בסוף המאמר. אבל בינתיים, מה שבטח מעניין אתכם הקוראים הוא –

עיצוב אתרי וורדפרס

וורדפרס (WordPress) היא אחת המערכות הפופולריות ביותר בעולם לבניית אתרים וניהול תוכן, המאפשרת לנהל את האתר בקלות על ידי יצירת דפים, פוסטים, מוצרים ועוד. תבניות

חברת קידום אתרים

גם אם הקמתם אתר אינטרנט מושקע ויפיפה, ללא עבודה רצינית של קידום אתרים, סביר להניח שיהיה קשה למצוא אותו בגוגל, והגולשים פשוט יגיעו למתחרים.בין אם

חברת קידום בפייסבוק

בין אם אתם מנהלים עסק בינוני ובין אם משרד מצליח עם הרבה עובדים, אתם זקוקים לעמוד פייסבוק שמנוהל היטב. עמוד פייסבוק איכותי המנוהל על ידי

Call Now Button דילוג לתוכן