fbpx

איך מבטלים קידום בפייסבוק תוך 2 דקות בלבד – מניעת בזבוז כסף בקליק

איך מבטלים קידום בפייסבוק
יש לנו שתי אופציות דרכן מבטלים קידום בפייסבוק – הדף העסקי ומנהל המודעות. הנה מדריך קצר על איך לבטל אותן ועל גורמים נפוצים בגללם אנחנו מבטלים את המודעות שלנו, ואיך אנחנו משפרים אותן.

 

הדף העסקי

בדרך כלל, כשאתם מקדמים פוסט כלשהו, המידע על ההצלחה שלו יהיה מיד מתחתיו, ביחד עם כפתור הביטול או כפתור הקידום. הפייסבוק ייתן לנו דיווח בסיסי של כמה הקידום הזה עובד, לכמה אנשים הוא הגיע, כמה אנשים שהו או עשו משהו במודעה וייתן גם אופציה להשקיע בזה יותר כסף דרך Boost Post (קידום פוסט). אפשר ללחוץ על הכפתור Boost Post, וללחוץ על אופציית עצירת הקידום.

מנהל המודעות

נכנסים לחשבון הפרסום של העסק שלכם, מסתכלים על הקמפיין/מודעה/מערך המודעות שאנחנו רוצים שיפסיק, ואנחנו פשוט לוחצים על העמודה הירוקה של הקמפיין ובכך עוצרים את הקמפיין והוא ומפסיקים להוציא כסף.

זהו. זה כל הסיפור.

למה אנשים מבטלים את המודעות שלהם?

כמובן שהסיבה המרכזית לביטול המודעות היא שהוצאתם הרבה מאוד כסף ולא קיבלתם תוצאות רווחיות לעסק שלכם. בואו נבין רגע למה זה קורה, ואיך אנחנו מתמודדים עם זה.

פילוח קהל – לא מגיע לאנשים הנכונים.

יש הרבה מאוד גורמים בתוך פילוח קהל שיכולים לגרום למודעה שלכם לא להגיע לאדם הנכון – בין אם זה מיקום לא נכון, סינון אנשים לא רלוונטים למודעות שלכם, סינון יתר שגורם למודעה שלכם לרוץ על אותם אנשים שכבר ראו את המודעה שלכם. תנסו לפתוח את הסטטיסטיקות של מנהל המודעות ולהבין בדיוק למה זה קורה.

מודעה לא מנוסחת טוב עם גירוי ויזואלי לא טוב

תוכן מילולי וויזואלי הוא עניין קריטי במודעות. אתם יכולים להגיע לאנשים הנכונים אבל הם לא ירצו את השירות שלכם בגלל שהם יחשבו שאתם לא מקצועיים כתוצאה מהמודעה, שיעשה נזק כפול (הפסדתם מישהו רלוונטי אליכם עם רגש רע כלפי העסק שלכם). תבדקו את המדריך שלנו לכתיבת הודעות לפני שאתם מוציאים את המודעות שלכם או שתיצרו קשר עם איש תוכן מקצועי שיכתוב לכם את המודעה הנכונה עבורכם.

קמפיין לא רלוונטי בפלטפורמה לא
רלוונטית

מטרת העסק שלכם צריכה להיות ברורה והיא משליכה על הפלטפורמות והצורות בהן אתם משווקים את עצמכם. אם אני מפרסם את עצמי כמטפל, אני אצטרך לעשות קמפיין של לידים. אם אני בעל מקצוע כמו מנעולן אני לא צריך לפרסם בפייסבוק בכלל אלא בגוגל (כי בגוגל מחפשים אנשי מקצוע בדרך כלל, לא בפייסבוק). אם אני בעל מועדון או פאב, אני ארצה לפרסם את האירועים והפוסטים שלי בלבד.

אנחנו צריכים לחשוב על אסטרטגיה דיגיטלית נכונה עבורנו ובכך להבין אם בכלל אנחנו מבטלים קידום בפייסבוק. יש פלטפורמות אחרות שיכולות לתת תמורה יותר טובה ורלוונטית למוצר שאני מציע.

תמיד אפשר להתייעץ עם מקצוען

המודעות שלכם לא עובדות? אתם צריכים ייעוץ לגבי שיווק דיגיטלי? המדריכים שלנו ואחרים יעזרו לכם מאוד, אבל אין על עזרה מאיש מקצוע אמיתי בשביל להשיג לקוחות איכותיים. אתם יכולים גם ללמוד את המקצוע בעצמכם, אם יש לכם את הזמן והסבלנות, ובכך לעשות את הקידום הדיגיטלי לעסק שלכם.

אם אתם מבטלים קידום בפייסבוק כדאי שתשבו
ותעשו הפקת לקחים

אם אתם לא מוכנים להתייעץ עם מקצוען, לפחות תעשו שיקול מסוים לגבי ההמשך. נסו לחשוב איך אתם משפרים את מערך הפרסום של העסק שלכם גם אם זה לא בהכרח בזירה הדיגיטלית.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button