העלאת קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם

המאמר הזה מכיל:
כשאנחנו מתחילים לחשוב על בניית קמפיין בפייסבוק ובאינסגרם אנחנו צריכים לחשוב מה הייעוד שלו ומה התועלת שלו לנו. בואו נעבור שלב שלב מהקמפיין עד המודעה.

הקמפיין

ייעוד הקמפיין זה דבר מאוד חשוב. בזמן בניית קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם אנחנו צריכים לחשוב מה אנחנו רוצים לקבל מהקהל שלנו. חילקתי את זה לרשימה של העיקרים ביניהם –

  • פעילות – אם אנחנו רוצים שאנשים יגיבו לאבנטים, פוסטים, לייקים לדף, התקנות של תוכנה, צפייה בוידיאו.
  • לידים – אם אנחנו רוצים שאנשים ישאירו פרטים ונחזור אליהם יותר מאוחר, זאת תהיה האופציה העדיפה לנו.
  • הודעות – אנחנו רוצים שאנשים ישלחו הודעות לדף.
  • המרות – לגרום לגולשים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו – דף נחיתה, קנייה בקטלוג או סתם לגרום להם לגלוש באתר.

חשוב מאוד – לא לעשות ייעול תקציב ברמת הקמפיין. זה יוביל לפעולות ופילוחי קהל לא טובים בטווח הקצר והארוך. ניגע בתקציב בסט המודעות שזה הנושא הבא.

סט המודעות

סט המודעות קובע מי הקהל שלנו, מה התקציב שאנחנו רוצים לתת ואיפה אנחנו רוצים לפרסם.

יש לנו אופציות לפילוח קהל לפי –

  • קהל שקבענו מראש (קהלים/Audiences) – יהיה הסבר בהמשך.
  • איזור גיאוגרפי
  • תחומי עניין – לסנן אנשים שלא מתעניינים במוצר שלנו או לסנן אנשים שמתעניינים בדבר אחר.

המודעות עצמן

עכשיו הגענו לחלק היצירתי והשיווקי שלכם. בחלון המודעות עצמו אפשר להוציא מודעה – תכתבו את המודעה שלכם שם, הוסיפו סרטון או תמונה. מלאו את כל השדות שנמצאים שם עד כמה שאפשר. אפשר לראות גם כמה עקרונות באיך כותבים מודעות בפייסבוק שיובילו אתכם למודעות שכתובות נכון.

צריך לקחת בחשבון – יש הבדל במודעות בהתאם לסוג הקמפיין. אם יש לי קמפיין קידום פוסטים – אוכל להשתמש בפוסט קיים. במקרה של אבנט אני חייב להשתמש באנבט קיים. במקרה של לידים, עליי ליצור טופס לידים חדש ולמלא את כל הקטגוריות.

קהלים

אם תסתכלו על הבאר מצד שמאל (או ימין) תוכלו לפתוח פאנל שמראה לכם "קהלים" או באנגלית Audiences. היכנסו אליו ולקחו על הכפתור "קהל מותאם" או "Custom Audiences" בחלון הזה אתם יכולים ליצור קהלים לפי קובץ לקוחות, פעילות בדפים שלכם, פעילות באבנטים שלכם, טפסי לידים שאנשים מילאו ואפילו דרך פעילות באתר שלכם. הפייסבוק מוציא את הקהלים האלה.

יצרתם קהל מותאם אישית?

מעולה. עכשיו תיצור קהל דומה – Lookalike. הקהל הזה הוא קהל דומה מבחינת תחומי עניין, קרבה גיאוגרפית וגם קירבה חברית. זה הולך להיות קהל לקוחות פוטנציאלי. סמנו "Israel" כמיקום ותחשבו מהי כמות הקהל אליו אתם רוצים לגשת.

יש לנו כמה מאמרים נוספים על קמפיינים בפייסבוק. אפשר למצוא אותם כאן. אם לא הבנתם איך להוציא קמפיין ב-Facebook, אולי עדיף לכם לעבור קודם על הסיור במנהל המודעות שעשיתי.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך עוד:

פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

קידום ממומן בפייסבוק: מה לעשות כשפייסבוק לא ממצה את התקציב?

גם פייסבוק לא מושלמים, ואפילו רחוק מזה: קידום ממומן בפייסבוק הוא מבוא לבעיות וטעויות. כשאנחנו מוציאים לדרך קידום, לעתים הוא לא עובד כמו שצריך ומנהל המודעות של פייסבוק לא ממצה את התקציב.

קרא עוד »
כלים בשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי
סער ברעם

כלים בשיווק דיגיטלי

כלים בשיווק דיגיטלי: החלטתי לכתוב על כמה אתרים מרכזיים שיכולים לתת אינדיקציות מרכזיות לעבודה – בין אם מדובר במעקב, תמיכה, הנעה לפעולה איכותית יותר ועוד. קראו את כל המדריך ותפיקו ממנו תועלת.

קרא עוד »

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?
Call Now Button
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן